סילבסטר קיץ במסעדות R2M – ועוד חדשות קולינריה

הזמינו מקום: החלפת תפריטים לערב אחד בלבד בקופי-בר, בראסרי והוטל מונטיפיורי, בראנץ' חדש ב-OCD, מסיבת קיץ לוהטת בננוצ'קה וחגיגת אוכל ובירה בפורטר אנד סאנס

מנת בראנץ' ב-OCD. צילום: חיים יוסף
מנת בראנץ' ב-OCD. צילום: חיים יוסף
16 ביוני 2016

סילבסטר קיץ במסעדות R2M

לכבוד היום הארוך ביותר בשנה (ובאופן רשמי גם היום הראשון של הקיץ) קבוצת המסעדות של R2M החליטה לחגוג את הלילה הכי קצר בשנה בחגיגה משמחת: ב-21 לחודש התפריטים בקופי בר, בראסרי והוטל מונטיפיורי יוחלפו לערב אחד בלבד לחגיגת סילבסטר קיץ.

בבראסרי תמצאו מנות כמו גספצ'ו תירס עם שרימפס קריסטל, פולנטה מטוגנת, חלפיניו וכוסברה (מנה ראשונה); קלמרי ושרימפס מהגריל עם קרם חצילים, במיה צרובה ופלפל פדרון (מנה עיקרית). בהוטל מונטיפיורי יגישו לראשונות סביצ'ה טונה בטום יאם עם בזיליקום תאילנדי; פרושטו ברווז עם משמשים ושקדים טריים ועוד. בעיקריות תמצאו פורל מאודה עם פרחי זוקיני; טורטליני עם גבינות גרוייר ובלו סטילטון, קרם תירס ותאנים צלויות ועוד. בקופי בר שומרים על הקו האיטלקי עם מנות כמו פרח זוקיני עם ריקוטה, צלפים וחציל שרוף; בורטה עם עגבניות קונפי, בזיליקום ושמן זית; חמון איבריקו עם לחם עגבניות ופלפל פדרון ועוד. בעיקריות תמצאו טורטליני דלעת עם מסקרפונה וגרעינים קלויים; ונגיעה מקומית עם מנה של שיפוד טלה, שישברק יחד עם במיה, זוקיני ויוגורט חציל.

טורטליני גרוייר ובלו סטילטון, קרם תירס ותאנים צלויות. צילום: עידית בן עוליאל
טורטליני גרוייר ובלו סטילטון, קרם תירס ותאנים צלויות. צילום: עידית בן עוליאל

סילבסטר קיץ בקופי בר, בראסרי והוטל מונטיפיורי, שלישי (21.6), החל מ-19:00, מומלץ להזמין מקום מראש

בראנץ' חדש ב-OCD

אחרי שפתח את אחת המסעדות המסקרנות בתל אביב, רז רהב נכנס לזירה התחרותיות ביותר בעיר: בראנץ' שישי. השף הצעיר (24) שהתפרסם דרך חשבון אינסטגרם קולינרי וססגוני (razi_barvazi) פתח את המסעדה הראשונה שלו בקונספט פחות מוכר ומקובל בארץ: ארוחת טעימות בת תשע מנות, ללא תפריט, המוגשת ל-18 סועדים בו זמנית. הרבה באז, מעט מקומות פנויים וביקורות מגוונות הפכו את OCD  למסעדה שמגיעים אליה לא רק כדי לאכול. תפריט הבראנץ', שיוגש ביום שישי אחת לחודש, יורכב גם הוא מתפריט טעימות מתחלף בן חמש מנות, בשלושה סבבים בלבד ובהזמנת מקום מראש. בין המנות שיוגשו בבראנץ' הראשון: פאף בטטה סגולה, לאבנה, ביצי סלמון ופרחי שום; שרימפ רול בלחמניית פרג ופונדו סלרי; פנקוטה רוויון, ריבת תפוחים ו"ענן" ריוויון עם גרנולה מלוחה ועוד. כמו כן, בעת הזמנת מקום תתבקשו למסור העדפות ואלרגיות קולינריות (טבעוני, צמחוני, ללא גלוטן, ללא לקטוז) על מנת לקבל את מלוא חווית ה-OCD  שמציע רהב.

מנת בראנץ' ב-OCD. צילום: חיים יוסף
מנת בראנץ' ב-OCD. צילום: חיים יוסף

בראנץ' ב-OCD, שישי (24.6), 11:00־15:00, 150 ש"ח לסועד

קרנבל קיץ בננוצ'קה

מסעדת ננוצ'קה מזמינה אתכם, טבעונים ואוכלי שרצים כאחד, לקרנבל קיץ בחצר המסעדה. בתוכנית: 12 שעות של מסיבה עם די.ג'ייז מתחלפים, אוכל גרוזיני טבעוני וגם הקרנת קליפ הבכורה של ננוצ'קה. בתפריט: באדריג׳אני – גלילות חציל במילוי אגוזי מלך טחונים ועשבי תיבול (23 ש"ח), קרטופיליאני מאפה בצק עלים במילוי תפו״א ובצל, מוגש עם ירק משתנה (49 ש"ח), פרשקי פטריות – בצק גרוזיני אוורירי מטוגן במילוי חמישה סוגי פטריות ואספרגוס (55 ש"ח) ועוד.

ננוצ'קה. צילום: באדיבות ננוצ'קה
ננוצ'קה. צילום: באדיבות ננוצ'קה

קרנבל הקיץ של ננוצ'קה, שבת (18.6) החל מ-14:00

חגיגות בירה, אוכל ושפים מתחלפים ב-Porter & Sons

מקדש הבירה (מעל 50 ברזים) והאוכל ברחוב הארבעה משיק חגיגת קיץ אמיתית בשיתוף שפים ישראלים מובילים. החל מיום רביעי (28.6) ובמשך חודש, התפריט הקבוע יתרענן במנות אורחות שהורכבו במיוחד כך שיתאימו לבירות המיוחדות במקום: השפית אביבית פריאל מאוזריה הכינה מנת טרטר טלה, חיטה ירוקה ורוטב יוגורט שתדגיש את טעמיה של בירת ג'יקובסן סאז בלונד. השף דודו אלמקייס מדוד ויוסף יגיש שוק טלה מפורק, עשבים טריים, וויניגרט ליים חריף שתוגש עם בירת לף בראון. השף אוראל קמחי ממסעדת פופינה יבחר להתחבר לבירת גינס עם אסאדו מעושן, ברביקיו סלקים וקורן ברד Porter & Sons יציעו מנת ספיישל מהים של מולים בירת הוגרדן.

פורטר אנד סאנס, צילום: יח"צ
פורטר אנד סאנס, צילום: יח"צ

חגיגת אוכל ובירה פורטר אנד סאנס, הארבעה 14, החל מרביעי (28.6) ולמשך חודש, ראשון־חמישי 17:00־אחרון הלקוחות, שישי־שבת 12:00־אחרון הלקוחות, 6244355־03