מה מזמינים היום: כל כך הרבה פסטה עד שתגידו "מאמא מיה!"

פסטה אנליזה של אמורה מיו. צילום: אנטולי מיכאלו
פסטה אנליזה של אמורה מיו. צילום: אנטולי מיכאלו

עם יותר משני עשורים של מטבח איטלקי מסורתי, ויותר מ-30 אופציות שונות לפסטה ודומיה, המסעדה הוותיקה הזו מציעה משלוח שיתן לכם - לפחות לכמה דקות - להרגיש כאילו אתם חיים במדינה נורמלית שעסוקה בפרמזן במקום בהפיכות

29 בנובמבר 2023

שיר עם איטלקי ישן מתחיל בשורה המופתית "כשהירח פוגש את עיניך כמו פיצה גדולה, זה אמורה". אוקי, אולי זה היה דין מרטין, אבל זה לא משנה את העובדה שכאשר איטלקים מדברים על אהבה, אמורה, הם לרוב ידברו על אוכל. ובצדק, כי האוכל האיטלקי מצליח להיות כל כך פשוט, ועם זאת, כל כך עשיר. מה זה פסטה, אחרי הכל? פחמימה, רוטב, גבינה במקרה הטוב. אבל מה שהם עשו ממנה, עונג טהור.

מה היא אהבה? קרבונרה. אמורה מיו. צילום: עדי פועה וענבל קורמן
מה היא אהבה? קרבונרה. אמורה מיו. צילום: עדי פועה וענבל קורמן

ומדי פעם, כשאנחנו נתקפים בקרייב עוצמתי לפסטה, אנחנו ממהרים להזמין מאחת המסעדות האיטלקיות הותיקות בעיר, "אמורה מיו", שפועלת באבן גבירול כעשרים שנה. נהיה הראשונים להודות בזה – אין הרבה פסטה טובה במשלוח בעיר, ולא נשקר שאמורה מיו הם הפסטה הכי טובה, אבל כשהיא מגיעה במשלוח, עמוסת פרמזן (כי ביקשנו אקסטרה), היא תענוג של ממש, ומגיעה בכמות מכבדת. והיופי הוא שיש כל כך הרבה אופציות, עד שאפשר לבחור בדיוק את מה שהקרייב מבקש.

אמורה מיו. צילום: עדי פועה וענבל קורמן
אמורה מיו. צילום: עדי פועה וענבל קורמן

מנה מומלצת? רצינו להתחבר קצת לשורשי הפריפריה ששקועים בכולנו (כן, גם בכם, תל אביבים מקוריים) והזמנו ציה פיורלה (80 ש"ח) – שזה שם מפונפן לניוקי בשמנת ורוקפור עם אגוזי מלך ומוסקט. זה יאמי ממש, ושוחה ברוטב. כדאי לאסוף גם פוקאצ'ה כדי לנגב.
יש אופציה לטבעונים? בהחלט, יש כמה פסטות ברוטב עגבניות או שמן זית, ומגוון אופציות שיוכלו לעזור גם לכם להרגיש באיטליה (למרות שבאיטליה, כנראה שלא תמצאו אופציות טבעוניות, אבל הבנתם אותנו).
איך מזמנים? בוולט 
ואם לא בא לי? אז כבר הצענו לכם להזמין חומוס הרפתקני מאוד, אבל עבור החששנים יותר יש לנו המון אופציות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.