אין מספיק פופקורן בעולם: 30 סדרות חדשות שיאווררו לכם את הקיץ

הקרב האחרון של ניק פיורי. סמואל ל. ג'קסון ב"פלישה סודית" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)
הקרב האחרון של ניק פיורי. סמואל ל. ג'קסון ב"פלישה סודית" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)

זה הולך להיות חם, זה הולך להיות מיוזע, זה הולך להיות מייאש, אבל יש לנו פתרון לקיץ 2023: אוקיינוס צונן של סדרות חדשות עומד לשטוף את המסכים הביתיים שלכם, ביניהן הפקות ישראליות מסקרנות, שלל להיטים בעונות חדשות ומגוון אינסופי של דרמה, קומדיה ואקשן. נעבור את זה יחד

26 במאי 2023

הקיץ היה פעם עונה נטולת טלוויזיה. בארצות הברית היו ערוצי הברודקאסט יוצאים לחופש השנתית שלהם ומשאירים אותנו עם שידורים חוזרים, בישראל הילדים היו משתלטים על המסך וממלאים אותו בריח של החופש הגדול, ואנשים שבאמת אוהבים טלוויזיה היו מכבים אותה עד ספטמבר. אבל הימים החשוכים האלה מזמן מאחורינו, וענקיות הסטרימינג לא נחות לרגע גם בחודשים החמים. את יוני-יולי-אוגוסט הקרובים יהיה קל יותר לשרוד מול המסך והמזגן בבית, והיצע בלתי נתפס של סדרות חדשות יתחרו על תפקיד המרענן הרשמי של הקיץ שלכם. סמנו שלא תפסידו.

4:20

איפה: HOT 3 ו-NEXT TV
מתי: 31 במאי
יוצרי "גאליס", עידו דרור ודוד דהן, מציגים סדרה חדשה שסובבת כולה סביב שמן קנאביס. עוז זהבי ויובל שרף מגלמים זוג גרוש והורים לבת הסובלת מאפילפסיה קשה. הדבר היחיד שמונע ממנה התקפים מסכני חיים הוא שמן המופק מזן חדש של קאנביס, אך כשהניסוי הקליני בו השתתפה מסתיים הזן נשלח להשמדה. בעזרתם של הדילרים הכושלים רפי (דולב מסיקה) וקומה (נווה צור) השניים מתכננים לשדוד את הקנאביס ממשאית, כשמנגד עומדים עבריינים מחד וחברות התרופות מאידך.

איידול

איפה: HBO, בישראל ב-HOT, yes וסלקום TV
מתי: 4 ביוני
שני הפרקים הראשונים בסדרה החדשה של סם לווינסון ("אופוריה") נחשפו ממש השבוע בפסטיבל קאן, וחיזקו את מעמדה כאחת הסדרות המדוברות של הקיץ ובהחלט השערורייתית שבהן. העלילה מתרחשת בתעשיית המוזיקה והבידור בגרסתה הנצלנית, השטחית והמכוערת ביותר, ולשמועות על בלאגן מאחורי הקלעים מצטרפים הדיווחים על סצנות סקס קיצוניות ואלימות. בתפקידים הראשיים לילי-רוז דפ בתור כוכבת פופ שמחפשת את עצמה ואבל טספיי, המוכר יותר בתור דה וויקנד, כמנהל מועדון שהוא גם מנהיג כת ברוח נקסיום (נו, ההיא מ"כת הסקס של ניו יורק").

פילדלפיה זורחת (עונה 16)

איפה: FXX, בישראל ב-yes ובדיסני פלוס
מתי: 7 ביוני
הסיטקום המצולם הארוך ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית ממשיך להגן על הטייטל עם עוד עלילות הזויות ומעולות מחייהם של צ'ארלי, מק, די, דניס ופרנק, המנהלים ביחד בר כושל בפילדלפיה. אחד הדברים המצחיקים ביותר בכל הטלוויזיות.

אמת או חובה (עונה 4)

איפה: נטפליקס
מתי: 8 ביוני
עונת הסיום של קומדיית ההתבגרות המרירה-מתוקה שיצרו מינדי קלינג (שגם תביים את הפרק הראשון בעונה) ולאנג פישר. העונה תלווה את שנתה האחרונה של הגיבורה דאבי בתיכון, לאחר שקלינג ציינה שלא רצתה ליפול בקלישאה של מתיחת סדרת נוער גם לשנות הקולג'.

