מה רואים הלילה: את הקומדיה הישראלית הממכרת הבאה שלכם

"מי שמע על חווה ונאווה". צילום: צלמת אבישג שאר יישוב
"מי שמע על חווה ונאווה". צילום: צלמת אבישג שאר יישוב

למרבה הצער, אנחנו לא זוכים לראות יותר מדי קומדיות איכותיות דוברות עברית בשנים האחרונות. ככה זה כשהכל נאכל על ידי הריאליטי. אבל את הקומדיה החדשה מבית היוצר של "האחיות המוצלחות שלי" אתם חייבים לראות

קשה לומר ששוק הטלוויזיה המקומי רווי בקומדיות באמת מוצלחות. ברור, יש לנו פה ושם הפתעות וכולנו גם מחכים לחזרתה של "המפקדת", אבל הצמא גדול וההיצע קטנטן. לכן זה כל כך מרגש כשקומדיה חדשה ומבטיחה עולה על המסך, עוד יותר מרגש כשהיא עולה לבינג' והכי מרגש כשהיא מגיעה מצוות יוצרות שכבר הביא לנו את אחת מהסדרות הקומיות הכי טובות של השנים האחרונות, "האחיות המוצלחות שלי".

בקיצור, הסדרה החדשה של גלית חוגי, נועה ארנברג (על התסריט) וגורי אלפי (על הבימוי) מרגשת אותנו מאוד. לא רק בזכותן, אלא גם כי הסיפור שונה לחלוטין, וכולל כמה שחקניות (ושחקנים) שלא ראינו הרבה זמן – חווה ונאווה היו פעם, אי אז, חברות בלהקה צבאית בימים שזה עוד נחשב למשהו. הן חלמו להפוך לאגדות (למרות שהן יותר מאלה שעשו "פם-פם-פם" בגבעת התחמושת), אבל מצאו את עצמן מתרסקות לחיי היום יום האפורים של ישראל. ועכשיו הן רוצות נקמה.

עם קרן מור וחנה לסלאו בתפקידים ראשיים, טליה ברטפלד וליאנה עיון כגרסתן הצעירה, תפקידי משנה של ג'ימבו ג'יי, טונה ובעיקר הילה גולדנברג ("מייקל") שגונבת את ההצגה בתור הדמות האפורה הכי צבעונית שהכרתם – מצפה לנו קומדיה יפה ומצחיקה על הזדקנות, חלומות שבורים, נקמה והשקרים על "ארץ ישראל היפה והטובה". 8 פרקים, פחות מ-4 שעות בינג' ועוד קומדיה ישראלית מוצלחת.

"מי שמע על חווה ונאווה" זמין החל מהערב (13.10) ב-VOD של יס. שני הפרקים הראשונים ביוטיוב