מה מזמינים היום: גם מאמא איטלקית היתה גאה בפיצה הזאת

מאמא היתה גאה. הפיצה בבוגרשוב. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם hapizza
מאמא היתה גאה. הפיצה בבוגרשוב. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם hapizza

השם שלה הוא אולי השם הכי כללי שאפשר לתת לפיצרייה, אבל הפיצה הזו מבוגרשוב כבר הפכה מזמן לאחת האהובות עלינו, דווקא בגלל שהיא פשוטה, ישירה ונטולת כל מאמץ מיותר. כי מה צריך יותר מבצק מוצלח, רוטב טעים והמון גבינה?

מעניין באיזה יום קם האדם שבחר לפיצרייה "הפיצה" בבוגרשוב את שמה, נתן לעצמו מכה במצח ואמר "אה, שיט!". האם זה היה היום שבו הם התחילו למכור פסטות? היום שבו הושק שירות המשלוחים וולט והם גילו שיש עוד פיצה? אולי זה היה היום בו הוקמה במורד בוגרשוב פיצרייה נוספת שקוראת לעצמה "פיצה בוגרשוב", שהוא השם הלא רשמי שדבק בפיצרייה הבאמת מוצלחת שממוקמת על בוגרשוב פינת פינסקר. כך או כך, המורשת המטופשת והכמעט בלתי ניתנת לגיגול שלו נשארה כתזכורת – לפעמים כדאי לחשוב קצת יותר לעומק על השם. מזל שהפיצה שלהם אחת הנהדרות בעיר.

>> השף שחזר מבנגקוק כדי לכתוב את אנציקלופדיית האוכל התאילנדי

הפיצה של בוגרשוב הכירה לנו את הסגנון הנפוליטני בתנור לבנים שנים לפני שהשתלט על עוד כמה תנורי פיצה ברחבי העיר. הפיצות שלהם פשוטות, יחסית, אבל זה בדיוק הקסם של המקום – בצק פריך, רוטב עשיר, גבינה בכמות יותר ממכבדת ותוספות טריות. הרמה היציבה שהיא שומרת עליה לאורך השנים הפכה אותה למוסד אהוב ותמיד עמוס, שבכנות גם לא תמיד פתוח בוולט – אבל ברגעים שכן, מהרו להזמין. ואל תשכחו להזמין גם ראשונה, כי… טוב, מיד תדעו. רק שימו לב שאתם מזמינים מהפיצה הנכונה (טיפ: קל לזכור את הכתובת בוגרשוב 51).

זהירות סכנת חיסול, הפיצה בבוגרשוב. צילום: אלון ראובני
זהירות סכנת חיסול, הפיצה בבוגרשוב. צילום: אלון ראובני

מנה מומלצת? פיצת הבית (67 ש"ח) היא תמיד אופציה מצוינת, עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פטריות, פרמז'ן ושום, אבל לפני זמן מה אכלנו ניוקי גבינות ברוטב חמאה ומרווה כמנה ראשונה (43 ש"ח) ומדובר בסיבה ללקק את האצבעות.
יש אופציה לטבעונים? לגמרי, למרות שבתפריט המשלוחים זה לא ברור. תרימו טלפון למקום לפני ההזמנה ותוודאו שיש אופציה, והם פשוט יבקשו מכם לכתוב בהערות שאתם רוצים טבעוני – ותקבלו פיצה טבעונית ללא תוספת תשלום.
איך מזמיניםבוולט, היזהרו מחיקויים.
ואם לא בא לי? מה עושים כשלא רוצים פיצה? זה פשוט – אוכלים המבורגר. אבל אם הדיכוטומיה הזו לא מתאימה לכם, בטוח שמשהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו יתאים.