טוויסט בעלילה: רושפלד כן חוזר להרברט סמואל

המקום החדש צפוי להיפתח בפברואר. רושפלד: "נפעיל במקום קונספט קולינרי חדש שבועט בתפריטים ובחללים הקבועים שאליהם מחויבות מסעדות רגילות"

יונתן רושפלד. צילום: איליה מלניקוב
יונתן רושפלד. צילום: איליה מלניקוב
16 בינואר 2017

באוגוסט האחרון הודיעה קבוצת "קפטן קארי" בהובלת השף יונתן רושפלד על חזרתו של רושפלד לחלל בקויפמן 6, שבו שכנה עד ספטמבר האחרון מסעדת הרברט סמואל, שרושפלד כיהן כשף שלה במשך שמונה מתוך תשע שנות קיומה. השמועות דיברו על כך שרושפלד יפתח במקום מסעדה עם מטבח הודי עילי, או "מסעדת תבלינים", כפי שאמר אז לתקשורת. אולם כחודשיים לאחר ההודעה על פתיחת המסעדה החדשה חלה תפנית בעלילה והקבוצה הודיעה לבעלת הנכס, חברת עדי'ס לייף סטייל, בראשות עדי שטראוס, על ביטול העסקה. היום, כשלושה חודשים לאחר התפוצצות העסקה, הודיעה הקבוצה שהיא כן תיקח את הנכס ותפתח בו במהלך פברואר מסעדה בקונספט ייחודי ובועט. ל־TimeOut נודע כי לא מדובר במסעדה נורמטיבית, עם תפריט קבוע ורוטינה מוכרת, אלא יותר בקונספט קולינרי חדשני.

מנה של רושפלד מקפטן קארי. צילום: זיו ממון
מנה של רושפלד מקפטן קארי. צילום: זיו ממון

תקציר האירועים הקודמים: במאי 2015 נפרד רושפלד מקבוצת עדי'ס לייף סטייל לאחר שש שנות שותפות וכמה מסעדות, בהן עלמה, טאפס אחד העם והרברט סמואל הכשרה במלון ריץ בהרצליה. עם פרידתו המתוקשרת מהקבוצה חבר רושפלד לעודד סיידא וביחד הם פתחו את מסעדת ארוחת ערב בתל אביב. המסעדה הקטנה והייחודית, שביקשה להביא קונספט אחר של מסעדנות לתל אביב, היתה אמורה להתרחב למעין רשת – סניף שלה נפתח בירושלים בשיתוף עם מסעדת קבלייר, וסניף נוסף, ארוחת ערב מהים, היה אמור להיפתח במלון בראון תל אביב – אולם לבסוף זה לא קרה ובאוגוסט 2015 מיזם "ארוחת ערב" נסגר. לאחר כמה חודשים פתח רושפלד עם קבוצת "קפטן קארי" את קפטן קארי, דוכן אוכל רחוב הודי בשרונה מרקט. כעת פעילות הקבוצה מתרחבת עם פתיחתה הצפויה בפברואר של המסעדה החדשה בקויפמן 6.

מוש בודניק, גיא בליס ויונתן רושפלד מקבוצת "קפטן קארי" מסרו בתגובה: "קבוצת קפטן קארי ויונתן רושפלד הגיעו להבנה ג'נטלמנית עם חברת עדי'ס לייף סטייל ועדי שטראוס, שבמסגרתה תיקח קפטן קארי את הנכס של מסעדת הרברט סמואל לשעבר. קבוצת קפטן קארי תפעיל במקום קונספט קולינרי חדש שבועט בתפריטים ובחללים הקבועים שאליהם מחויבות מסעדות רגילות. פרטים יפורסמו בהמשך".

 

יונתן רושפלד, דניאל גפן סיידא ועודד סיידא ב"ארוחת ערב". צילום: אנטולי מיכאלו
יונתן רושפלד, דניאל גפן סיידא ועודד סיידא ב"ארוחת ערב". צילום: אנטולי מיכאלו