למה היו בכלל גברים סטרייטים בחתונמי עד עכשיו?

איזה חמודים שיהיה במזל. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12
איזה חמודים שיהיה במזל. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12

החתונה הגאה הראשונה בתולדות "חתונה ממבט ראשון" היתה מרגשת ומלחיצה כאחד, כי עם כמה ששמחנו לראות עוד מסמר ננעץ בארון הקבורה של ההומופוביה, זה לא פשוט לראות אדם שמתחתן עם מי שחווה ממנו דחייה. ריקאפ חתונמי יורה חצים ללב, במיוחד אם הוא בצבעי הקשת

22 במאי 2022

עוד מסמר בארון הקבורה של ההומופוביה ננעץ אמש בפרק החתונה הגאה הראשון בתולדות חתונמי, ובישראל כמו בישראל, אם אתה רוצה להגיע ללב המיינסטרים יש דרך אחת עיקרית – אתה צריך להיות כמה שיותר פורח.

ואנחנו אוהבות פורח. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12
ואנחנו אוהבות פורח. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12

החתן הראשון שלנו הוא גיא, והדיסוננס בינו לבין שאר הגברים של חתונמי מעלה את השאלה "למה היו בה גברים סטרייטים עד עכשיו?". לגיא יש קו שיער בריא – ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אפילו בריא מדי – הדירה שלו מרווחת, מסודרת ומתהדרת במספר דו ספרתי של מדליות מתחרויות ספורט. אל מול הפדחות של דניאל ומשה, אל מול דירת הצינוק של בן, גם יחסית לשאר ההייטקיסטים שחתונמי התהדרה בהם, נראה שגיא מרוויח יותר מליאור או איתמר. הוא מטונימיה לנחיתות הגברים הסטרייטים ועדות להישגיות של מקביליהם בצד השני של המגרש – וגם לכמה סטנדרט היופי מזנק כשמדובר בגבר גיי .

>>בריקאפ הקודם ניסינו להבין על סמך מה משדכים את הזוגות

המומחים מספרים על גיא שהוא ביישן ומופנם ואני תוהה האם זהו יופמיזם לפאסיבי, כיוון ששאלת המשיכה המיתולוגית מקבלת טוויסט מרענן ומסוכן בחתונה חד מינית. האם המומחים שלנו בדקו בכל המבחנים המסתוריים שלהם את ההתאמה הא-פריורית הזו? כאדם אני מקווה שכן, כצופה אני מקווה שלא.

גם אנחנו גיא. גם אנחנו. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12
גם אנחנו גיא. גם אנחנו. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12

את גיא פוגש מתן, עוד לארד מארץ מחלומות שעובד כרופא שיניים בצה"ל וכנראה ישן עם ידידה בקרייה(?). עופי על הטיול שלך מתן. גם על הזוג הזה, כמו על קטיה וליאור, המומחים מספרים שהם רוצים להקים משפחה. עד מתי ישדכו לנו זוגות על סמך הרצון לילדים? השנה 2022 שיעור הגירושים וההשפעה המצלקת שלו על הילדים כבר נחקרו לאורך ולרוחב. כנראה שהמכנה המשותף הזה להביא ילד ילעולם לא יהיה מספיק כדי שיחבר בינהם למשך כל החייו, במקרה הטוב עד גיל 18 של הילד, אבל אנחנו עדיין לא מוכנים לשיח הזה.

אצל רינת ודניאל עסקים כרגיל. השניים חוזרים מירח הדבש ומתחבטים בשאלת המגורים, דניאל מראה לרינת את דירת הגלריה הבלתי אפשרית שלו, והיא חושבת שיהיה יותר נוח שבהתחלה כל אחד יישן בחדר שלו. היא גם חושבת שיהיה יותר נוח שהם לא ייפגשו בכלל או ידברו בוואטספ, אבל את זה היא לא אומרת בקול. השניים שוכרים דירה שלישית, עם כל הרצון הטוב רינת אומרת ש"אולי הזמן יוכל להוביל לאיזשהו שינוי" איזה שינוי? שתתעוורי? בשלב הזה, הניסיונות שלה "לתת לזה צ'אנס" פשוט נראים טראגיים.

אל תהיה כזה רגוע. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12
אל תהיה כזה רגוע. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12

דניאל שוב לופת את רינת על הספה בדירה החדשה, לא לפני שהוא שואל "אפשר לקבל חיבוק?" ולא מחכה לתשובה. כמעט הבנת את המושג "הסכמה", עוד קצת ואתה שם. פונצ'ו ונקנוק, הכלבים של רינת ודניאל, נפגשים וזה זמן טוב להיזכר שנקנוק – השם המכוער בעולם – הוא כלב פוסט טראומתי עם בעיות התנהגות. אבל נראה שלרינת אין כוח לשחזר את תיווך החרדות דרך כלבים שהמאיסו עלינו ונוס ופטל, והיא בעיקר נואשת מהניסיון לרסן את נקנוק והבעלים שלו.

גם נוקנוק מתקשה להבין גבולות. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12
גם נוקנוק מתקשה להבין גבולות. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12

חזרה לשני הכוסונים גיא ומתן. השניים מחליפים בינהם את המתנות הכי פורח שאפשר לדמיין – מארז קוקטיילים מהספייסהאוס ומסגרת עם מתלים ומצלמת פולרואיד אינסטקס. זה כאילו כמעט שגיא ידע שמתן הוא רופא בצה"ל ורצה לעזור לו לגרום למרפאה שלו להיראות כמו משרד של משק"ית ת"ש.  לחתונה הם נכנסים מקצוות מנוגדים של האולם, משום שאין "חתן ו"כלה". למה? לא יכלו לבדוק מי יותר גבוה?

תוציאו סרגל. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12
תוציאו סרגל. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/קשת 12

לאחר החופה מתברר, איך לא, שהשניים מכירים. לא מהחלפת תמונות אינטימית בגריינדר, אלא מניסיון שידוך שלא צלח. גיא אמנם מספר שהוא מכיר את מתן רק כשם ותמונה, אך מתן, על סף בכי, אומר שקשה לפגוש פה מישהו שחווית ממנו דחייה. מכאן ועד לסוף הפרק מתן משדר חרדה שלא עוזבת את הצופה חרף ניסיונות ההרגעה הכושלים של גיא. אני יכולה להפעיל קשרים ולברר אם הם עדיין ביחד, אך אני מעדיפה שמישהו יאשש או יפריך את התיאוריה שלי שגיא בתולה ומתן דגים. נתראה בשמחות.