שישה בשישי: דברים שקורים בשישי רק בתל אביב

מהכלבים בגן מאיר ועד הצדפות בבסטה, משוק העתיקות בכיכר דיזינגוף ועד הסביצ'ה בשוק הכרמל

פסטיבל צדפות בבסטה. צילום: זיו שדה
פסטיבל צדפות בבסטה. צילום: זיו שדה
5 בינואר 2015

הפנינג אימוץ כלבים בגן מאיר

תל אביבים שלא יכולים להרשות לעצמם לאמץ כלב נמנעים בדרך כלל מהמסלול של קינג ג'ורג' בימי שישי, לא רק בגלל העומס אלא גם כי הלב נשבר מהחמודים האלה. למי שיכול ורוצה לאמץ – זה הזמן והמקום.

מכירות בגדים ביתיות

כחלק מהאפטר שוק של המחאה החברתית מצאו נשות העיר דרך מצוינת לנקות את ארונן מפריטים במצב מעולה ובמחירים עוד יותר מעולים. עדכונים על מכירות הסופ"ש השוות תוכלו למצוא מדי יום רביעי באתר Time Out.

שוק העתיקות בכיכר דיזנגוף

שוק העתיקות מתקיים גם בימי שלישי, אך בשישי בבוקר הוא מתרחב לשני צדי הכיכר עם דוכני אופנת וינטג' מצוינים לצד כלי בית ואוצרות נושנים שתוכלו למצוא רק שם.

מירי אלוני בנחלת בנימין 

כבר שנים שמירי אלוני מתייצבת בכל שלישי ושישי לסשן המפורסם שלה בכניסה למדרחוב, אבל רק בשישי תוכלו למצוא שם אנשים שלא ממהרים ליום העבודה ומתיישבים להקשיב לה, ובעיקר ללוות אותה בשירה בגרון ניחר.

סביצ'ה בשוק הכרמל 

באחד מרחובות השוק הצדדיים (קאפח 2, אם להיות מדויקים) תוכלו למצוא בימי שישי בלבד דוכן סביצ'ה קטן שבו נקצץ מבחר דגים טריים מהדוכן הסמוך של שבתאי הדייג ומוגשים לצד בגט. יאמי.

פסטיבל צדפות בבסטה

ביום שישי הראשון של כל חודש זוללים בבסטה (השומר 4) צדפות שמגיעות במשלוח מצרפת בחמישי בלילה, מהשעה 8:30 ועד שנגמר. בינואר מדובר ביום שישי השני, שכן השוק בפריז סגור בתחילת השנה.