האם יש גל סגירת מסעדות? מייזון קייזר היא הקורבן השלישי

היה הלוקיישן הכי אירופי בתל אביב. ביסטרו מייזון קייזר (צילום: יח"צ)
היה הלוקיישן הכי אירופי בתל אביב. ביסטרו מייזון קייזר (צילום: יח"צ)

אחרי סגירתם של וייס ומסה, הביסטרו הצרפתי שסיפק חומרים להמוני אינפלואנסרים סוגר את שערי המסעדה, ובכך מסמן מגמה מדאיגה. ובכל זאת, יש כמה סיבות לאופטימיות - למשל, שאת הטארט טאטן המפורסם עדיין תוכלו למצוא במאפייה הצמודה

19 במרץ 2023

אחרי שכבר הרכנו ראש על סגירתה של מסעדת מסה הותיקה, ואחרי שרק הבוקר התבשרנו על סגירת מסעדת וייס, כעת יש מצטרפת שלישית לגל הסגירות – מייזון קייזר ביסטרו. הביסטרו הצרפתי, שנפתח לפני שנתיים צמוד לבולנז׳רי בשדרות רוטשילד, היה הראשון מסוגו בעולם – עד פתיחתו, הרשת הפריזאית בראשותו של אריק קייזר החזיקה בסניפי בולנז׳רי בלבד. אך ביסטרו היה תחדיש.

בראנץ' במייזון קייזר. צילום: יח"צ
בראנץ' במייזון קייזר. צילום: יח"צ

בימים אלה המקום הודיע על סגירת שעריו, כפי שדיווח העיתונאי נדב בורנשטיין. בשורות מבאסות, אך זה לא סוף הפסוק, כי כאשר פנינו למייזון קייזר לתגובה, הם מסרו כי: ״הסגירה היא לצורך בחינה מחודשת של המסעדה, החגים בפתח והשינוי נדרש. חוץ מזה, צפויה פתיחה של עוד שני סניפים של הבלונ׳זרי, אחד בשוסטר רמת אביב והשני בדה וינצ’י צומת קפלן. כך שזו מגמת התחדשות ולא סוף״.

למי שחושש שייאלץ להיפרד מהניחוח הצרפתי שמביא פשוטו כמשמעו סחורה מאירופה, אל דאגה – את טארט הטאטן, לחם הפטל המשגע וסבלה הברטון הבלתי נשכח תוכלו גם לטעום במאפייה הצמודה, שנשארת פתוחה ובועטת. ובקרוב, כאמור, גם בשוסטר רמת אביב ובקפלן. מישהו אמר קרואסון אחרי ההפגנה? ברור שאנחנו!

אל דאגה, נשאר קינוח. מייזון קייזר (צילום יח"צ)
אל דאגה, נשאר קינוח. מייזון קייזר (צילום יח"צ)

אם כך, נשאר הבולנז'רי, הלך הביסטרו. מייזון קייזר ביסטרו הציעו בראנץ׳, ארוחות צהריים וארוחות ערב בנוסח קלאסי, וכלל מנות אייקונית כגון מרק בצל, קרוק מאדאם, נתחי בשר מיושנים ועוד קלאסיקות מהמטבח הצרפתי. הלוקיישן האולטימטיבי, ממש על פינת רוטשילד-הרצל, היה מוקד עלייה לרגל לאינפולאסריות וסיפק כמה רגעי אינסטגרם בלתי נשכחים, ולא מעט סטורי מלאים באגז בנדיקט עם חלמון ניגר ומפתה, צ׳יזבורגר בבריוש שבאמת קשה לעמוד בפניו ומוס שוקולד חד פעמי. 

סניפי הבולנז'רי של מייזון קייזר תמצאו ברוטשילד 7, מנחם בגין 144 ובנמל תל אביב 22