מה מזמינים היום: הקערות הצבעוניות מכולן אצל השף המוערך

קארי פאננג, קפה טאיזו (צילום: יעל יצחקי)
קארי פאננג, קפה טאיזו (צילום: יעל יצחקי)

כל מה שעובר במטבח של השף המבריק יובל בן נריה ראוי לצלחת שלנו, אבל כשהוא מוציא את אחת מהמסעדות האהובות בעיר למטבח משלוחים, אתם יודעים שזה מיוחד. עכשיו, אחרי שכבר התמקם באזור חדש, הגיע הזמן להזמין ממנו הכל - את המנות הקלאסיות, ואת התוספות החדשות

אנחנו מרגישים שאין צורך לפרט עד כמה אנחנו אוהבים את האוכל שלח יובל בן נריה. הכתבות שלנו מדברות בפני עצמן. ובכל זאת מדי פעם חשוב לנו להזכיר עד כמה ברי מזל אנחנו שזכינו לחוות את המטעמים המגוונים שהשף המבריק יוצר. מסעדת a המרשימה היא באמת הישג יוצא דופן, ולא רק אנחנו חושבים כך, אבל מדי פעם אנחנו אוהבים להיזכר במקום שנתן לו את שמו, המסעדה שמפה לשם כבר חגגה יותר מעשור – טאיזו.

>> בואו נשתה לחיים: 7 ברים חדשים שנפתחו בתל אביב מאז המלחמה

המטבח האסייתי המיוחד של טאיזו, ששואב השראה מאזורים שונים ומטבחים שונים ברחבי אסיה, הוא נכס עירוני חשוב, ומרגע שקפה טאיזו הצטרפה בתקופת הקורונה לא הפקנו להתפעל מכך שחוויית האכילה של המסעדה מצליחה לעבור גם בקופסאות קרטון. זה, כמובן, לא מרגיש אותו הדבר כמו לשבת בטאיזו, אבל בכל הנוגע למשלוחים מדובר באחת המסעדות היותר מצטיינות בעיר, ועכשיו כשהמשלוחים עברו ללוקיישן חדש בכיכר גיבעון, התפריט הוותיק התחיל גם להתחדש ולהשתנות. לצערנו עדיין אי אפשר להזמין במשלוח את הקוג'י בורגר, אבל יש שם שפע מנות מספקות תיאבון.

מתי לא תרצו את זה? קפה טאיזו. צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה
מתי לא תרצו את זה? קפה טאיזו. צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה

מנה מומלצת? לכל אחד יש את המנה שלו בטאיזו, אבל נשקר אם נגיד שאנחנו לא מזמינים בכל פעם מחדש את המנה הפשוט מושלמת צ'יקן מסאללה (69 ש"ח). כמו לטבוע בחלום חמאתי ואדמדם.
יש אופציה לטבעונים? יש כמה אופציות לא רעות, כמו מנת הקארי פאננג (72 ש"ח) הטעימה והמרעננת, אבל אנחנו הסתקרנו גם ממנת החציל וטופו ג'וןג'ון (68 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז אתמול המלצנו לכם על המבורגר גורמה צרפתי, מי שמכיר מכיר, אבל אם בא לכם משהו יותר קליל, בטוח שתמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.