מה מזמינים היום: את בטן החזיר הנהדרת של בית הקפה הידוע לשמצה

בטן חזיר כמו שבטן חזיר צריכה להיות. 300 (צילום: יחסי ציבור)
בטן חזיר כמו שבטן חזיר צריכה להיות. 300 (צילום: יחסי ציבור)

או שאוהבים את נחמה וחצי, או שלא מוכנים לדרוך שם בחיים - אבל כך או כך, את האוכל של אחיהם הקטן שווה מאוד להזמין - גם כי יש שם מנת בטן חזיר פשוט נהדרת, וגם כי במשלוח לא צריך לפגוש אף מלצר. מקסימום תכירו שליח שיגלגל עליכם עיניים

כולנו מכירים את הדיבור על נחמה וחצי, בית קפה שהפך למיתולוגי גם בזכות המרחב הנינוח והקליל, וגם בגלל השירות הנודע לשמצה. אז למרות שגילינו לאורך השנים השגות בנוגע לטענות על שירות רע (בביקורת האחרונה שלנו במקום, למשל, קיבלנו שירות לבבי), אנחנו עדיין מודעים לשם שהמקום עשה לעצמו. לכן המשלוח מ-300 – האח הקטן והרעב של נחמה – מתאים גם למי שפוחד מהשמועות. זה לא רק העובדה שהשירות היחיד תקבלו משליח, אלא סוג האוכל, שאמנם נשען על אותו מטבח אבל לובש גרסת מזללה מוצלחת באופן מפתיע.

עזבו את ההמבורגר, תראו איזה יופי מסביב. 300 (צילום: יחסי ציבור)
עזבו את ההמבורגר, תראו איזה יופי מסביב. 300 (צילום: יחסי ציבור)

300 נוקטים בגישה אמריקאית למדי של המבורגרים וכריכים מושקעים, לרוב כאלה שיהיה גדולים מהתיאבון שלכם, כמו נגיד, כנפיים שמוגשים במשקל של כמעט קילו. אה, וגם יש שם כריך בטן חזיר קריספי פשוט נדיר. ואנחנו אומרים את זה גם כמחמאה, וגם כאבחנה עובדתית. הנה למשל מה שכתב מבקר אוכל הרחוב שלנו על הכריך המיוחד: "זה כריך עם בשר נהדר (שנדיר יחסית למצוא בכריך בארץ) בדמות חתיכות בטן חזיר מתפצחות בפה בבישול ארוך וגלייז דבש, ואיתו תערובת ירקות שהיוותה מעיין קולסלואו. המנה הזו אמנם היתה קטנה מחברותיה באופן יחסי, אבל טעימה לאללה וחוסלה במהירות בלי קשר לגודלה".

עזבו את ההמבורגר, אנחנו מוכנים למערכת יחסים עם הצ'יקן ווינגז האלה. 300 (צילום: יחסי ציבור)
עזבו את ההמבורגר, אנחנו מוכנים למערכת יחסים עם הצ'יקן ווינגז האלה. 300 (צילום: יחסי ציבור)

מנה מומלצת? טוב די ברורה ההעדפה שלנו לכריך בטן החזיר, שמומלץ בחום להזמין במסגרת ארוחה (79 ש"ח), שמוגשת עם צ'יפס, סלט עגבניות חריף ושתייה שיהפכו את הכריך הטעים לחגיגה מקיפה.
יש אופציה לטבעונים? בדומה נחמה וחצי, גם ב-300 נותנים תשומת לב ראוי לנמנעים מאכילת מוצרים מן החי עם שלוש מנות מעניינות להזמנה – ואנחנו יכולים להמליץ בחום על מנת כריך שווארמה פטריות יער (75 ש"ח לארוחה), פיתרון צהריים טעים למדי.
איך מזמיניםבוולט
ואם לא בא לי? רגע רגע, אין צורך לצעוק על אף אחד. תמיד יש פיתרון. לפני הסופ"ש הצענו לכם את הכריכים המופלאים של רחל בשדרה, כי אם כבר להגזים, אז עד הסוף. אבל אם גם זה לא טוב לכם, יש לנו רשימה מלאה של משלוחים מושלמים למלא אתכם בכל טוב.