מה מזמינים היום: כנפי העוף בזיגוג אסייתי שיגרמו לכם לעוף

עוף בשינקין של ישראל אהרוני | צילום: אסף קרלה
עוף בשינקין של ישראל אהרוני | צילום: אסף קרלה

יש הרבה כנפי עוף ברחבי העיר, אבל רק מקום אחד מוכר כנפיים בזיגוג אסייתי פריך שיצר השף שהביא את אסיה לישראל. ולמזלכם יש את הכנפיים הממכרות האלו במשלוח קליל, ככה שאתם לא צריכים לחפש איפה אהרוני רוקד כרגע כדי לאתר אותן

מבין כל השפים האהובים עלינו, קשה מאוד לכמת את חיבתנו הרבה לישראל אהרוני. לא רק שהוא היה פורץ דרך גם כשף, כאושיה קולינרית וכאיש תקשורת האוכל, מדובר בבן אדם עם יד כמעט קסומה – נדיר מאוד המקרה בו טעמנו מנה שיצאה תחת שמו והתאכזבנו. הגישה היפה שלו למזון, שמשלבת בין יכולות מטבח עילאי וגישה שמביטה על הביס הפשוט שבקצה, הפכה אותו לאימפרייה מוצדקת, וגם השושלת שלו ממשיכה באותו קו, כפי שמתבטא בקצביה שלו ושל בנו, שלאורך הזמן הפכה למקום נפלא להשיג עוף. לשבת, לראשון, ליום כיפור אם בא לכם.

לפני כשנתיים, בקיץ 2021, הקצביה התגייסה לשירותו של העוף הצלוי והתחילה להציע מנות עוף מרשימות לאיסוף הביתה, לצד כמה מנות טעימות בצד. אחת מהמנות האלו היא כנפי העוף שהוא מציע, שמגיעות בזיגוג אסייתי פריך ומתקתק המורכב מסויה, קרמל וג'ינג'ר, שנותן להן כיסו מושלם וצבעוני. אבל הטעם הוא מה שהפך אותן ללהיט הוא הטעם המושלם שעוטף כנפי עוף עסיסיות, גם סיפתח מושלם לארוחה, וגם ארוחה מושלמת בעצמם – כל עוד תזמינו מספיק מהם (היי, שמונה לא מספיק לנו). המחיר סביר, הטעם משגע, אהרוני יודע בדיוק מה הוא עושה.

עוף בשינקין של ישראל אהרוני (צילום: אסף קרלה)
עוף בשינקין של ישראל אהרוני (צילום: אסף קרלה)

מנה מומלצת: זה מאוד שקוף שאהבנו את הכנפיים בציפוי אסייתי (42 ש"ח ל-8 יח'), אבל לעוף בשנקין יש עוד כמה מנות עוף נהדרות, ובראשון הסנדוויץ סלט עוף אסייתי (65 ש"ח).
יש אופציה לטבעונים? אולי כי עדיין לא נמצא תחליף טבעוני ראוי לעוף, ואולי פשוט כי קשה להוציא מנה טבעונית מקצביה, אז הפעם אין אופציה מכאן, אבל תמיד יש אופציות מצוינות ברשימת המשלוחים הכי טובים שלנו, שממש כאן למטה.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אתמול המלצנו לכם לשים לב גם למנות האיטלקיות האחרות במסעדה הזו, שבעיקר מוכרת בזכות הקינוחים (היי, לא נשפוט אתכם גם אם תזמינו עוגה לארוחת צהריים). ובכל זאת, יש לנו גם רשימה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב. אמנם יש שם פחות קינוחים, אבל הרבה אפשרויות.