כוס התה שלנו: 6 הסדרות הבריטיות הכי כיפיות בנטפליקס

הממלכה המאוחדת מנפיקה אינסוף סדרות מעולות, אבל אנחנו כאן כדי לאסוף את הדברים הכי כיפיים שיצאו משם. תנו לזה כמה פרקים

הסדרות הבריטיות הכי כיפיות
הסדרות הבריטיות הכי כיפיות
26 בנובמבר 2019

במקור, הרשימה הזאת הייתה אמורה לקבץ את הסדרות הבריטיות הכי טובות בנטפליקס. הצצה מהירה בספרייה גילתה רשימה שלא נגמרת: מ"פיקי בליינדרס", דרך "שרלוק" ו"חסרי בושה", ועד "הכתר", "סוף הפאקינג עולם" , "חינוך מיני" ו"טוני חוזר לחיים". בקיצור, אם אתם רוצים לגלות מהן הסדרות הבריטיות הכי טובות שנטפליקס רכשה/הפיקה, פשוט תשתמשו במנוע החיפוש הפנימי. אנחנו פה כדי לדוג את הסדרות הכי כיפיות – אלה שכמעט בטוח פספסתם, ואלה שתצטרכו כמה פרקים כדי להסתגל להומור הבריטי המעוקם שלהן. יאללה, שימו פליי.

>> איך הפכו הסדרות הבריטיות לדבר הכי מחרמן על המסך?

The IT Crowd (צוות איי.טי)

צפייה בפרקים הראשונים של הסיטקום הזה לא חושפת מיד את גדולתו. בהתחלה זה נראה מטופש, זול וצולע, אבל כמה מעט ידענו. "The IT Crowd" מתרחשת במשרדי "תעשיות ריינהולם" הבדיונית, ומתמקדת בשלושת אנשי מחלקת המחשוב שלה הממוקמת במרתף הבניין. משחקים בה ריצ'רד איואדי, כריס אודאוד (!) וג'ן ברבר, ואת הבן של הבוס מגלם בגוזמאות מושלמת מאט ברי. סמכו עלינו, תנו לזה הזדמנות ותוכלו לחבוק בתסכול עוד סדרה טובה שאין לכם עם מי לדבר עליה.

פיפ שואו

מה זה הדבר המוזר הזה? ובכן, אם זה מספיק טוב לבאפט"א זה מספיק טוב לנו. ההתחלה קצת מסחררת ולוקח זמן להתרגל למצלמת הכתף, אבל אם לא תיפלו מהספה תוכלו לאמץ לשגרת הצפייה שלכם סדרה מטופשת וכיפית על שני חברים לא מתפקדים שחולקים דירה בלונדון. בזמן אמת "פיפ שואו" לא זכתה לרייטינג גבוה בערוץ 4 הבריטי שבו היא שודרה, אבל במרוצת השנים היא הפכה לקאלט של ממש.

קראשינג

באותה שנה שבה עלתה לשידור "פליבאג", פיבי וולר ברידג' שחררה סדרה על שישה צעירים בני 20 ומשהו שעוברים לגור במבנה של בית חולים נטוש בלונדון, שם שכר הדירה נמוך במיוחד (הדיירים מכונים "שומרי נכסים" והמטרה היא למנוע פולשים), והתפרנות היא פחות או יותר המכנה המשותף היחיד ביניהם. לא נלאה אתכם בעלילות החבורה, אבל אל תיתנו למראה הלא מוקפד של הסדרה לתעתע בכם. אתם תתמכרו מהר מאוד לגישה הכאילו בלתי אמצעית לדמויות, ומשם קצרה הדרך לאכזבה מהעובדה שאין עוד עונה.

דרק

עוד חתיכה מהגאונות של ריקי ג'רוייס, שכתב, ביים וגם מככב בקומדיית הדרמה הזאת שזכתה לביקורות מעורבות. הסדרה מתרחשת בבית אבות שנמצא על סף סגירה, ובו פועלים חבורה של אאוטסיידרים. ג'רווייס מגלם את דרק, מטפל סיעודי בבית האבות, חובב ריאליטי ושעשועונים מושבע, רגיש ומאותגר חברתית. ג'רוייס מכחיש שהוא אוטיסט, אבל כשתתאהבו בו זה לא ישנה כלל.

חולה אהבה (Lovesick)

הסדרה הנהדרת הזאת כמעט גוועה אחרי עונה אחת, אלא שאז נטפליקס נשאה אותה על כפיים והריצה אותה לעוד שתי עונות (בינתיים). אחרי שדילן (ג'וני פלין החמוד) מגלה שיש לו כלמידיה, הוא מחליט ליצור קשר עם כל השותפות המיניות שלו כדי ליידע אותן בדבר. רוב הפרקים מסופרים באמצעות פלאשבק שנוצר על ידי הטלפונים והמפגשים שהוא מקיים עם אותן נשים, וככה אנחנו מתוודעים גם לחבריו ולמה שעבר עליהם באותו זמן.

Fresh Meat

דרמה קומית בריטית, המשולש הקדוש והקסום. בסיס העלילה מתרחש בדירה שאותה שוכרים שישה סטודנטים בשנתם הראשונה באוניברסיטה הסמוכה. כולם נרשמו מאוחר מדי ללימודים, ולכן הם אינם גרים במעונות כמו כולם. יש את הבחור האקסצנטרי שהפך את המטבח למפעל שרקוטרי מאולתר, סטודנטית עם בעיות סמים קשות, אחרת שמנהלת רומן עם מרצה נשוי וגם אחד טחון, שיהיה את מי לשנוא. זה מצחיק וקצת אפל ובעיקר מקסים נורא, אבל יכול להיות שתצטרכו לקחת הפסקה מדי כמה פרקים. אחד הדברים הטובים שיצאו מהסדרה הזאת הוא ג'ק ווייטהול, שלוקח זמן לעכל ולחבב אחרי שמתגברים על הדחייה מבן דמותו.

בונוס: סקינס

שמתם לב שיש את כל העונות?!

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"