מראה שחורה (עונה 6)

איפה: נטפליקס
מתי: במהלך יוני
אנתולוגיית האימה העתידנית-מד"בית חוזרת לעוד סיבוב שיגרום לנו להסתכל על הטלפונים שלנו בחשש. העונה תכלול 5 פרקים ומקורב להפקה אמר ש"כל אחד מהם הוא כמו סרט שעומד בפני עצמם". בין המשתתפים הפעם תמצאו את מייקל סרה, קייט מארה, זאזי ביטס, סלמה האייק, אנני מרפי וארון פול.

שמיים אדומים

איפה: רשת 13
מתי: במהלך יוני
דרמה חדשה מבית רשת שהוקרנה בבכורה בפסטיבל Series Mania, המתרחשת במהלך האינתיפאדה השנייה ומבצע "חומת מגן". הסדרה מבוססת על ספר מאת דניאל שנער באותו שם, שגם יצר את הסדרה לצד רון לשם ודניאל אמסל (שעבדו יחד על "אופוריה" ו"שעת נעילה"), ומשלבת עלילת מתח וריגול עם סיפור על חברות, אהבה, נאמנויות מתנגשות וקנאה. הקאסט כולל בין היתר את מאור שוויצר, אמיר חורי, אלונה סער, ליהי קורנובסקי ויעקב זאדה דניאל.

The Crowded Room

איפה: אפל TV פלוס
מתי: 9 ביוני
מותחן פסיכולוגי תקופתי בכיכובם של טום הולנד, אמנדה סייפריד, איימי רוסום וגם ליאור רז. הולנד הוא דני סאליבן, צעיר המואשם ברצח בניו יורק של 1979 וחושף אט אט בחקירתו את עברו המסתורי עד רגע המעצר. טוויסטים וגילויים מטלטלים צפויים, כמקובל. נכון לעכשיו מתוכננים עשרה פרקים ואת הכתיבה מוביל עקיבא גולדסמן ("נפלאות התבונה", אבל גם זוועות כמו "המגדל האפל" או "באטמן ורובין").

אהבה ומוות

איפה: HBO, בישראל ב-HOT, yes ובסלקום TV
מתי: 12 ביוני
מיני סדרה באורך שישה פרקים שיצר דיוויד אי קלי עבור HBO, שמגיעה לישראל בדיליי של כמה חודשים. בעיבוד טלוויזיוני לאירועים אמיתיים שהתרחשו בשנות השמונים בטקסס, אליזבת אולסן מגלמת אם ורעיה החיה בקהילה שמרנית קטנה, ומסתבכת בפרשיית רצח בעקבות רומן עם גבר נשוי.

שישה אפסים

איפה: כאן 11 + כאן BOX
מתי: 13 ביוני
בדרמה הקומית החדשה מבית תאגיד השידור, שישה זוכים בסכום כסף אסטרונומי בלוטו נפגשים בסדנא שאמור ללמד אותם איך להתמודד עם החיים החדשים שלהם כמליונרים. היוצרת היא נויה אורן והבמאי הוא ניר ברגמן, כשבצוות השחקנים תמצאו את רוני דלומי בתפקיד מדריכת הסדנא לצד שמות משמחים כמו שלמה בראבא, לאורה ריבלין, אלישע בנאי, שני קליין, עופר חיון, רותם קינן ועוד.

סדרה חדשה בדרך ???? "שישה אפסים"קבוצת אנשים שזכו בפרס הגדול בהגרלה מופתעים לגלות שהם לא מקבלים את כספי הזכייה שלהם. חוק…

Posted by ‎כאן‎ on Tuesday, May 23, 2023

זרה (עונה 7)

איפה: Starz, בישראל ב-yes ובסלקום TV
מתי: 16 ביוני
עונה לפני-אחרונה לסדרת הפנטזיה שכולם רואים בגלל העלילה המורכבת והדמויות העמוקות ולא שום סיבה אחרת בכלל, מה פתאום. העונה, 16 פרקים אורכה, תפוצל לשני חלקים, כשהשני ישודר כנראה ב-2024. למה לפצל ולא פשוט לקרוא לחלק השני עונה 8? ככה יצא.

