חשד: שלושה בני 18 אנסו צעירה במסיבה בתל אביב

שוטרים שהוזעקו למסיבה בלופט בדרום העיר עצרו שלושה צעירים, תושבי העיר, בחשד שאנסו צעירה במסיבה. מעצרם הוארך עד ליום שלישי

משטרת ישראל (צילום: ShutterStock)
משטרת ישראל (צילום: ShutterStock)
15 באוקטובר 2017

חשד לאונס קבוצתי בתל אביב: שלושה צעירים תושבי תל אביב, בני 18, נעצרו בלילה שבין שישי לשבת בחשד שאנסו צעירה במסיבה. לפי החשד, הצעירה נכנסה לחדר במסיבה שנערכה בלופט בדרום העיר עם חברם של החשודים, קיימה עמו יחסי מין בהסכמה, ולאחר מכן השלושה נכנסו ואנסו אותה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את השלושה, והם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. השופטת רונית פוזננסקי כץ מצאה את עדותה של הצעירה מפורטת ומהימנה דיו, והחליטה להאריך את מעצרם עד יום שלישי. צו איסור פרסום הוטל על פרטיהם המזהים של החשודים.

האירוע התרחש בלופט שהושכר לצורך מסיבת יום הולדת פרטית, שאליה הגיעה הצעירה יחד עם עוד כ-15-20 צעירים נוספים, בני גילם של החשודים ושלה. לאחר שנכנסה לחדר עם צעיר אחר, נכנסו השלושה, אותם היא ככל הנראה מכירה, ולפי החשד אנסו אותה בזה אחר זה. לאחר האירוע התקשרה חברתה של הצעירה למשטרה, ושוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשודים ולקחו אותם לחקירה. בהמשך היא התייצבה בחדר 4 בבית החולים וולפסון לצורך בדיקות, שצפויות לאשש אם אכן נאנסה, ואשר תוצאותיהן יתקבלו בקרוב.

במהלך הדיון בהארכת מעצרם הודו שניים מהחשודים כי אכן היה מגע מיני כלשהו בינם לבין הצעירה, אלא שזה היה בהסכמה. במהלך הדיון הציגו נציגי הצעירים סרטון מהאירוע שהעלתה הצעירה לסנאפצ'ט, לאחר האונס לכאורה, בו היא נראית שמחה ומבודחת, וביקשו כך להפריך את הטענה שנאנסה. השופטת טענה שאין בכך כדי להפחית או להפריך מטענת המתלוננת, והאריכה לבסוף את המעצר, כדי לאפשר למשטרה להמשיך את החקירה.