המתנה המושלמת: 10 מכירות אמנות ועיצוב נבחרות לקראת ראש השנה

עבודות של גור ענבר
עבודות של גור ענבר

כבר סיכמנו שלרכוש אמנות זה לא סיפור כזה גדול כמו שאתם עלולים לחשוב, והנה אספנו לכם רשימה של כמה אופציות מעולות ואטרקטיביות במיוחד: עבודות קרמיקה מרהיבות, עבודות טקסטיל מהממות של מבקשות מקלט, קופסת ההפתעות של צבע טרי ואפילו גיחה לחיפה

31 באוגוסט 2021

נכון שאני תמיד חופרת לכם לקנות אמנות? נכון. נכון שעוד שנייה חג? גם נכון. אז תעשו אחד ועוד אחד ונצלו את ההזדמנות לרכוש משהו קצת יותר שווה מעוד בקבוק יין (וחלילה, אין לי שום דבר נגד יין. נהפוכו). לא מעט אמנים.ות ומעצבים.ות חושבים בדיוק כמונו ולכן בסוף השבוע הקרוב יתקיימו כמה מכירות שוות במיוחד של פריטי אמנות ועיצוב במחירים מיוחדים, ולפני שאגיע אליהן רק עוד דבר אחד חשוב: מותר לקנות מתנות לחג גם לעצמכם.

קרמיקה #1

הקרמיקאית הכה-מוכשרת מעין בן יונה פותחת את הסטודיו שלה בקריית המלאכה למכירת חג בה יימכרו כלים – קערות, צלחות, עציצים, פמוטים, אגרטלים, מגשים ואפילו כלים מיוחדים להשרשת אבוקדו – כולם מצוירים בעבודת יד. ויהיו גם סאמפלים, כלים מקולקציות קודמות וכאלה פגומים מעט במחירים שווים ממש.
מתי: שישי 3.9 | איפה: שביל המרץ 2, קומה 2, ת"א. | פרטים נוספים: תמצאו כאן ובחשבון האינסטגרם

מעין בן יונה. צילום איה וינד
מעין בן יונה. צילום איה וינד

קרמיקה #2

ואם בקרמיקה ועבודת יד עסקינן, בבניין הסמוך פותח גור ענבר, אחד הקרמיקאים הכי מוכשרים שפועלים במחוזותינו, את הסטודיו שלו למכירת חג עם הרבה דברים חדשים. כלי הגשה, כדים, אגרטלים ועוד – כולם בטביעת היד המיוחדת והצבעונית והכל כך יפה שלו.
מתי: שישי ושבת 3-4.9 | איפה: שביל המרץ 1, קומה 2, ת"א | פרטים נוספים: כאן ובחשבון האינסטגרם 

קרמיקה #3

רק עוד קרמיקה אחד וסיימנו: זו השנה השנייה בה מקיימים הקרמיקאית ענבר פרים והאמן רותם רוזנבוים מכירה של העבודות המשותפות שהם יוצרים יחד. תוכלו למצוא שם כלים מאוד יפים מקרמיקה ופורצלן, שבמקומכם לא היינו מזדרזים להגיש בהם אוכל, אלא יותר תולים אותם על הקירות.
מתי: שישי 3.9 | איפה: אבולעפיה 25, ת"א | פרטים נוספים: כאן וחשבון אינסטגרם אחד ושני 

רותם רוזנבוים וענבר פרים
רותם רוזנבוים וענבר פרים

אונליין #1

נקפוץ רגע לאונליין, שם מתקיימת בימים אלה המכירה השנתית של גלריה מאיה לטובת המשך מימונה של הגלריה (ואנחנו מאוד רוצים שהיא תמשיך לפעול). במכירה כ-400 עבודות שונות של 180 אמנים ואמניות מובילים ושווים כמו נטליה זורבובה, הילה שפיצר, טל גולני, שחר סיון והמון אחרים. אז אם חשבתם על לקנות אמנות הביתה – זה מקום ממש טוב לעשות את זה.
כל הפרטים ממש כאן 

