מה מזמינים היום: הפיצה שכל תל אביבי חייב לטרוף לפחות פעם אחת

פיצה לילה. צילום: אינסטגרם
פיצה לילה. צילום: אינסטגרם

אין תל אביבי שלא אכל שם, ואם הוא קיים - דחוף לתקן בבקשה: בצק מחמצת איטלקי פריך, גבינה נמתחת כמו חלום מתוק, תוספות שגורמות לנו לרקוד בכל ביס וחווייה שרק פיצה יכולה לספק - קשה לטעות כשמזמינים פיצה, אבל הפיצה הזו תמיד צודקת

פיצה נולדה למשלוח כמו שעוזי חיטמן נולד לשלום. פיצה ומשלוח זה כמו המילים עוגה וקצפת – הם פשוט הולכים טוב ביחד. ואם כבר מזמינים פיצה, עזבו אתכם מלהיכנע לרשתות, יש לנו מספיק מפגשים משפחתיים כדי להזמין בהם פיצה האט. אתם רוצים פיצה איכותית, פיצה עם אופי מקומי ורמת גימור שגורמת לכם להתמוגג בכל ביס, חומרי גלם איכותיים וטעם שמשאיר טעם של עוד. אתם רוצים פיצה לילה.

>> "שמנמנים" מציגים: 9 תחזיות קולינריות מופרכות שכנראה יקרו

מאז פרצה לחיינו בראשית 2018, פיצה לילה התמקמה בקלילות בפסגת כל רשימות הפיצה שלנו. נכון, לפעמים יש לה תחרות יותר מראויה, אבל לה טיגרה לא עושים משלוחי לפני 17:00, אז אנחנו מרגישים חופשיים להגיד שלילה היא הפיצה הכי טובה שאפשר להזמין החל משעות הצהריים – בצק פריך וחלומי עם בועות שחורות יפהפיות, גבינות ותוספות באיכות של מעדנייה איטלקית ובסוף כל זה – ביס פשוט חלומי בכל סוג פיצה שתבחרו, ובהחלט יש כמה אופציות מיוחדות לבחור מהן. אבל אנחנו? אנחנו נלך על הקלאסית.

פיצה לילה. ההתמכרות הבאה שלכם. צילום: שירי כץ
פיצה לילה. ההתמכרות הבאה שלכם. צילום: שירי כץ

מנה מומלצת? המרגריטה טעימה לאללה, אבל בתכלס – קשה לעמוד בפני הפיצה פפרוני (78 ש"ח), עם רוטב עגבניות, פלפל חריף, מוצרלה ושפע פרמז'ן. זה מגיע חם והגבינה השמנונית מבעבעת, ביס שהוא חגיגה בפה. לצידה תוכלו לקחת סלט קיסר (46 ש"ח), מהטובים בעיר.
יש אופציה לטבעונים? את כל הפיצות ניתן לקבל עם תוספת מוצרלה קשיו טבעונית, כך שאפשר לטבען כל פיצה שלא כוללת בשר.
איך מזמינים? בוולט
ואם לא בא לי? אולי בא לכם אוכל שמרגיש יותר ביתי, ולא כזה שהוכן לצריכה טראשית. אז מה דעתכם על האוכל של סבתא, אבל בתוך חלה? ואם גם זה לא מתאים, תוכלו למצוא את עצמכם ברשימת המשלוחים הכי טובים בעיר.