"מראה שחורה" חזרה לנטפליקס: הסדרות השוות שעלו ביוני 2019

מה חדש בנטפליקס ישראל: ג'ניפר אניסטון, פרידה מ"ג'סיקה ג'ונס", בוב דילן ו"פוזה". כל מה ששווה בנטפליקס

מיילי סיירוס ב"מראה שחורה" עונה 5
מיילי סיירוס ב"מראה שחורה" עונה 5
6 בנובמבר 2019

מראה שחורה

האם אנחנו עדיין אוהבים "מראה שחורה"? אלו שספחו באהבה את פיתולי "בנדרסנאץ'" ודאי ישמחו לשמוע שהסדרה חוזרת לעונה חמישית עם שלל עלילות דיסטופיה חדשות: משחק וידאו עם כח השפעה לא צפוי, משבר בני ערובה בחברת סושיאל וקשר עמוק בין נערה לכוכב פופ. זאת אומרת, עם גרסת הבינה המלאכותית שלו. (5.6). לביקורת המלאה

ג'סיקה ג'ונס

היי הו, ג'סיקה חוזרת וזו בשורה מרנינה. לאלו מכם שהצליחו לעבור את מחסום הטראש ולגלות את נפלאות הג'ונס מצפה עונה שלישית שבה ג'סיקה מנהלת מצוד אחר רוצח מתוחכם (אלא מה), טריש משוויצה בכוחות החדשים שלה ומלקולם מתמודד עם דילמה מוסרית. (14.6)

תעלומת רצח (Murder Mystery)

סרט מקורי של נטפליקס, כך שברור לכם מה אתם עומדים לקבל (היי, לפעמים זה כל מה שצריך בסוף יום מתיש). אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון הם שוטר ניו יורקי ומעצבת שיער היוצאים לחופשה באירופה שלה ציפו זמן רב. אלא שבמקום להתפנן הם נאלצים להקדיש את זמנם לפענוח תעלומת רצח על סיפון יאכטה של מיליארדר. (14.6)

אליסה ומרסלה

המסך שלנו מתמלא בלסביות ואנחנו מתים על זה. "אליסה ומרסלה" מתרחשת בספרד בשנת 1901 ומבוססת על אירועים אמיתיים. אליסה סאנצ'ס לוריגה מאמצת זהות של גבר כדי שתוכל להתחתן עם אהובתה, מרסלה גרסיה איבאס. הסרט, שהיה מועמד לדב הזהב, זכה לביקורות מעורבות. אנחנו ממליצים שתשפטו בעצמכם, ואם זה לא הולך – קפצו מיד ל"ג'נטלמן ג'ק" של HBO.י(7.6)

בוב דילן במסע הופעות 1975: סרט תיעודי מאת מרטין סקורסזה

השם כבר אומר הכל, אז רק נוסיף שנטפליקס מוסרת כי הסרט מטשטש את הגבול בין אמת למיתוס ועוקב אחריו במסע ההופעות שלו בסתיו 1975. (12.6)

מתוך "בוב דילן במסע הופעות 1975: סרט תיעודי מאת מרטין סקורסזה"
מתוך "בוב דילן במסע הופעות 1975: סרט תיעודי מאת מרטין סקורסזה"

פוזה

כשנה אחרי שנחתה ביס מגיעה הסדרה של ריאן מרפי גם לנטפליקס (אולי די עם הסכמי השידור האלה?). "פוזה" היא סדרה מרהיבה על תרבות הנשפים המחתרתית של הקהילה הלהטב"קית בניו יורק של סוף שנות ה־80, עם כמה שחקניות טרנסיות בתפקידים מרכזיים. היא לא חפה מבעיות, אבל לגמרי שווה להכניס לרשימת הצפייה שלכם. (4.6)

חגיגת מארוול: בשבת (1.6) ינחתו בספרייה שלל סרטי מארוול, בהם "איירון מן", "קפטן אמריקה", "הנוקמים", "אנטמן", "תור" ו"שומרי הגלקסיה".

מה חדש בנטפליקס ישראל?