לילה היסטורי? ארגוני המחאה יחגגו את החלפת נתניהו בכיכר רבין

ארגוני המחאה הצעירים החליטו: הלילה ב-20:00 חוגגים את השבעת הממשלה החדשה בכיכר רבין, עם או בלי מזרקה ועם כל השמחה שרק אפשר לגייס על סיומו המוצלח של מאבק בן עשור. מישהו אמר תותח קצף ענק? לא אנחנו

מי צריך מזרקה, אנחנו כבר רטובים מבפנים (צילום: עמוד הפייסבוק "קומי ישראל")
מי צריך מזרקה, אנחנו כבר רטובים מבפנים (צילום: עמוד הפייסבוק "קומי ישראל")

אחרי לבטים רבים ולמרות כישלון המגעים עם העירייה בנוגע למילוי המזרקה בכיכר רבין במים כדי שנוכל לקפוץ לתוכה, מזמינים ארגוני המחאה הצעירים את הציבור לחגוג את הפלתו של בנימין נתניהו הלילה בכיכר רבין החל מהשעה 20:00. אל הכיכר אמורים לזרום המונים באופן ספונטני, והשמועות מדברות גם על תותח קצף אימתני שיפצה על המזרקה הריקה, אבל לא שמעתם את זה מאיתנו.

יאללה מסיבה. הלילה בכיכר רבין (צילום: בן קלמר)
יאללה מסיבה. הלילה בכיכר רבין (צילום: בן קלמר)

לאורך השבוע שעבר נשמעו קריאות מצד מנהיגי גוש השינוי שלא לחגוג את השבעת הממשלה החדשה ואת סיום עידן נתניהו, בעיקר כדי שהחגיגות לא ייתפסו כאצבע בעין לתומכי נתניהו. בארגוני המחאה מבהירים כי השמחה אינה שמחה לאיד, אלא רצון אמיתי לשמוח יחד בתחילתו של עידן חדש. גורם בכיר באחד מארגוני המחאה הסביר ש"כל הזמן אמרו שאנחנו חמוצים, עכשיו כשאנחנו שמחים זה גם לא בסדר? סיימנו לקבל מהביביסטים תכתיבים והם בטח שלא יטיפו לנו על אצבעות בעין".

>> חייבות בכל זאת לקפוץ למאגר מים ציבורי? זאת ההזדמנות שלכן
>> יאיר לפיד טועה. כן צריך לקפוץ למזרקה ולצעוק "ניצחנו"

"נכון, זה רק ניצחון אחד בדרך לחברה ליברלית, הוגנת ומתקדמת, אבל מותר רגע לעצור ולהסתכל על הדרך שעשינו ביחד ועל הכוח שלנו בתור אזרחים ואזרחיות לשנות את המציאות", נכתב בעמוד הפייסבוק של קומי ישראל. "ביום ראשון הקרוב צפויה השבעת ממשלה חדשה. זו לא תהיה ממשלה מושלמת, אבל היא בהחלט הצעד הראשון וההכרחי בדרך לשינוי אמיתי ועמוק בחברה הישראלית". החגיגות צפויות להתחיל בשעה 20:00, כאמור, עדכונים אם יהיו כאלה יובאו כאן באתר וברשתות החברתיות.