ערב בלי חדשות: אפשר להתגבר על הטראומה בגן עדן של בנים

מקום טוב לשכוח בו. "חיי עם משפחת וולטר". צילום: יח"צ נטפליקס
מקום טוב לשכוח בו. "חיי עם משפחת וולטר". צילום: יח"צ נטפליקס

דרמת ההתבגרות החדשה של נטפליקס הפכה ללהיט כמעט מיידי, מה שגם הופך את סיפור הסינדרלה של יוצר הסדרה למרגש במיוחד, אבל גם משאיר לכם מספיק חתיכים והורמונים סוערים על המסך כדי להינות מבינג' חסר חשיבה. או לפחות להינות מהנוף. של קולורדו. למה, מה חשבתם?

למעט מאוד סדרות יש סיפור רקע שמצליח להיות מרשים לא פחות מהסדרה עצמה, אבל "חיי עם משפחת וולטר", הלהיט החדש והמפתיע של נטפליקס, בהחלט מצליח להיות כזה. הסדרה הגיעה למקום הראשון בטבלת הצפייה של שירות הסטרימינג רק כמה ימים אחרי עלייתה, ומסתמן שיש פה דרמת נעורים קלילה לנקות איתה הראש, ועל הדרך לשטוף את העיניים. ולחשוב שכל זה התחיל מכותב אנונימי באינטרנט.

ב-2014 כתב עלי נובאק את ספר הבכורה שלו, "My Life with the Walter Boys", ופרסם אותו בפלטפורמת ההוצאה העצמית האינטרנטית Wattpad, שפחות או יותר פתוחה לכולם. הספר צבר הצלחה לאט וביציבות, עד שכמעט עשור אחר כך נטפליקס מביאים אותו למסך, הופכים את הכותב האנונימי לתסריטאי ראשי, וסיפור סינדרלה. עם זאת הסיפור שהוא עוסק בו מזכיר הרבה יותר את זה של שלגיה – אם במקום מכשפה רעה היתה תאונת דרכים, ואם שבעת הגמדים היו שבע אחים חתיכים.

ג'קי האוורד היא נערה ניו יורקית שמאוד שמחה מהחיים שלה, עד הערב הנורא בו צמד הוריה המצליחים ואחותה הגדולה נהרגו בתאונת דרכים. עכשיו, כשהיא לבדה בעולם, היא נשלחת לגור עם משפחת האופוטרוסוף שלה – חברה ישנה של אימה שהבטיחה לה שתשמור אחר ביתה, במקרה ויהיה צורך. רק שהחברה הזו גרה הרחק באזור כפרי בקולורדו, בבית ענק עם בן זוגה, שבע הבנים החתיכים להחריד שלהם, ועוד איזה שלושה בני דודים שמסתובבים באזור.

עשרת פרקי העונה הראשונה מתמקדים במאמציה של ג'קי העירונית להתרגל לחיים בכפר, להתמודד עם מערכות היחסים החדשות ועל הדרך גם להתגבר על הטראומה של אובדן כל המשפחה שלכם. זה לא בדיוק סוגת עלית ובטח לא משהו שתרצו להתגאות שראיתם, אבל זה מושלם לאיזה 10 שעות של ניתוק מוחי מהנה. מוזמנים להעביר אותו בתהיה "איפה כל האנשים המכוערים בעולם של נטפליקס, והאם הם עוסקים בהשבחה גנטית?". שעות של הנאה.
"חיי עם משפחת וולטר", 10 פרקים, עכשיו בנטפליקס