הילה שפיצר מתוך המכירה של גלריה מאיה
הילה שפיצר מתוך המכירה של גלריה מאיה

אונליין #2

בינינו, כמה הפתעות טובות כבר יש לנו בחיים? הנה הזדמנות לייצר לעצמנו אחת: קופסת ההפתעות "Freshies" מבית יריד צבע טרי הפכה בשנה האחרונה לאחד מפריטי האמנות הכי מבוקשים. הקונספט הוא פשוט: אתם רוכשים קופסה עם פריטים במהדורה מוגבלת של 100 יחידות שיצרו במיוחד אמנים ומעצבים מובילים. אנחנו יודעים מי הם היוצרים, אבל לא יודעים מה הם הפריטים. לרגל החג מוצעות למכירה שלוש קופסאות שונות (עם מספר עבודות משתנה ובמחירים שונים) ואנחנו יכולים רק לספר לכם שתוכלו למצוא בהם עבודות של אמנים כמו רותם עמיצור, דיאנה קוגן, נעה ראזר, אנה מירקין ועוד רבים וטובים.
הכל ממש כאן

קופסאות פרשיז
קופסאות פרשיז

אונליין #3

ועוד בווירטואלי: האמן עידו מרקוס מוציא מהדורה מצומצמת ובה מקבץ ציורי שמן ועבודות נייר חדשות במחירים מיוחדים, ואם אתם לא מתכננים בקרוב קפיצה לחיפה (שם הוא עובד), זו הזדמנות מעולה לסדר לעצמכם עבודה יפהפייה אחת שלו הביתה.
איפה: יוצרים קשר בפייסבוק או באינסטגרם והוא ישלח לכם בחזרה את הקטלוג הווירטואלי, ללא התחייבות כמובן.

עבודה של עידו מרקוס. צילום: ליבי קסל
עבודה של עידו מרקוס. צילום: ליבי קסל

סטודיו פתוח בבית רומנו

האמנית לילית שמבון פותחת את הסטודיו שלה בבית רומנו לרגל החג במכירה מיוחדת בה יימכרו ציורי שמן על בד או על נייר וגם רישומים בגיר , כולם מלאי רגש וצבע שיעשו לכם קצת להתרגש לרגל השנה החדשה. גם המחירים שונים ומגוונים אז בהחלט שווה לקפוץ.
מתי: שישי ושבת, 3-4.9 | איפה: בית רומנו, דרך יפו 9 קומה 4 | פרטים נוספים: כאן ובחשבון האינסטגרם

לילית שמבון
לילית שמבון

סטודיו חדש, מחירים שווים

האמנית ענבל מארי כהן מנצלת את השנה החדשה למעבר לסטודיו חדש ומקיימת מכירה של עבודות קיימות (בעיקר ציורי שמן) במחירים סופר-שווים.
מתי: שישי ושבת 3-4.9 | איפה: שביל המרץ 4, קומה 3 | לפרטים נוספים

עבודת יד, עבודת לב

אם אתם עוד לא מכירים את קולקטיב קוצ'ינטה – שנוסד על ידי נשים אפריקאיות מבקשות מקלט שיוצרות מוצרי טקסטיל בעבודת יד – זה הזמן לעשות את זה, ועוד בלוקיישן חמוד במיוחד: חורשת יגור ביד אליהו. במכירה יוצעו למכירה נרות, מחברות, סלים, מסכות ובובות – כולם בצבעים אפריקאים עזים ושמחים ובעבודת יד. הכסף מהמכירות מסייע בשוטף לאותן נשים בחייהן כפליטות במדינה זרה – אז זו גם הזדמנות לעשות משהו טוב על הדרך.
מתי: חמישי, 2.9 | איפה: חורשת יגור, יד אליהו | לפרטים נוספים בפייסבוק וגם באתר

בטכניקת סריגה במסרגה אחת. הסלים של קוצ'ינטה (צילום: מתוך האתר)
בטכניקת סריגה במסרגה אחת. הסלים של קוצ'ינטה (צילום: מתוך האתר)

אמנות חיפאית

אנחנו יודעים שאין עולם מחוץ לתל אביב, אבל אם הביאה אתכם יד המקרה להסתובב בחיפה בסוף השבוע הקרוב, שימו לב לזה שתפעל בה (לראשונה בתולדות העיר!) גלריית פופ אפ לאמנות עכשווית תחת השם "HAIFA ART FAIR". מדובר באירוע אחד שיכלול גם תערוכה וגם מכירה של עבודות של אמנים שונים – חיפאים, אבל לא רק – מתומרקין וקדישמן ועד נועה ארבל וגבי זלצמן.
מתי: חמישי עד שבת, 2-4.9 | איפה: ואדי סליב 10, חיפה | לפרטים נוספים