לאחר שנתבעה, דומינוס פיצה תפצה לקוחות שקיבלו הודעות ספאם

במסגרת הסכם פשרה שהושג, רשת הפיצריות, שנתבעה בטענה ששלחה הודעות ספאם, תפצה לקוחות במוצר נלווה בחינם. ההטבה תינתן ל-10 אלף הלקוחות הראשונים שיידרשו אותה מהחברה. אז לחם שום או אצבעות מוצרלה?

דומינוס פיצה (צילום: Shutterstock)
דומינוס פיצה (צילום: Shutterstock)
7 בספטמבר 2017

לחם שום להמונים: לאחר שנתבעה על ידי לקוח שטען כי היא שלחה הודעות ספאם, דומינוס פיצה תפצה את לקוחותיה במוצר נלווה בשווי 20 שקלים. ההטבה תינתן ל-10 אלף הלקוחות שיממשו אותה ראשונים, במסגרת הסכם פשרה שהושג, ולפיו הרשת צריכה לשלם פיצויים בשווי 200 אלף שקלים. כך שאם אתם חושקים בלחם שום, אצבעות מוצרלה או קלחי תירס, וקיבלתם סמס מטעם החברה, עליכם להזדהות במייל על ידי צילום תעודה מזהה ומספר טלפון נייד (בתקווה ש-10 אלף איש לא הקדימו אתכם). את זכאותכם להטבה תוכלו לבדוק גם באתר החברה.

הבקשה לתביעה הוגשה לפני כחודשיים על ידי לקוח שטען שהרשת הפרה את חוק התקשורת, שכן היא שלחה הודעות פרסומיות ללקוחות מבלי שניתנה להם האפשרות לשלוח בחזרה הודעות סירוב בדרך זהה. כך, מי שרצה לבטל את קבלת ההודעות מדומינוס, היה צריך להיכנס ללינק, במקום לשלוח הודעת "הסר". מלבד ההטבה, תתרום החברה 50 אלף שקלים לעמותת חיים באמצעות מוצרים או באמצעות תרומה כספית.

מדומינוס פיצה נמסר: "במסגרת הסכם פשרה שנגעה במחלוקת לגבי שיטת ההסרה מרשימת התפוצה, דומינו'ס פיצה תעניק פיצוי ללקוחות הרלבנטיים בדמות מוצר נלווה במתנה. מתוך רצון לראות אותם נהנים מהטבה זאת, הרשת יידעה על כך באמצעות סמס".

[interaction id="59b1086f747ea000019b0fde"]