המקומות האהובים הם המקומות שמצטלמים טוב. העיר של מקס164

אחי אני הולך למקסטוק. מקס164, דיוקן עצמי
אחי אני הולך למקסטוק. מקס164, דיוקן עצמי

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: מקס בחמן הוא מקס164, סנסציית אינסטגרם עם 140 אלף עוקבים שהעבודות שלו הגיעו עד דואה ליפה ובילי אייליש. בינתיים ניתן למצוא אותו במקס סטוק, כאחד האדם

20 ביולי 2022

מקס164 הוא מקס בחמן, אמן פופ ארט צעיר וצבעווני שפותח בשבוע הבא לראשונה (בגיל 24!) תערוכת יחיד, אבל באינסטגרם הוא כבר ענק עם כמעט 140 אלף עוקבים ובין המעריצות שהשתמשו בפילטרים אותם הוא מפתח נמצאות בילי אייליש, דואה ליפה ואפילו נועה קירל. הוא עצמו עדיין גר עם ההורים בבת ים (בכל זאת, בן 24) אבל רוב היום הוא בתל אביב. זו העיר שלו

יאוזה

האסייאתית הכי טעימה של המסעדן הוותיק יקי כביר, בקומת המרתף מתחת לספרינה. העיצוב היפני מהמם בעיני ומשרה על המקום אווירה מיוחדת, ויצירות האמנות שתלויות שם (גילוי נאות: גם כדור הדיסקו המגורד שלי ביניהן) מוסיפות המון. כל זה עוד לפני שדיברנו על האוכל. תענוג.
איינשטיין 10

דאמ, באמת חתיכת עיצוב. יאוזה, האסייתית החדשה בצפון העיר (צילום: ארקדי רסקין)
דאמ, באמת חתיכת עיצוב. יאוזה, האסייתית החדשה בצפון העיר (צילום: ארקדי רסקין)

T-LAB

בר תה חדש ואולטרא-מגניב שנמצא מול קניון TLV. למי שאוהב תה כמוני, מדובר בלא פחות ממקדש. למי שאוהב אינסטגרם כמוני, מדובר בלא פחות מגן עדן. יש שם המון סוגים של משקאות מגניבים שמצטלמים יפה וגם גלידת מאצ'ה שאני מכור אליה. גם כאן העיצוב, שכולו סביב התה, כמובן, מוסיף המון לאווירה.
החשמונאים 103

דיזנגוף סנטר

הקניון שאני הכי אוהב בתל אביב. כמות השעות שביליתי שם כילד היא בלתי סבירה. לא סתם הוא מככב במדור הזה יותר מכל מקום אחר (מקס צודק עובדתית. הנה הרשימה שמוכיחה את זה – מערכת טיים אאוט). יש בסנטר אווירה שאין בשום מרכז קניות אחר בארץ. אני אוהב את זה שהוא בנוי קצת כמו מבוך, עם המון חנויות נסתרות ומיוחדות שאין בכל מקום, ושאפשר למצוא בו הכל. למרות שהכי קל ללכת בו לאיבוד, אני מכיר אותו כמו את כף היד שלי, ומתמצא בו ממש בקלות. וד"ש לעטלפים בחניון.
דיזנגוף 50

מס' 1 לנצח, לא יעזור כלום. דיזנגוף סנטר (צילום: shutterstock)
מס' 1 לנצח, לא יעזור כלום. דיזנגוף סנטר (צילום: shutterstock)

מקס סטוק

החנות האהובה עלי ולא רק בגלל השם. כמעט כל דבר שאני צריך עבור היצירות שלי אני קונה שם, החל מהרקעים הצבעונים עד לאובייקטים שאני מצלם, כמו אקדח מפלסטיק שאני מכסה בפרווה, נצנצים, פומפיה… אני מוצא שם הכל, ובמחירים נגישים. אולי המקום היחיד בתל אביב שלא מדברים בו על יוקר המחיה.
יהודה הלוי 147

מלון פוליהאוס

לא למדתי אמנות, אני לא מסתובב המון במוזיאונים או מרייר על עבודות של אמנים אחרים, אבל את הפוליהאוס עיצב קארים ראשיד הפופי והצבעוני, וזה חיבור מושלם לאמנות שלי. כל פינה במלון הזה היא לוקיישן מושלם לאינסטגרם, והכי כיף לשבת על הבר ברופטופ עם דרינק ביד ושקיעה ברקע. לא סתם אני פותח בו בחמישי הקרוב את תערוכת היחיד הראשונה שלי, שתוצג בלובי של המלון במסגרת אירועי Art Brown, בין ה-21.7 ל-31.8. בואו.
נחלת בנימין 1

יותר כיף מכל גלריה. פוליהאוס (צילום: אסף פינצ'וק)
יותר כיף מכל גלריה. פוליהאוס (צילום: אסף פינצ'וק)

קצת עבודות של מקס, שתבינו את הכיוון:

מקס164 יציג תערוכת יחיד ראשונה במלון פוליהאוס (נחלת בנימין 1) החל מ-21.7