מה מזמינים היום: אנחנו יודעים שיש לכם עכשיו קרייב ללביבות

יאם יאם יאם. לביבות תפוחי אדמה של דליקטסן. צילום: מתוך עמוד הוולט של דליקטסן
יאם יאם יאם. לביבות תפוחי אדמה של דליקטסן. צילום: מתוך עמוד הוולט של דליקטסן

בשנים האחרונות חנוכה הפך לחג הסופגניות המוגזמות, ונדמה שכולנו שכחנו שיש עוד מאכל חג נוסף, והוא לא פחות מצוין ולא פחות מטוגן - לביבות. אז אמנם תתקשו למצוא אחת ממולאת בריבת חלב ומקושטת באלפחורס, אבל חכו שתראו מאיפה אפשר להזמין אותן

גם לנו נמאס מכל הסופגניות המופרעות האלה. זה יצא מכלל שליטה, איבדנו צלם אנוש, ופייר זה הפך את חנוכה לחג תחרותי בו כל רשת מנסה לייצר את הסופגנייה המוגזמת מכולן. נחנקנו מרוב סוכר, אנחנו צריכים מנקה חיך. ורצוי משהו מלוח בבקשה. אה, רגע, לחג הזה יש כבר פיתרון שמקורקע במסורת – לביבות! יא אללה המכבים האלה ידעו מה הם עושים. מה זאת אומרת המכבים לא הכינו לביבות? אז מה הם עשו עם השמן?

לביבות תירס של דליקטסן. צילום: מתוך עמוד הוולט של דליקטסן
לביבות תירס של דליקטסן. צילום: מתוך עמוד הוולט של דליקטסן

בכל אופן, כשהקרייב ללביבות הכה בנו, נזכרנו שניצלנו את כל הקורונה כדי ללמוד להכין מחמצת, אבל כדי לאכול לביבה באמת טובה אנחנו צריכים לפנות לטבחים מקצועיים יותר, כי תמיד יוצא לנו סמרטוטי ומפוצץ ביותר מדי שמן. לכן אצנו רצנו לוולט (טוב בסדר, הזזנו אצבע) וחיפשנו לביבות, רק כדי לגלות את המקום המושלם להזמין ממנו לביבה חמה ומתוקה (ומלוחה, תודה לאל). וצדקתם, זה דליקטסן של רותי ברודו, בית המקדש התל אביבי למאכלי מעדניה. מה מי יכין לביבה יותר טובה מזו? אמא שלכם?

יותר טובה מאמא שלכם. רותי ברודו (צילום: עידית בן עוליאל)
יותר טובה מאמא שלכם. רותי ברודו (צילום: עידית בן עוליאל)

מנה מומלצת? .יש מגוון גדול של לביבות: תירס, מנגולד, זוקיני, כרובית ואפילו לביבות בטטה שיזכירו לכם את אורנה ואלה. כולן עולות 38 ש"ח ל-6 יחידות (מה חשבתם? זה דליקטסן), אבל אנחנו תמיד נעדיף ארוחה קלאסית של לביבות תפוח אדמה, כמו שיהודה המכבי רצה.
יש אופציה לטבעונים? הלביבות לא מסומנות כטבעוניות, אבל אנחנו לא בטוחים אם ומה יש בהן שהופך אותם ללא כאלו. בכל אופן, בדליקטסן יש אינספור אופציות טבעונות בתפריט הנרחב, רק צריך לחפש.
איך מזמינים? כמובן שאפשר בוולט, אבל שירות המשלוחים באתר לא פחות טוב.
ואם לא בא לי? אז שכחתם את רוח החג האמתית. אבל בסדר, אנחנו מבינים אם צריך משהו עסיסי יותר כדי לשבוע. מה דעתכם על כריך סטייק מושלם? אה, גם לא? טוב, בטוח תמצאו משהו להזמין מרשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. חג שמח.