מה מזמינים היום: ארוחה מלאה בתוך חלה, שישתבח שמה

לטרוף את הכל. ישתבח. (צילום: מתוך האינסטגרם ishtabah)
לטרוף את הכל. ישתבח. (צילום: מתוך האינסטגרם ishtabah)

לא צריך לעשות את כל הדרך להרי ירושלים כדי לאכול את המנה הכל כך ישראלית הזו. מספיק לעשות את הדרך לוולט, כי זה שניצל בחלה עם מטבוחה וחצילים מטוגנים. ותאמינו או לא, אפשר לאכול את זה גם לא בשישי. הלם הלם הלם

19 בפברואר 2024

עכשיו כשאנחנו אחרי טרנד השניצל בחלה בשישי, סוף סוף אנחנו מוכנים להודות שגם אנחנו אוהבים את המנה הזו. סליחה, התעכבנו טיפה, אבל אתם חייבים להודות שיש משהו באלכמיה הכל כך ישראלית של חלה טרייה ממולאת במאכלי שולחן השבת ליצירת מזון כל כך מקומי עד שהוא מטריף כלבים. הנה, תראו את הכלב הטוב הזה רוצה את הכריך הזה כמעט כמונו.

ואנחנו מבינים אותו – הרכות של החלה ספוגת המטבוחה (חריפה, ברור שחריפה) פוגשת את הקראנצ'יות של השניצל, שעטוף בטעמם העשיר והכל כך מספק של החצילים המטוגנים. וזהו, באמת, לא צריך מעבר. מינימליזם קולינארי בשיאו. ביס אחד ואתם עם פלאשבקים לילדות שגם אם לא חוויתם, אתם מכירים. כל מה שצריך לקראת מחר. כן, גם באוכל אנחנו לוחמניים. אבל תנו לאכול קודם.

ישתבח (צילום: שרון בן דוד)
ישתבח (צילום: שרון בן דוד)

מנה מומלצת? אין באמת הרבה אופציות חוץ משניצל בחלה (40 ש"ח), שזה בעצם מה שרצינו, אז איזה יופי.
יש אופציה לטבעונים? ובכן, טבעונות פחות עובד בדוכן שכל מהותו שניצל, אבל עבור הצמחונים יש מנת שקשוקה חגיגית, שניתן להזמין גם בתוך חלה (35 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? בטח, אם כן, שתרצו לטעום מהיצירות הנהדרות של יובל בן נריה במשלוח, ואם איכשהוא גם זה לא מתאים לכם, אנחנו לא מודאגים כי תמיד יש את רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.