ללכת עד הסוף

איפה: דיסני פלוס
מתי: 14 ביוני
בסוף שנות התשעים הפך The Full Monty, סרט בריטי קטן וחמוד, ללהיט בינלאומי מפתיע. הסרט סיפר על קבוצה של מובטלים משפילד שמחליטים להעלות מופע חשפנות כדי לסגור את החודש, ולומדים על הדרך שיעורים על הדימוי העצמי שלהם ועל החיים בכלל. הדרמה הקומית החדשה באותו שם חוזרת לסיפורם של אותם גברים חמודים ממעמד הפועלים (המגולמים על ידי אותם שחקנים, כמובן), שעדיין מתגוררים באותה עיר ומתמודדים עם קשיי החיים בדרכים יצירתיות.

פלישה סודית

איפה: דיסני פלוס
מתי: 21 ביוני
אם עד כה סדרות המקור של מארוול התמקדו בהרפתקאות צד של דמויות מהסרטים ומצטרפות חדשות, עכשיו מצטרפת לחבורה גם סדרת קרוסאובר מסקרנת של שישה פרקים. העלילה צפויה להתמקד בפלישת גזע הסקרול משנה הצורה לכדור הארץ, שבמהלכה תפסו השתלבו החייזרים בעמדות מפתח משמעותיות בחברה האנושית. סם ל.ג'קסון, בן מנדלסון, קובי סמולדרס, דון צ'ידל ומרטין פרימן ישחזרו את תפקידהם מסרטי מארוול, לצד המצטרפים החדשים קינגסלי בן-אדיר, אמיליה קלארק ואוליביה קולמן.

הדוב (עונה 2)

איפה: FX, בישראל בדיסני פלוס
מתי: 22 ביוני
בשנה שעברה סיפקה לנו הדרמה המצחיקה, המלחיצה והמרגשת הזו בינג' קצר ומענג כאחת הסדרות הטובות והמפתיעות של השנה, ובקרוב נזכה למנה נוספת מעלילותיו של השף המיוסר והסקסי כרמי. לקאסט שמוביל ג'רמי אלן וייט יצטרף העונה בוב אודנקירק בתפקיד אורח מסתורי.

פשוט ככה (עונה 2)

איפה: HBO מקס, בישראל ב-HOT
מתי: 21 ביוני
סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" מציגה עוד פיסה מחייהן של קארי, שרלוט ומירנדה. צפוי עיסוק בהורות ובזוגיות ובשאר עניינים שמעסיקים את הדמויות בעשור השישי לחייהן, אבל אנחנו פה בעיקר בשביל הקאמבק של איידן (ג'ון קורבט).

I'm a Virgo

איפה: אמזון פריים
מתי: 23 ביוני
אם יצא לכם לצפות בקומדיה הסוריאלטית Sorry To Bother You אתם כבר יודעים איזה דברים מוזרים ומדהימים בוטס ריילי יודע לעשות. הסדרה החדשה שיצר לאמאזון מספרת על נער בן 19 מאוקלנד שמתנשא לגובה של כמעט ארבעה מטרים, ומתגלה בטעות על ידי קבוצה של אקטיביסטים אחרי שנים של הסתתרות מפני העולם החיצון. ג'ארל ג'רום ("אור ירח") מככב.

סניוריטה 89'

איפה: HOT VOD ו-NEXT TV
מתי: 26 ביוני
דרמה מקסיקנית שיצרה לוסיה פונזו ("הרופא הגרמני") ומתרחשת מאחורי הקלעים של תחרות יופי במקסיקו של שנות השמונים. 32 המועמדות יוצאות למחנה אימונים בלוקיישן חלומי למראה, אך כמובן שבפועל הדברים הרבה פחות יפים ונוצצים ממה שהם נראים.

וויצ'ר (עונה 3)

איפה: נטפליקס
מתי: 29 ביוני
גם סדרת הפנטזיה של נטפליקס נפלה בטרנד המעיק של שחרור העונה בשתי פעימות – החלק הראשון ביוני, השני חודש אחר כך, בסוף יולי. הנרי קאביל חוזר (בפעם האחרונה?) לנעליו של גרלט בעונה נוספת של קסמים, מפלצות ופאות בלונדיניות.

