מה מזמינים היום: הם עשו זאת! הם סוף סוף ניצחו את הקראסט!

פאפא קראסט של פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)
פאפא קראסט של פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)

מוזמנים לקרוא לנו פשוטות, כי לא צריך הרבה כדי לקנות את ליבנו - כל מה שתצטרכו לעשות זה להכין פיצה טובה, עמוסה בגבינה ופפרוני. ואם במקרה הגבינה והפפרוני האלה יחליקו לתוך הקראסט ויהפכו אותו לחלק הכי מלהיב בפיצה, אנחנו בהחלט לא נכעס

4 בפברואר 2024

כמו כל חובבי אמריקה ואוכל טראשי, גם אנחנו התרגשנו כשפאפא ג'ונס נחתו בישראל, עם כל הרוטב שום הטעים והפיצה העסיסית. ואכן די מהר הבנו שמדובר ברשת הפיצה הטובה מכל הרשתות – לא שהרף כזה גבוה, אבל בכל זאת. הם הצליחו להביא משהו מופרע יותר, אמריקאי יותר ומשוחרר יותר לטעם הישראלי, ולמרות שקשה לומר שהם השתלטו על השוק (כי הם לא), מבחינתנו הם בהחלט הביאו תחדיש בסגנון. רק מאוחר יותר, כשהתחילו באמת להכניס מנות מאמריקה, התרגשנו לגלות את ההברקה הזו – פיצה שהקראסט שלה ממולא באצבעות גבינה עסיסיות שעטופות בפרמז'ן. התוצאה: קראסט שאשכרה שווה כמו הפיצה.

רק תראו את ההתלהבות של מבקר אוכל הרחוב שלנו ותבינו כמה הקראסט הזה משמח: "לא יאמן, הם עשו את זה. סוף סוף הקראסט הוא לא החלק המייבש של הפיצה. אני אוהב קראסטים, זה כמו המנוחה לפה שבסוף הפיצה, ואם יש מטבל מוצלח זה חלק מאוד מהנה בארוחה, אבל הוא גם תמיד היה החלק החלש יותר במנה הגאונית הזו. הפיתרון הזה של פאפא ג'ונס מבריק בפשטותו – פשוט דחפו לתוך זה עוד פיצה. התוצאה היא שבתוך בצק הכיסוי הפריך יש פצצת גבינה ופפרוני שהופכים את זה לעוד חלק מיוחד בפיצה, ולמרות שאולי היה חסר לי קצת רוטב בתוך זה, הכל היה מושלם כשטבלתי אותו ברוטב השום פרמז'ן המופתי של רשת הפיצות. איזה שדרוג מפתיע.

איזה סטראץ'. פאפא קראסט של פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)
איזה סטראץ'. פאפא קראסט של פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)

מנה מומלצת: איך בדיוק אדם מגלה שיש אופציה להזמין פיצה עם מילוי לקראסט שמורכב מגבינה נמתחת וחתיכות פפרוני (89 ש"ח) ולא מזמין את זה? את הטופינג על הפיצה תבחרו בעצמכם. ברוך השם יש הרבה מה לשים.
יש אופציה לטבעונים? לא רק שלפאפא ג'ונס יש פיצה טבעונית חביבה ביותר (72.90 למשפחתית) עם גבינה טבעונית, אפשר גם להוסיף פפרוני טבעוני. אנחנו יודעים, גאד דאמן.
איך מזמנים? באתר 
ואם לא בא לי? אז אולי מתאים לכם יותר את החבר האמריקאי של הפיצה, המבורגר? ואולי כזה עם אווירה דרום ארה"בית?  אבל אם אתם צריכים משהו קליל יותר, יש לנו גם רשימה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב. אין שם גבינה ופפרוני בתוך קראסט של פיצה, אבל מי אנחנו שנשפוט אתכם על ההחלטות חיים?