הבוקר בתל אביב: פלורנטין חוגגת את מפת התרבות המאוירת שלה

מתוך מפת פלורנטין המאויירת (צילום: באדיבות ת"א תרבות המחוגה)
מתוך מפת פלורנטין המאויירת (צילום: באדיבות ת"א תרבות המחוגה)

אל תעשו תוכניות אחרות לשישי בבוקר: דוכני פרינטים ופנזינים, סיורי אמנות ללא תשלום, מרצ' פלורנטינאי משוגע, יריד ספרי אמן, מוזיקה ודוכן קימצ'י - וכל זה כדי שת"א תרבות המחוגה ישיק את מפת התרבות החדשה של פלורנטין, המציינת עשרות מוקדי תרבות וקהילה בשכונה. שרק לא תלכו לאיבוד

הנה דבר חיוני וכיפי ביותר: פלורנטין מלאה באתרי תרבות וקהילה, אבל לכו תזכרו איפה נמצא מה ואיך להגיע לשם. בעיתוי מושלם, בדיוק כשאין יותר GPS עד הודעה חדשה וגוגל מאפס שולח אתכם לביירות, מוציא ת"א תרבות המחוגה – מרכז עירוני לאמנים ותרבות עצמאית בפלורנטין – את מפת פלורנטין המאוירת הכוללת עשרות נקודות ציון חשובות מעולמה התרבותי של השכונה הפופולרית ביותר בעיר.

>> הדבר הכי חשוב וקבב שמוחאים לו כפיים: העיר של עומר שיזף
>> מסביוני ויטל עד תדר טאון: גם אנחנו יצאנו למפות את פלורנטין

את המפה ערכו נטע נחתומי ונמרוד סמוראי לוי, היא אויירה בידי אימרי גפן ועוצבה על ידי אסף ארד. המפה הודפסה פיזית במכונת הריזוגרף שבמחוגה, מכונת דפוס יפנית מבוססת גלופה והדפס בשכבות אשר מוצבת בת"א תרבות המחוגה לשימושם של אמנים מקומיים. את המפה ניתן יהיה להשיג ללא תשלום במחוגה ובבתי קפה ומוסדות נבחרים בשכונה.

מפת התרבות החדשה של פלורנטין (צילום באדיבות ת"א תרבות המחוגה)
מפת התרבות החדשה של פלורנטין (צילום באדיבות ת"א תרבות המחוגה)

בבוקר של יום שישי (12.4, החל מ-11:00), יתקיים אירוע השקה חגיגי ורווי אקשן לכבוד המפה, במסגרתו יתקיימו גם סיורי אמנות ללא תשלום (בהרשמה מראש) בעקבות אתרים ומוסדות המופיעים במפה, בהובלת יוצריה של המפה. במקביל תיערך בת"א תרבות המחוגה לאורך היום כולו סדנה חופשית ופתוחה להכנת גלויות תיירות של פלורנטין במכונת הריזוגרף.

חמ"ל אמנים. ת"א תרבות המחוגה, אוקטובר 2023 (צילום: יום עומר)
חמ"ל אמנים. ת"א תרבות המחוגה, אוקטובר 2023 (צילום: יום עומר)

וזה עוד לא הכל: ברחבת המחוגה קומפורט יתקיים יריד קטן אך סוער של קולקטיב חובייזה, קולקטיב המאיירים שפועל מתוך ת"א תרבות המחוגה, עם מגוון רחב של פרינטים ופנזינים כדי שיהיה מה להביא לדודה בחג, דוכן מרץ' של ממורביליה פלורנטינאית לכבוד המפה, כולל חולצות עם אתרים נבחרים, תיקים וכמובן מפות, וגם דוכן קימצ'י קוריאני של שיר קימצ'י כדי שלא תהיו רעבים ומוזיקה מטעם מיטב תקליטני המחוגה שישדרו לייב מהשטח.

גלריה תער בגינת אלוף בצלות. צילום: באדיבות גלריה תער
גלריה תער בגינת אלוף בצלות. צילום: באדיבות גלריה תער

במקביל ולא רחוק משם, תתקיים פתיחת התערוכה "דמעה מתוקה" של האמנית שני פרינס בגלריה תער, המופעלת על ידי ת"א תרבות המחוגה, ולצדה יריד מתקתק של ספרי אמן בגינת אלוף בצלות המצוינת, ואם כל זה לא מספיק תוכלו להירשם לסיורי דיגיטף עם עסקים בשכונה, בהם עסקים וותיקים פוגשים תושבים חדשים. רק קחו אתכם מפה לדרך.
>> השקת מפת פלורנטין המאוירת, שישי 12.4 החל מ-11:00, ת"א תרבות המחוגה // המחוגה 13 // פרטים והרשמה לסיורים כאן

????משיקים את מפת פלורנטין????12.411:00כניסה חופשיתתסיורים בהרשמה מראש! -https://www.eventer.co.il/kl917☀️הכנו מפה…

Posted by ‎ת"א תרבות המחוגה‎ on Wednesday, April 3, 2024