השוטרים (עונה 2)

איפה: קשת 12
מתי: במהלך יוני
עונה נוספת לסדרה שיצרו רותם שמיר ויובל יפת בהשראת פרשת השוטרים הנוקמים. השוטרים משתחררים ממאסר ונחושים לנקות את שמם ולחזור לשורות המשטרה, והדרך לשם, איך לא, מסוכנת מאי פעם ותאלץ אותם לצעוד שוב אל הצד הלא נכון של החוק. שני כהן, צחי הלוי, מאור שוויצר, דני שטג ושאר משתתפי העונה הראשונה חוזרים, לצד המצטרפים החדשים יפתח קליין, פיראס נסאר, אלי אלטוניו, אולה שור-סלקטר ועידו טאקו.

פיוצ'רמה

איפה: Hulu
מתי: 24 ביולי
סדרת האנימציה של מאט גרונינג ("הסימפסונס") על חברת שליחויות בינכוכבית בעולם עתידני חוזרת בעונה 11, שתגיע למסך עשור אחרי קודמתה. העונה תחולק לשני חלקים ותכלול 20 פרקים בסך הכל, בהשתתפות קאסט המדבבים המקורי. עלילה או תקצירי פרקים טרם פורסמו, אבל אפשר לנחש מה מצפה לנו משמות הפרקים, ביניהם "Rage Against The Vaccine" "Zapp Gets Cancelled" ו-“How The West Was 1010001".

בשורות טובות (עונה 2)

איפה: אמאזון פריים
מתי: 28 ביולי
אחרי העיבוד המוצלח לספר הפנטזיה של טרי פראצ'ט וטרי גיליאם, העונה השנייה צפויה לקחת את סיפורם של המלאך אזירפאל והשד קרואולי לכיוונים מקוריים חדשים. כמו קודמתה, גם בעונה החדשה נקבל שישה פרקים. אם אין לפחות סצנה אחת של דיוויד טננט צועק על עציצים נדרוש את כספנו בחזרה.

עוצר נשימה (עונה 2)

איפה: נטפליקס
מתי: 3 באוגוסט
המשך לדרמה הקומית-רומנטית על פי הרומן הגרפי מאת אליס אוסמן, העוסקת בחבורה של בני נוער בריטים המתמודדים עם התאהבויות ראשונות, חברות וגיבוש זהות מינית ומגדרית. נטפליקס כבר הזמינו עונה שלישית.

החיים בצללים (עונה 5)

איפה: FX, בישראל ב-yes ובדיסני פלוס
מתי: 13 ביולי
עונה חמישית למוקומנטרי המלווה חבורה של ערפדים החולקים בית מתפרק בסטטן איילנד. אפשר לקוות שהקליף האנגר הדרמטי שסיים את עונה 4 (ספוילר – גיירמו התייאש סופית מננדור והלך לדרוש מחבר ערפד אחר שיהפוך אותו לערפד) יערער קצת את הסטטוס קוו בעונה החדשה.

Painkiller

איפה: נטפליקס
מתי: אוגוסט
אם למדתם באוניברסיטה כלשהי בישראל בטח נרדמתם פעם בשיעור בבניין שתרמה משפחת סאקלר, שאחראית במידה רבה למשבר האופיואידים בארה"ב כבעלים של חברת התרופות פרדו פארמה. Painkiller צפויה לתאר את ראשית דרכו של אותו משבר ותתייחס לחברה ובפרט למשכך הכאבים העוצמתי והממכר אוקסיקודון. בין השחקנים: אוזו אדובה, מת'יו בורדריק, טיילור קיטש וסם אנדרסון.

משפחת ג'מסטון

איפה: HBO, בישראל ב-HOT, yes ובסלקום TV
מתי: 19 ביוני
ג'ון גודמן, דני מקברייד, אדם דווין ושאר חברי אימפריית ההטפות הטלוויזיוניות חוזרים לעוד סיבוב שיגרום לנוצרים אדוקים להתכווץ בכיסא. הג'מסטונים מתחזקים לתחזק את כנסיית הענק שברשותם ומחפשים דרכים חדשות לעשות מלא כסף מערכי הדת המקודשים.

