"לך": כתובת ענק נמתחה בכיכר רבין לקראת ההפגנות הערב

כתובת ענק נמתחה על רצפת כיכר רבין לקראת ההפגנות הצפויות הערב במוקדים רבים בעיר. הדגלים השחורים: "ישראל נכנסת לעוד שבוע של סגר לא מוצדק שמטרתו היא עוד שבוע למשפחת נתניהו ללא הפגנות"

בסדר בסדר, אבל לאן כבר יש ללכת? (צילום: נדב וקנין)
בסדר בסדר, אבל לאן כבר יש ללכת? (צילום: נדב וקנין)
8 באוקטובר 2020

הערב, החל מהשעה 17:30, צפויות להיערך הפגנות בעשרות מוקדים ברחבי העיר, ביניהן גם הפגנת שרשרת אנושית שתימתח לאורך צירי תנועה מרכזיים בעיר.

קבוצת המחאה "הדגלים השחורים" קישטה הבוקר את כיכר רבין בפעולת גרילה זריזה עם כתובת עצומה בגודלה המכילה רק את המילה "לך", שהפכה בשבועות האחרונים לסיסמת המחאה המובילה נגד הנאשם בנימין נתניהו. במסגרת "מחאת הקילומטר", על פי תקנות החירום להגבלת ההפגנות, נקבעו בעיר עשרות נקודות להפגנות שכונתיות, לצד ההפגנות הקבועות בגשרים ובצמתים.

מתנועת הדגלים השחורים נמסר: "ישראל נכנסת לעוד שבוע של סגר לא מוצדק שכל מטרתו הוא לאפשר עוד שבוע למשפחת נתניהו ללא הפגנות. משפחות שלמות מתרסקות, עסקים נסגרים, תיקי פשיטות רגל נפתחים – הכל עבור השקט של משפחת נתניהו. השבועות האחרונים הוכיחו לכל עם ישראל שהניסוי של ראש ממשלה נאשם נכשל כישלון חרוץ. תפקידו של נתניהו הוא אחד – ללכת. לעזוב את מדינת ישראל ולאפשר לה לשקם את מה שהוא הרס. לאפשר לאזרחים לאחות את הקרעים ולבנות את הכלכלה מחדש. ביבי לך!".