מה מזמינים היום: בוריקה בתוך פריקסה, כי אין לנו מה להפסיד

ריקוד מושחת. הפריקסה של חיימיקו (צילום דניאל לילה)
ריקוד מושחת. הפריקסה של חיימיקו (צילום דניאל לילה)

כמו כל בן אנוש עם חוש טעם בפיו, אנחנו מתים על אוכל מטוגן - במיוחד כשהוא לא עושה לנו צרבת. ובאופן מפתיע, הפריקסה של חיימיקו מצליח לשמור על הקיבה שלנו תוך כדי שהוא מאכיל אותנו בלא אחד, אלא שני מאכלים מטוגנים במכה אחת. אם זה לא נס, אנחנו לא יודעים מה כן

12 בפברואר 2024

מי שהמציא את המשפט "טוב שם טוב משמן טוב" כנראה מעולם לא אכל פריקסה. המאכל התוניסאי חוגג את הטיגון ללא בושה, עם לחמנייה מטוגנת במילוי כל השפע (והטונה) שהתוניסאים הצליחו לדחוס פנימה. לא צריך יותר מביס אחד כדי להודות שטוב שמן טוב, ולשנות את השם לזרובלל.

>> לא בטוחים עדיין שזה מה שאתם רוצים להזמין? ובכן, יש עוד מליון אופציות

מי שהשכיל לשכלל את הקלאסיקה המטוגנת הזו היה חיימיקו, שפתח עבור אביו דוכן פריקסה רגיל בהוד השרון, ולאורך השנים שכלל אותו להברקה של ממש, כזו שהפכה את הדוכן הקטן לרשת של ממש. זה כמעט מצחיק, אבל השינוי הקטן הוא כל ההבדל – חיימיקו החל להוסיף לפריקסה שלו בוריקה, הלא הוא עוד מאכל מטוגן, ולפי החישוב שלנו זה אוכל מטוגן בריבוע. ואי אפשר להתווכח עם החשבון הפשוט הזה. הקראנץ' של הבוריקה מול הלחמניה המטוגנת של הפריקסה הופכים את הבוריקסה לאחד מהמאכלים המושחתים יותר שהכרנו, ורק על זה שווה להזמין ולבדוק על מה המהומה.

חיימיקו והפריקסה (צילום דניאל לילה)
חיימיקו והפריקסה (צילום דניאל לילה)

מנה מומלצת? לא בכדי הפכה הבוריקסה למנה האייקונית של המקום, ואנחנו בעד כל ארוחה שכוללת הכלאה בין שני מאכלים מטוגנים שונים – פריקסה ובוריקה.
יש אופציה לטבעונים? בעיקרון באופן מפתיע, יש מלא. לפחות חמש מנות שונות מוצעות בגרסה טבעונית, כשהמסקרנת בהן היא הפריקסה עם טונה טבעונית (44 ש"ח)
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? לא בקטע של מטוגן? אז אולי אתם בקטע של פיתה? כי מי לא בקטע של פיתה? טוב נו, יש מלא פיתות מעולות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.