פריפריה אימפריה (עונה 2)

איפה: yes
מתי: 26 ביוני
הדוקו ריאליטי בכיכובן של אושיות הביוטי אוריה עזרן, אורטל בניסטי, נעמה מריומה, דליה מנשרוב, קים מנשרוב עסור, סינדי ואלירן דזן חוזר לסיבוב שני, כשהפעם אחת הסוגיות המרכזיות היא ההתמודדות של הכוכבות ובני משפחותיהם עם התהילה לה זכו בעקבות העונה הראשונה.

Hijack

איפה: אפל TV פלוס
מתי: 28 ביוני
אידריס אלבה מככב במותחן חדש של ג'ורג' קאי ("קרימינל" ו"לופין" של נטפליקס) וג'ים פילד סמית'. בעקבות חטיפת מטוס הנמצא בדרכו מדובאי ללונדון, מגויס למאמצי המשא ומתן סם, מתווך שעובד בדרך כלל במגזר העסקי. עוד בקאסט ארצ'י פנג'בי, כריסטין אדאמס ומקס ביזלי.

רק רוצחים בבניין (עונה 3)

איפה: דיסני פלוס
מתי: 8 באוגוסט
אחרי עוד עונה שהסתיימה בקליף האנגר, באוגוסט הקרוב תחזור שלישיית הבלשים-פודקאסטרים לפתור עוד תעלומת רצח שאיכשהו קשורה גם אליהם בדרכים מוזרות. מריל סטריפ ופול ראד מצטרפים למסיבה הנפלאה הזאת של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז.

מג"ב

איפה: HOT
מתי: במהלך הקיץ
מני יעיש ("המשגיחים", "ג'ודה") מציג דרמת אקשן חדש המתרחשת על הגבול בין חוק לפשע. אבי (בן סולטן) מסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב במטרה לסגור איתם חשבון, אבל מסתבר שהיחידה מתאימה לו הרבה יותר ממה שציפה. האם הגיוס יאפשר לו להתחיל חיים חדשים, או שעברו בעולם הפשע מסובך מדי מכדי שאפשר יהיה לברוח ממנו? עם שלום שלום מיכאלשווילי , נועה אסטנג'לוב ושלומי שבת. כן, שלומי שבת.

טיטו ורוחו

איפה: HOT
מתי: במהלך הקיץ
ספין אוף לדרמה "אורי ואלה" המתמקדת בדמותו של השף צוקי, אותו גילם פבלו רוזנברג. אחרי גירושים מכוערים צוקי מתאהב בעדן (מגי אזרזר), דוגמנית צעירה, ובמקביל מנסה להוציא מדירתם את גרושתו (שרית וינו אלעד) ומנסה לשדרג את הקריירה שלו על אף הקשיים שמעמיד בדכו אחיו ומנהלו האישי.

סובייצקה

איפה: כאן 11
מתי: במהלך הקיץ
התאהבתם בדניאל סטיופין בתור אנטולי מ"קופה ראשית"? בקרוב תראו אותו בסדרה חדשה שיצרה דנה אברמוביץ', בכיכובה של חברת אנסמבל "ציפורלה" סוזאנה פפיאן. פפיאן היא ענת, סטודנטית ממוצא רוסי שתמיד שאפה להיתפס כצברית לכל דבר. אחרי שסרטון בו היא מתעמתת עם פקיד בביטוח לאומי שמשפיל את אביה הופך לויראלי, היא מוצאת את עצמה בתפקיד "קול העולים". המקרה מציף את טראומת העלייה שחוותה משפחתה. עוד בקאסט – יבגניה דודינה, פירה קנטור, דניאל מורשת ויואב רוטמן.

לאילו סדרות אתם הולכים להתמכר בשנת 2023? יצירה ישראלית זה כאן

אז לאילו סדרות אתם הולכים להתמכר בשנת 2023? איסטד סייד | מלאך משחית | קופה ראשית 4 | טיפול זוגי | 80 וארבע | בואו לאכול איתי 7 | עוד ניפגש | שישה אפסים | טאבו | חמאם | סובייצקה | האמת | המזח | מישהו לגור איתו | טיול לחמישה | מועדון הסטנדאפ | מכונת המיתוסים | לנצח את הזמן | בשם האב | תקומה | זמן אמת | אורות וצללים | שיר אחד | ועודיצירה ישראלית זה כאןבתגובות: תמונות מהשקת עונת השידורים החדשה ???? צילום: רפי דלויה

Posted by ‎כאן‎ on Wednesday, February 8, 2023