בשישי: נווה צדק הופכת למסיבת רחוב בטוקיו ביומולדת של TYO

ככה פותחים שולחן. TYO (צילום אסף קרלה)
ככה פותחים שולחן. TYO (צילום אסף קרלה)

המסעדה היפנית TYO, עם הסושי-מאסטר יאמה-סאן שמייצר לה כמה מהרולים הטובים בתל אביב, תחגוג בשישי בצהריים יומולדת 9 באווירת טוקיו סטריט פארטי יחד עם אחיה הקטן, בר-מעבדת הקוקטיילים הייחודי 7to1 Lab שחוגג שנה להיווסדו. בעמדת הדי.ג'יי: השף ישראל אהרוני

כבר תשע שנים ש-TYO איתנו, במקום משכנה בנווה צדק, ולאורך כל התקופה הזו היא פילסה לאט ובהתמדה את דרכה למעמדה הנוכחי כאחת המסעדות היפניות המובילות בתל אביב, והתמקמה ספציפית גבוה גבוה ברשימת הסושי הטוב ביותר בתל אביב. זאת סיבה מספיק טובה לחגוג יומולדת עם השף והסושי-מאסטר היפני יאמה-סאן, שעומד מאחורי היצירות הקולינריות נאות המראה שיכולות ללמד את מרבית הסושי-מנים בעיר שיעור בענווה. אבל זאת לא הסיבה היחידה.

בנוסף לחגיגה של TYO, חוגג גם הבר-מעבדת-קוקטיילים 7to1 Lab t את יום הולדתו הראשונה, ומי שכבר ביקר בו יודע שמדובר באחד מהברים המיוחדים בעיר עם קוקטיילים יצירתיים להפליא וחווית בילוי מאוד שונה, והעובדה שהוא גם סמוך ל-TYO וגם שייך לאותם בעלים, מובילה לאירוע מכפיל שמחה באווירת טוקיו סטריט פארטי שיתקיים ביום שישי הקרוב (21.7) החל מהשעה 12:00 בלוקיישן שלה באחד העם 1 (כן, כמו בסיטקום, יופי).

יומולדת ליפיוף הזה, לא תבואו? 7to1 Lab (צילום אנטולי מיכאלו)
יומולדת ליפיוף הזה, לא תבואו? 7to1 Lab (צילום אנטולי מיכאלו)

במסגרת החגיגות ינוטרלו איזורי הישיבה החיצוניים של צמד המקומות כדי לאפשר ריקודים, ינושנשו נשנושים יפניים באווירת האיזאקיה הפרועה שב-TYO מייצרים מדי פעם בימי חמישי עם שיפודי יקיטורי מעולים שדורשים שתאכלו אותם, ויילגמו קוקטיילים מיוחדים מתוצרת המעבדה, ועל המוזיקה יופקד הדי.ג'יי והשף הנערץ ישראל אהרוני, לצד Yardee ונאמי צוקר, כך שלא תהיה לכם ברירה אלא לרקוד. בהתחשב במצב מסביב זה נשמע לנו כמו הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות למען עצמכם בסופ"ש הזה.

>> סטריט פארטי טוקיו סטייל, שישי 12:00, TYO ו-7to1 Lab, אחד העם 1. כניסה חינם בהזמנה מוקדמת בלבד