מה מזמינים היום: נקניקיות עמוסות בכל טוב, וזה כולל בייקון ואושר

לעזאזל, זו חתיכת נקניקייה שמנמנה. פאט דוג. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של פאט דוג
לעזאזל, זו חתיכת נקניקייה שמנמנה. פאט דוג. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של פאט דוג

הקהל הרחב אמנם נוטה לזלזל באיכות האוכל הטראשי הזה, אבל בשושו בשושו גם אתם יודעים שכולם אוהבים נקניקיות. על אחת כמה וכמה כשהן עמוסות בתוספות, עטופות בלחמניה רכה ומפוצצות בטעמים. בקיצור, מי שאומר שזה אוכל ירוד הסתבך איתנו

כבר כמה זמן שאנחנו מתרעמים על המוניטין הרע שזוכה לו הנקניקייה. אולי זו תוצאה של שנים בהן הנקניקייה היחידה שהכרנו היתה זו ממשחקי כדורגל והבורגראנץ', אבל חברים – אנחנו כבר ב-2023, זה כבר לא לגיטימי לזלזל בנקניקיות. מה אתם, גזענים? רוצים שיחשבו שאתם נקניקופובים? חלאס, באמת הגיע הזמן להתקדם ולהודות שמדובר במאכל מושלם – פיסת בשר מעובד וארוז היטב בלחמנייה עם המון מקום לתוספות שממש אפשר להעמיס בנדיבות. וזה בדיוק מה שעושים במסיבת הנקניקיות הזו.

"פאט דוג", בשקט בשקט, נמצאים בסביבה כבר כמעט חמש שעות של הרכבת נקניקיות מופרעות. זה לא הנקניקיות העייפות שאתם מכירים מהמכשיר ההליכון המוזר הזה שמגלגל אותן עד מוות, אלא נקניקיות איכותיות, שמנמנות (היי, זה בשם שלהם) ובעיקר – עמוסות לעייפה בתוספות שהופכות את חווית האכילה לשונה, מיוחדת וגם טיפה מאתגרת, כי איך תפערו פה כזה גדול. אם כי המאמץ הזה משתלם, שכן האופן שבו מכינים את המנה הותיקה בפאט דוג משדרג את כל החוויה – הנקניקיות מוגשות או בקריספיות עסיסית או באידוי רך, תלוי מהאתם מעדיפים, וגם הלחמניות עוברות אידוי קל, מה שהופך אותן למעטפת רכה מצוינת לבשר והתוספות. קחו ביס מהמפלצת היפה הזו ותגידו לנו שזה אוכל נחות. יאללה, גם כן. "זה שאריות בשר ארוזות בצינור". אפשר לחשוב ממה אתם עשויים.

מנה מומלצת? יש מגוון רחב – יחסית לנקניקיות – בפאט דוג, אבל אנחנו תמיד הולכים על קלאסיקה מקומית: "צ'ילי צ'יז פאט דוג" (51 ש"ח), שהיא נקניקיית בקר קראנץ' בלחמניה (מאודה, כמובן), שמגיעה עם הבסיס (רטבים לבחירה, כרוב כבוש חם, חמוצים במלח ובצל חי), וגם שעועית צ'ילי חריפה, גבינת גאודה מותכת ושבבי בצל קריספי. טיפ מאיתנו – זרקו עוד 4 שקל, וקבלו נקנייקת חזיר במקום בקר. יאם.
יש אופציה לטבעונים? אל דאגה חברים וחברות, לכולם מגיע נקניקייה. אתם יכולים להזמין מנת "קלאסי טבעוני" (38 ש"ח) שמורכבת משתי נקניקיות טבעוניות מחלבון אפונה, עם כל התוספות הבסיסיות וכמובן, עם המון אופצות לתוספות שאפשר – ומומלץ – להעמיס.
איך מזמינים? בוולט.
ואם לא בא לי? פשוט מדי עבורכם? טוב, אז בטח כריך עם בערך 30 רכיבים זה מספיק מורכב לטעמכם. אבל אם בא לכם משהו ביניים, אולי כדאי שתבדקו את רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, כי יש שם בערך כל משלוח מצטיין בעיר.