כיד המלך: סעודות פורים הכי שוות בעיר

בננוצ'קה יערכו תחרות תחפושות, בקפה אירופה יקיימו מחווה ל"מלון גרנד בודפשט" ודלאל תתחפש למסעדה מקסיקנית - מדריך טיים אאוט לאירועי פורים במסעדות תל אביב

אוזני המן של דלאל. צילום: מאיר כהן
אוזני המן של דלאל. צילום: מאיר כהן

דלאל

בפורים, כמיטב המסורת הדלאלית, המסעדה תתחפש – והפעם למקסיקנית. ברביעי־חמישי יארח השף גולן גורפינקל את השף איתמר דווידוף מטרז פזוס, ויחד הם ירקדו סלסה עם מנות כמו קריספי טאקוס פריחולס, גוואקמולי, צ'יפוטלה מעושן וקרמה (42 ש"ח) ומיני טורטייה תירס עם עוף קצוץ, סלסה מנגו וצ'יפוטלה, סלט עגבניות, אבוקדו וכוסברה (56 ש"ח).

דלאל, רביעי־חמישי (23.4־24.4), מ־18:00

יפו תל אביב

מי שתרים לפורים במסעדה של המאסטר שף חיים כהן היא הזמרת אפרת גוש. ביום שלישי (22.3) תשנה המסעדה את פניה: השולחנות יפונו לטובת רחבת ריקודים, די.ג'יי יעמוד מאחורי הבר, האלכוהול יזרום חופשי וגם אוכל אסייתי שאפרת אוהבת במיוחד, כפי שאפשר לראות בחשבון האינסטגרם שלה.

יפו תל אביב, שלישי מ־20:00. 290 ש"ח לאדם, כולל שתייה

קפה אירופה

ברסטו־בר הטרנדי בחרו לעשות בחג כבוד לבמאי ווס אנדרסון ולסרטו "גרנד בודפשט הוטל". לערב אחד יהפוך קפה אירופה למלון מפואר, ילבש בעיקר ורוד ויארח אתכם באווירה דרמטית. בגזרת הפטיסרי־בולנז'רי, הקונדיטורית הכינה Mendel's ועל עמדת הדי.ג'יי ישתלטו דרור שר (רינקי דינקי) ואייל ברעוז. חיבוק ואויסטר על חשבון הבית למגיעים מחופשים לנושא.

קפה אירופה, חמישי (24.3) 19:00־3:00

ננוצ'קה

במסעדה הטבעונית יציינו את החג במשתה שיימשך שלושה ימים. מדי ערב תיערך במסעדה מסיבת ריקודים עם תחרות תחפושות ססגונית. הזוכה במקום הראשון בתחרות התחפושות יקבל מארז יינות.

ננוצ'קה, רביעי־שישי (23.3־25.3) מ־20:00

אובן קובן

במסעדה היפנית יעניקו בחג הטבה של 1+1 על מגוון משקאות הסאקה והבירה היפנית (סאפורו). כמו כן, כל שולחן שיגיע מחופש למסעדה ייהנה מקינוח במתנה. בין הקינוחים: טיק טאק – שתי אצבעות בצק פריך במילוי קרם דובדבנים, בציפוי שוקולד לבן ותה ירוק וקרק פאי – עוגת שיבולת שועל וקוקוס.

אובן קובן, חמישי־שישי (24.3־25.3) מ־18:00

פיש מרקט

מסעדת הדגים של השף קובי עבד מכניסה את רוח החג לתפריט עם מנות מחופשות כמו ״רביולי המן הרשע״ – תרד חלוט, עגבניות מיובשות וגבינת מנצ׳גו ו"טארטלט אזני המן״ קינוח מתוק, קרם מסקרפונה/ פיסטוק/שוקולד/פירות יער (47 ₪).

פיש מרקט, (24.3־25.3) 12:00-24:00

אריא

מסעדת השף בניצוחו של גיא גמזו החליטה להכנס לתחום האירועים שעוד ידובר עליהם במהלך השנה. לקראת חג הפורים תערוך המסעדה מסיבת תחפושות ענקית בשיתוף פעולה נדיר עם "סירקולוקו", ליין המסיבות המפורסם באיביזה.

ARIA, חמישי (24.3) מ-22:00, האנגר 11