מפגש הזוגות: מי לעזאזל עדיין הולך למיונים של חתונה ממבט ראשון?

אנדרסטייטמנט. ליעד, "חתונה ממבט ראשון". צילום: קשת 12
אנדרסטייטמנט. ליעד, "חתונה ממבט ראשון". צילום: קשת 12

האירוע המצופה קיים הרבה יותר משהבטיח, אבל לא בהכרח כמו שבקשת היו רוצים - כולם מכירים כבר את כולם (כי כי רק מעטים מספיק מוטרפים כדי להירשם לתכנית), לימור חווה ברייקדאון פומבי מדי בשירותים וליעד המסכן רק רצה למצוא אהבה. ריקאפ חתונמי נשבר מדיבור על "התהליך"

26 ביוני 2022

אתמול, במפגש הזוגות שאף אחד לא ביקש, גילינו משהו על הפקת העונה הנוכחית – כמעט כל הבנות היו יחד בדינמיקה הקבוצתית (וגם לא מעט מהגברים). מעבר לקארין ומעיין, אני לא זוכרת עוד אנשים שהכירה במיונים, בטח לא בהיקף הזה. זה הפשט, אבל מה הדרש? ככל הנראה, פחות אנשים הגיעו להתמיין לעונה הזו מלעונות הקודמות. מעניין למה.

דבר ראשון במפגש, מעיין מתחברת עם ההומואים, ולא הייתי כל כך מופתעת מאז שהשמש זרחה בבוקר. לא היה צפוי מזה, ועדיין היא פתחה בנאום "כל החברים שלי הומואים" א-לה אביבית בר זוהר. גם עם מתן, כמו עם אבא של בן, הייתה השתפכות מוגזמת ומוקדמת מדי – הוא בוחר לשתף אותה בכך שחודש לפני התכנית, גיא דחה אותו בטענה שהוא רזה מדי, והפסיכולוגים שלנו משתפכים על כוחו של הלא מודע. באמת, איזה קטע שהוא בחר להגיד את זה דווקא למי ששמורה בטלפון של המלהקות בתור 'מידה 44'. צירוף מקרים משונה שכזה שמקורו נטו בתת מודע, ולא בזוג עיניים מתפקד.

>> בפרק הקודם עבדו עלינו עם טיזר מזופת

מכאן ואילך מפגש החברים הלילי הופך לסרט אימה – לימור מתגלה כאשת זאב ונחושה להטריף את כולם, כולל את עצמה, ובעיקר את ליעד. היא נכנסת לחרדה, קמה איתו מהשולחן ובבת אחת עוזבת אותו כדי להשחיר עליו עם מאי. אני לא זוכרת מישהו שככה נוטש את הבן/בת הזוג שלו במפגש זוגות, בעיקר כשהם סיכמו להישאר ביחד וליעד היה על הכיפאק לאורך כל הערב ודאג לה. זה היה קשה לצפייה, אבל אני חייבת לתת מילה טובה לעורכי הוידאו שהבינו שזו שעת השין שלהם, ונתנו בפרק הזה עבודה שלא מביישת סרט עלילתי במימון קרן גשר. השזירה של הטסטות, העריכה המוזיקלית, רצף האירועים – אין את זה בארץ זה יותר רמה של חו"ל.

לפחות העורכים נהנים. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
לפחות העורכים נהנים. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

אחרי שליעד לכאורה שומע את לימור אומרת שהיא סובלת איתו, היא מנסה לפייס אותו בקול הגבוה והילדותי שלה. כמעט בכל פעם שמשהו לא לטעמה של לימור היא מעלה את הטון למשהו בלתי נסבל שנשמע כמו ילד בקניון שלא הביאו לו 3 שקלים לשחק במכונות של הבובות, והיא אפילו לא מסוגלת להתנצל. יעזור לי אלוהים, זו הפעם הראשונה שאני מפתחת אמפתיה לגבר בתולדות חתונמי.

ליעד אולי על הרצף, אבל הוא מלא כוונות טובות, וללימור אין אפילו התחלה של דרך לנסות להגיע אליו. לאחר מכן בהתפצלות לתתי קבוצות כולם מנסים להבין עם ליעד איך הוא יכול להציל את הקשר ואם הוא רוצה את לימור, בעוד שבן צועק המלך הוא ערום ואומר לליעד בחיוך שזה נשמע לו אבוד. זה מהלך שמאוד אהבתי, כי הוא פשוט התנהג כמו בנאדם שרוצה בטובתו של הבן שלצידו, ולא כמו עוד זומבי שטוף מוח של "התהליך".

לפחות מישהו אחד דואג לך. בן, "חתנונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
לפחות מישהו אחד דואג לך. בן, "חתנונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

הפרק נגמר בשוט של ליעד בוכה, ועליו עולה הבאנר שההרשמה לעונה הבאה נפתחה. עונה שקלירלי הולכת להיות בה קבוצת דינמיקה קבוצתית אחת בלבד במיונים, כי רק אחוזון קטן של אנשים במדינת ישראל הוא עד כדי כך מטורף.