כתום בעיניכם: מפגש הג'ינג'ים חוזר

מפגש הג'ינג'ים הגדול השני הולך וקרב והמארגנים כבר סוגרים הכנות אחרונות. כלומר המארגנת, ילדה בת 12 וחצי שמבטיחה שגם מי שרוצה להרגיש ג'ינג'י ליום אחד יכול להגיע

האחים ויזלי. מתוך "הארי פוטר" (צילום: Getty Images)
האחים ויזלי. מתוך "הארי פוטר" (צילום: Getty Images)
15 בפברואר 2018

עפרי משה אמנם עוד לא סיימה את כיתה ז', אבל אל תתנו לזה לבלבל אתכם – הילדה מרימה בשתי ידיה הקטנות והמנומשות את כנס הג'ינג'ים הגדול, שבו יתכנסו זו הפעם השנייה כתומי שיער מכל רחבי הארץ ויחלקו את חוויית הגן הנדיר הנמצא בסכנת הכחדה. כך, בזמן שג'ינג'ים רבים בני גילה מרכינים את ראשם ואנוסים להיות היחידים שמכונים על פי צבע שיערם, עפרי חוגגת את האש על ראשה ואף טוענת שלהיות ג'ינג'י זה "הכי כיף בעולם".

[tmwdfpad]איך ההרגשה להיות הילדה הג'ינג'ית הכי מפורסמת בארץ?

"מהמם. היום בבית ספר ילדה אמרה לי 'יאאא את הג'ינג'ית מהסרטון! כל האחים שלי ג'ינג'ים וכולם אוהבים אותך!'".

נשמע שאת מרוצה מג'ינג'יותך.

"אני אוהבת מאוד להיות ג'ינג'ית. וזה גם המסר שאני רוצה להעביר בפסטיבל, שג'ינג'ים צריכים לאהוב את עצמם, כי הרבה פעמים החברה אומרת להם שזה משהו רע ושונה. אני רוצה לומר שזה בדיוק להפך – זה הכי מיוחד ויפה".

עפרי משה (צילום: באדיבות המצולמת)
עפרי משה (צילום: באדיבות המצולמת)

אמרו לך פעם משהו רע על צבע השיער שלך?

"ברור. יש גם את השיר הזה, 'ג'ינג'ים מסריחים בגשם'. אבל אני בוחרת להתייחס לצד הטוב ולהקשיב לילדים שמפרגנים ואומרים לי שהשיער שלי מהמם".

מי הג'ינג'יות האהובות עליך?

"בילבי ואמיצה, כי לשתיהן יש אופי ג'ינג'י כמו שלי: שובב, אמיץ, מחפש לעשות שטוזים".

מתרגשת לקראת הפסטיבל הקרב?

"ברור. זה מרגש אותי כל פעם מחדש כי זה משהו שאני עובדת עליו המון זמן".

ספרי על ההכנות.

"אני עובדת קשה כדי למצוא שיתופי פעולה וליצור אירוע אנרגטי ומלא בפעילויות. אז אני מחפשת באינטרנט במשך שעות, מדברת עם אנשים, מחזירה תגובות".

את ממש מפיקת אירועים מן המניין.

"זה משהו שמאוד מאפיין אותי, אני אוהבת לארגן וליזום דברים ובבית הספר שלי גם יזמתי כמה פרויקטים, בעיקר בנושא איכות הסביבה. אבל את כנס הג'ינג'ים אני הכי אוהבת לארגן".

תשמעי, את מייחצנת את זה כל כך טוב שאני חושבת לבוא לשם.

"את לא חושבת, את תבואי לשם".

ומה יחכה לי?

"בפסטיבל הולכות להיות פעילויות שקשורות לכתום: הכנת ראש דשא כתום, הרצאה על דמויות ג'ינג'יות, מופעי לוליינות וג'אגלינג, כל מיני הרצאות וכל מיני סוגים של ספורט, למשל קפיצה על חבל כתום. חוץ מכל אלה יהיו גם צילומים של כל הג'ינג'ים ביחד, שזה משהו שנורא מייחד את הפסטיבל, ולקחתי אותו כהשראה מהפסטיבל המקורי בהולנד. זה יוצא הכי יפה כשמצלמים עם רחפן, כי זה מהמם לראות את כל הגוש הכתום הזה מלמעלה".

יש לך הערכה כמה אנשים יגיעו השנה?

"בפעם שעברה, כשעשינו את הכנס בקיבוץ גזר, רצו להגיע אלף אנשים ולא יכולנו להכיל כל כך הרבה אז הגבלנו את הכמות, אבל הפעם יהיה מקום לכולם. אפילו למי שהוא לא ג'ינג'י אבל רוצה להרגיש ג'ינג'י ליום אחד".

← כנס הג'ינג'ים, 7.5, מיקום ייקבע בהמשך