פסטיבל הפיצות הווירטואלי

פסטיבל הפיצה הווירטואלי מגיע לתל אביב

החל משעות הערב תוכלו להזמין במשך חמישה ימים פיצת שף נפוליטנית בביצועם של השפים חיים כהן, יובל בן נריה, תומר אגאי, אבי ביטון וטום אביב. עוד לא פתחתם Wolt?

הפיצה הלבנה של טום אביב. צילום: שני בריל
הפיצה הלבנה של טום אביב. צילום: שני בריל
10 בנובמבר 2019

פררלה פיצהפסט, פסטיבל הפיצות הווירטואלי הראשון של תל אביב, יוצא לדרך: החל מיום ראשון ועד ל-14.11, משש ועד חצות, מוזמנת תל אביב לחוויית פיצה ייחודית. פרנ'צסקו מרטוצ'י, הפיציולו המפורסם ביותר בנאפולי, הגיע לארץ ושיתף את השפים הבכירים בעיר בסודות הכנת הפיצה המושלמת שלו.

הפיצה של מרטוצ'י זכתה בתארים יוקרתיים רבים והפיצריה האלגנטית שלו בעיר קאזרטה הסמוכה לנאפולי ידועה בזמן ההמתנה בה לזהב האיטלקי האפוי, שעומד לעיתים על כשלוש שעות. אבל אתם לא תצטרכו לחכות.

הפסטיבל, בחסות מותג המים המוגזים פררלה ובשיתוף אפליקציית Wolt, מכנס יחדיו פיצות של חמישה מהשפים הבולטים והמובילים בעיר: פיצת אומאמי של יובל בן נריה עם גבינת פרמז'ן, עגבניות שרי מיובשות, אנשובי, עלי אורוגולה, חרדל ובוק צ'וי, אורפא פיצה של חיים כהן עם קבב, חצילים ועגבניות, פיצת פריקסה של אבי ביטון עם טונה, מוצרלה, אריסה ופלפלים חריפים, ביאנקה ערבית של תומר אגאי עם תרד ערבי, גבינת המאירי, שמנת חמוצה וצ'ילי ירוק, והפיצה הלבנה של טום אביב עם טופינג של תאנים, כרישה מקורמלת, מוצרלה, אורוגולה, צנוברים ובלסמי מצומצם.

כל הפיצות יהיו זמינות באפליקציית Wolt במהלך ימי הפסטיבל (גילוי נאות: הפסטיבל בהפקת Time Out), בין השעות 18:00 עד חצות באזורי החלוקה הרלוונטיים בעיר. כל פיצה תגיע אליכם עם בקבוק פררלה במחיר 59 שקלים בלבד. את האפליקציה תוכלו להוריד כאן.