קמפיין הטיהור מוגש לכם בחסות

כינור קטן, אגו גדול: ההתנהלות של אסי עזר חוזרת אליו כמו בומרנג

אסי עזר ב"נינג'ה ישראל" (צילום מסך: קשת 12)
אסי עזר ב"נינג'ה ישראל" (צילום מסך: קשת 12)

עזר וכל המנגנון העצום של קשת (בסיוע החבר גיא פינס) עשו הכל כדי למזער את הפגיעה בטאלנט הנחשק והיקר כשהשיא הגיע בראיון המתחנף הבוקר בחסות מותג משקפיים(!!!). ולחשוב שמי שהתלונן על פגיעה מצד עזר בסך הכל רצה התנצלות ולקיחת אחריות

13 בפברואר 2022

שומעים את זה? זהו הכינור הקטן בעולם שמנגן בשביל אסי עזר. בראיון לאתר N12 שפורסם הבוקר הגיב עזר לטענותיו של השחקן יהודה נהרי על פגיעה מינית לכאורה מצידו. ״זו הייתה חתיכת טלטלה״ סיפר עזר, שבחר שוב לנסות ולהציג עצמו בתור הקורבן בסיפור. הראיון, אגב, הגיע כחלק מקידום הקמפיין של עזר יחד עם בר רפאלי עבור המותג קרולינה למקה, כי אין כמו קמפיין במאות אלפי שקלים כדי להתעודד מהטלטלה. 

עזר, בניגוד לנהרי, אינו עומד לבד במערכה. לצידו עמדו ועומדים האנשים המשפיעים ביותר בתעשייה כמו גם ״קשת״, שעבורם כל האמצעים כשרים במטרה להציל את הטאלנט הראשי ולמנוע פגיעה בהכנסות. הטקטיקה של עזר וסביבתו היא לא פחות מבריונות, כאשר התותחים הכבדים ביותר נשלחים להטיל דופי בנהרי ולמעשה גם מרתיעים נפגעות ונפגעים באשר הם.

המערכה הגיעה לשיא שלילי עם הפרסום באינסטגרם של ״ערב טוב עם גיא פינס״ על התפקיד שקיבל נהרי, תוך הצנעה פושעת של העובדה כי נהרי לוהק לתפקיד הרבה לפני פרסום טענותיו. בסביבתו של פינס ככל הנראה עבדו שעות נוספות על מנת לדחוף את הנרטיב השקרי לפיו נהרי פרסם את טענותיו על מנת לקדם את הקריירה שלו. מיותר לציין כי מדובר בנרטיב אלים ומגוחך שכן ההיסטוריה לימדה אותנו היטב כי אף אדם אינו זוכה לתהילה והוקרה על היותו נפגע מינית, אלא להפך. בשבוע שעבר פורסם כי גם מבחינתו של נהרי נעשה כאן צעד אחד יותר מדי, והוא מתכנן כעת תביעה כנגד המערכת של גיא פינס.

רותם סלע ואסי עזר ב"רק רוצים לרקוד" (צילום מסך)
רותם סלע ואסי עזר ב"רק רוצים לרקוד" (צילום מסך)

אסי עזר עצמו מקפיד להתייחס אל הנושא בלשון עבר ולשדר עסקים כרגיל ואף יותר מהרגיל. הצעדים הללו מסריחים משיטות של מנהלי משברים למיניהם ונטולים כל שמץ של אותנטיות. כעת השיטות הללו מתחילות לחזור כבומרנג אל עזר. בימים אלה ניתן לראות כיצד הטוקבקים שהביעו בתחילה תמיכה כמעט גורפת בעזר, מתחלפים לאט ובבטיחות לטובתו של יהודה נהרי. ההתנהלות ההיסטרית והמאולצת של עזר, לצד בדיקת פוליגרף עם שאלות מכובסות גורמות לו להיראות יותר ויותר אשם. 

כאשר נשאל עזר אם הוא מרגיש שהנושא מאחוריו הוא ענה: ״אני לא מרגיש שהוא מאחוריי וזה כנראה לא יהיה מאחוריי אף פעם״. בזה הוא צודק. קמפיינים ותפקידי הנחייה בקשת ככל הנראה עוד יהיו לו, אך הכתם ימשיך ללוות אותו תמיד. על תג המחיר, הנמוך מדי אך הקיים, שעזר ימשיך לשלם חתום עזר בעצמו. יהודה נהרי הדגיש שוב ושוב כי מטרתו לא הייתה לסיים את הקריירה של אסי, אלא לקבל התנצלות כנה. לדבריו עזר לא היה מוכן לעשות זאת לפני פרסום הפרשה כמו שהוא לא מוכן לעשות זאת גם כעת. התנצלות אותנטית מצידו של עזר הייתה יכולה להביא שקט לכל המעורבים ואף להוות דוגמה ללקיחת אחריות, מחילה והפקת לקחים. למרות הכל, כשהאגו כל כך גדול מה הפלא שכולם נפגעים.