פטריק כוכב עליון: כל מה שלא ידעתם שאתם צריכים לדעת על יום פטריק הקדוש

יום פטריק הקדוש שיחול ביום חמישי הוא הזדמנות טובה לחשבון נפש: אילו דברים היינו צריכים לקחת מהמסורת האירית ואיך לתכנן ערב שתייה כהלכתו? ויש גם המלצות בילוי

הולי פטריק! צילום: ShutterStock
הולי פטריק! צילום: ShutterStock
16 במרץ 2016

ירוקים מקנאה: 6 דברים שהאירים הבינו לפנינו

תפוח אדמה

הקונספט המדהים של שימוש בחומר גלם יחיד כבסיס לרוב המזון, שהאירים שכללו אף יותר מהסינים והאורז, הוא חתיכת הברקה. הזיקית הקולינרית הזו היא לא רק תוספת – היא הארוחה עצמה.

[tmwdfpad]

ריברדאנס

לכם זה אולי נראה מפגר מהצד, אבל מה עדיף? הורה? האירים לפחות חסכו את הצורך להזיז את פלג הגוף העליון בריקוד הלאומי המביך שלהם.

אייריש קופי

הבעיה והפתרון במשקה אחד: גם הספידים החוקיים של קפה וגם הבאזז החוקי של האלכוהול. מושלם לבקרי ראשון, ארוחות משפחתיות ולסתם אלכוהוליסטים שעוד לא הבינו שהשלב הראשון בפתרון הבעיה הוא להודות בה.

"יוליסס"

למה אנחנו צריכים קאנון מלא בכל כך הרבה יצירות ספרותיות עד ששר החינוך כבר לא יודע מה לצנזר? עדיף ליצור ספר אחד ארוך ומייגע, ובעמוד 839 להחביא מסרים חתרניים נגד הכיבוש.

לפרקונים

למעט אלוהים, כמעט אין בישראל יצורים דמיוניים. וגם אז, מה כבר יש לו? דיברות, מצוות ושיטפונות. עדיף גמדים קטנים וג'ינג'ים עם כד זהב שאפשר גם למתג בתור סמל לאומי. ולא, דן חסכן לא מספיק.

נישואים חד מיניים

כי גם מדינה אלכוהוליסטית, רטובה ומלאת ג'ינג'ים היא יותר מתקדמת מישראל. לעזאזל.

איפה שותים?

1

בעלי דיגיתל? וואלה יופי. יש לכם כרטיס למסיבה הסגורה של עיריית תל אביב. בתפריט: מוזיקה אירית מסורתית ושתייה. לא בתפריט: רון חולדאי רוכב על חולדה ענקית. זה מגיע רק אחרי ששותים.
אבן גבירול 69

2

אלכוהול מוזל במייק'ס פלייס וחולצות גינס שיזכירו לכם איזה מביכים הייתם. בעצם, זה סיינט פטריק'ס דיי. אתם מביכים גם היום, וזה לגמרי בסדר.
בכל רשת הברים

3

1+1 על כל סוגי האלכוהול בננוצ'קה. אתם יודעים שהולך להיות שמח וטבעוני, שזה פרדוקס, אנחנו יודעים. אבל היי, אם בירה זה טבעוני, אז גם ערב טבעוני יכול להיות שמח.
לילינבלום 30

4

פטריק לילדים: בחמישי ושישי יגיעו למתחם שרונה אמני בלונים ומאפרים. הזדמנות מדהימה לתת לבן ה-3 שלכם את הבירה הראשונה, השלישית והעשירית שלו. רק אל תתפלאו אם משרד הרווחה יחכה לכם ליד.
מתחם שרונה, ליד מולי בלומס