לישון בסטייל בדאון טאון ניו יורק

10 מלונות מפנקים בדאון טאון ניו יורק

מלון ריבינגטון (צילום: טיים אאוט)
מלון ריבינגטון (צילום: טיים אאוט)

לינה בניו יורק היא עניין יקר, יקר מאוד. למעשה, מרבית תקציב הטיול שלכם נשאב לטובת עניין זה. אז אם כבר משלמים הרבה, מומלץ לשים את הראש באחד מהמלונות המפנקים והטרנדים שנפתחו בדאון טאון ניו יורק במהלך השנים האחרונות (ויש גם כמה המלצות פחות יקרות ופחות מפנקות).

להלן כמה המלצות שוות במיוחד:

Hotel Gansvoort

קשה שלא להבחין במבנה המודרני של בית המלון החדש הזה, המתנשא לגובה של 14 קומות בין הרחובות המרוצפים והבתים הישנים של אזור ה-Meatpacking District. מלון היוקרה הזה, מציע שירות מלא פינוקים, ומצטיין גם בהרבה מאוד סטייל. גינת הגג הפרטית מציעה בריכה מקורה בגג זכוכית ומחוממת, עם מוזיקה מתחת למים ונוף של 360 מעלות על העיר. להשלמת התענוג, בקומת המרתף ממוקם ה-G Spa המאובזר.

כתובת: 18 Ninth Avenue, at 13th Street

אתר: www.hotelgansvoort.com

מחיר: יקר מאוד

Greenwich Hotel

המלון המפואר של רוברט דה נירו נפתח בטרייבקה באפריל 2008 בקול תרועה רמה. אפילו בחדרים היותר צנועים יש רצפות עץ, ספות רכות ומזמינות, מקלחות מרווחות ודלתות צרפתיות הנפתחות לפטיו הפרטי. ב-Shibui Spa, ספא תת-קרקעי מבודד, הבריכה מקורה על ידי קורות עץ שיובאו מחווה בת 250 שנה הנמצאת בקיוטו.

כתובת: 377 Greenwich Street, between Franklin & North Moore Streets

אתר: www.thegreenwichhotel.com

מחיר: יקר מאוד

מלון גרינוויץ' (צילום: טיים אאוט)
מלון גרינוויץ' (צילום: טיים אאוט)

Hotel on Rivington

ארמון של 20 קומות המתהדר בחלונות מהרצפה עד התקרה. הלובי בקומה השנייה משקיף על החנויות של רחוב ריווינגטון. החדרים מעוצבים בשיק אך בפשטות. אפילו ב-Thor, המסעדה האקלקטית המנוהלת על ידי השף ג'סי סולומון, יש תקרת זכוכית שגובהה 6 מטרים. אם אתם רוצים ללכת עד הסוף עם האקסהיביציוניזם של המקום אתם מוזמנים להסתפר ב-Ricardo Rojas Salon, המספרה של המלון, לפני שתתיישבו ב-105 Riv, הבר של המלון הנמצא בקומת הרחוב.

כתובת: 107 Rivington Street, between Essex & Ludlow Streets

אתר: www.hotelonrivington.com

מחיר: יקר

Bowery Hotel

הרנסנס של אזור ה-Bowery התחזק עם פתיחתו של מלון הבוטיק המרתק הזה. החדרים מעוצבים בצורה מעוררת השראה ולכולם נוף נהדר על בתי השכונה הציוריים שמסביב. הבאז סביב המקום מושך לכאן את כל האנשים שאוהבים להיות במרכז הסצינה. אחד מבתי המלון המסעירים ביותר בניו יורק.

כתובת: 335 Bowery, at E 3rd Street

אתר: www.boweryhotel.com

מחיר: יקר מאוד

מלון באוורי (צילום: טיים אאוט)
מלון באוורי (צילום: טיים אאוט)

Mercer

סלבריטאים רבים שוהים במלון בוטיק היוקרתי הזה בסוהו. בחדרים יש Wi-Fi, מסכי טלוויזיה שטוחים, מערכת סטריאו, וידיאו, נינטנדו, פלייסטיישן, מחשב נייד על פי דרישה, ריהוט מעוצב וחדר אמבטיה ענקי.

כתובת: 147 Mercer Street, at Prince St.

אתר: www.mercerhotel.com

מחיר: יקר מאוד

מלון מרסר (צילום: טיים אאוט)
מלון מרסר (צילום: טיים אאוט)

60 Thompson

חדרי המלון המרהיב הזה מעוצבים במינימליזם מלא חן ומציעים לאורחים, בין שאר הפינוקים, גם מזווה קטן עם מעדנים מהסניף הקרוב של Dean & Deluca. מכיוון שהמבנה הוא הגבוה ביותר בסביבה האורחים יכולים להתרשם מנוף מרהיב – בעיקר מהבר (לאורחי המלון בלבד) A60, שנמצא על הגג.

כתובת: 60 Thompson Street, between Broome and Spring Streets

אתר: www.60thompson.com

מחיר: יקר מאוד

מלון תומפסון 60 (צילום: טיים אאוט)
מלון תומפסון 60 (צילום: טיים אאוט)

The Standard

רשת המלונות המהוללת הקטנה של Andre Balazs מהחוף המערבי הגיעה לניו יורק. בניין הרטרו של 18 הקומות מתוכנן כך שמכל אחד מ-337 חדריו נשקף נוף מרהיב של נהר ההדסון ואזור המיטפקינג האופנתי. החדרים קומפקטיים אבל החלונות נמתחים מרצפה עד תקרה ונותנים תחושה של מרחב. במקום יש מסעדת בשר, גינת בירה ובר עם ג'קוזי בקומה העליונה ונוף של 180 מעלות.

כתובת: 848 Washington Street, at 13th Street

אתר: www.standardhotel.com

מחיר: יקר

Duane Street Hotel

מלון קטן השוכן ממש בקצה של Tribeca ומציע אווירה מאווררת ומרווחת. זהו מלון בוטיק של 45 חדרים המעוצב במינימליזם, וממש בצמוד ללובי תמצאו את מסעדת הבר האופנתית Beca.

כתובת: 130 Duane Street, at Church Street

אתר: www.duanestreethotel.com

מחיר: יקר

SoHotel

החדרים בסייסים למדי אך יש בהם נגיעות מקסימות כגון ציורים גדולים, רצפות עץ ותקרות מוגבהות, המציבות את המלון בדרגה אחת מעל למלונות אחרים בקטגוריה שלו. המיקום מחפה על העיצוב.

כתובת: 341 Broom Street, between Bowery & Elizabeth Streets

אתר: www.sohotel-ny.com

מחיר: בינוני

Cosmopolitan

המלון הקטן הזה אינו מפואר, אבל הוא מצוחצח, מנוהל היטב ומציע מחירים נמוכים ואטרקטיביים. הקוסמופוליטן ממוקם במרחק הליכה מצ'יינה טאון וסוהו, והוא פתוח ברציפות מאז שנת 1850.

כתובת: 95 W Broadway, at Chambers Street

אתר: www.cosmohotel.com

מחיר: בינוני-נמוך

מלון קוסמופוליטן (צילום: טיים אאוט)
מלון קוסמופוליטן (צילום: טיים אאוט)