דני אבדיה הוא הישראלי הבא ב־NBA רק תנו לו שנה-שנתיים

דני אבדיה (17) מממש כבר עכשיו את הפוטנציאל הענק שלו בנבחרת העתודה של ישראל והעתיד נראה זוהר ומבטיח. משתלטים על תל אביב - פרויקט מיוחד לראש השנה

הישראלי הבא ב־NBA רק תנו לו שנה-שנתיים (צילום: מכבי תל אביב האתר הרשמי)
הישראלי הבא ב־NBA רק תנו לו שנה-שנתיים (צילום: מכבי תל אביב האתר הרשמי)
6 בספטמבר 2018

בגובה של 2.04 מ' ויכולת לשחק כמעט בכל עמדה על המגרש, שחקן קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב הוא אחת ההבטחות הגדולות ביותר שהיו בכדורסל הישראלי. אבדיה (17) מממש כבר עכשיו את הפוטנציאל הענק שלו, והיה חלק מרכזי בנבחרת העתודה של ישראל עד גיל 20 שלקחה בקיץ את אליפות אירופה, כשהוא מוכיח מעבר לכל ספק שהוא אחד השחקנים הטובים ביבשת.

אבדיה גם השתתף השנה במחנה של ה-NBA ופיב"א, Basketball Without Borders, וזכה בו בתואר השחקן המצטיין. אחרי שקיבל הצעות לשחק במכללות גדולות בארצות הברית אבדיה בחר להמשיך את דרכו בקבוצה הצהובה, אבל אם הוא ימשיך ביכולת הנוכחית שלו כבר ב-2020, על פי ההערכות, נוכל לראות אותו על המגרש רק אם נקום בחמש בבוקר ונפתח טלוויזיה. באתרי הספורט האמריקאים הוא מעורר לא מעט עניין בחודשים האחרונים, וגם באתר ESPN כבר פרסמו מספר כתבות אודותיו עם מסר ברור: יש לו את כל מה שצריך כדי להגיע ל־NBA.

ברכת החג שלו לענף: "שהכדורסל ילך קדימה ויתפתח. שנראה כדורסל שכיף לראות גם ביורוליג וגם כאן בליגה הישראלית". מהפה שלך לשמעון מזרחי.

>> לפרויקט המלא