פרו ורבו: מסעדת המישלן המסחררת הזאת נוחתת בתל אביב ל-20 יום

הפרואני קיבל את הכוכב שלו. מסעדת "אסטריד וגסטון" בלימה (צילום מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי)
הפרואני קיבל את הכוכב שלו. מסעדת "אסטריד וגסטון" בלימה (צילום מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי)

זה הולך להיות וואו: מסעדת פופ אפ של מיזם 20DAYS במלון NYX תפגיש בין תומר טל ("ג'ורג' וג'ון") ובין השף הפרואני המוערך והמעוטר בכוכב מישלן, חורחה מוניוז, יחד עם השף-קונדיטור פבריציו פיוראני האוחז בכוכב מישלן אף הוא, שם יציעו ארוחת טעימות שאפתנית בת 10 מנות. הפתיחה בחמישי

16 במאי 2023

אירוע הקולינריה בתל אביב לא מפסיקים לרגע. אחרי שחגגנו ואכלנו בפסטיבל תל אביב EAT ושתינו לרוויה בשבוע הקוקטיילים, נוחת היישר לחיינו מסעדת פופ אפ ממושלנת שתפעל במשך 20 יום בלבד. החל מהשבוע ביום חמישי (08.06). בראש המיזם מבית ראונד טייבלס ניצב שף תומר טל ממסעדת ג'ורג' וג'ון, שמדורג מקום שישי בדירוג המסעדות 50Best.

 

 

במסעדה שתיפתח במלון NYX תל אביב הוא יארח את השף הפרואני חורחה מוניוז לארוחת טעימות אינטימית בת עשר מנות, שמשלבת חומרי גלם ויצירתיות ים תיכונית עם המטבח הפרואני הצבעוני. מוניוז, מחזיק כוכב מישלן, הוא אחד השפים הפרואנים הנחשבים בעולם. בתפקידו האחרון הוא הוביל את  מסעדת Astrid&Gaston לזכייה במקום הרביעי בדירוג 50BEST לאזור אמריקה הלטינית ולמקום 98 בדירוג 50 המסעדות הטובות בעולם.

 

“Cocino primero en la cabeza, ahí es donde los sabores se mezclan. Una vez que lo tengo claro, lo dibujo, lo apunto y lo…

Posted by Astrid&Gastón on Friday, March 18, 2022

 

לפני כן הקים מוניוז את מסעדת Pakta של קבוצת אל בארי בבעלות אלברט אדרייה בברצלונה והוביל אותה לזכייה בכוכב מישלן. את המנות האחרונות יכין השף קונדיטור האיטלקי פבריציו פיוראני, שף הקינוחים הראשי במסעדת BVLGARI Il Ristorante Luca Fantin מכוכבת המישלן בטוקיו. הוא מזוהה עם קינוחים שנראים כיצירות אמנות וחתום גם על מותג השוקולד היפני הארטיזנלי Il Cioccolato.

צבעוני ועילאי. מסעדת אסטריד וגסטון, לימה פרו (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק Astrid&Gaston)
צבעוני ועילאי. מסעדת אסטריד וגסטון, לימה פרו (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק Astrid&Gaston)

המשקאות בארוחה ישוקשקו בידיו המקצועיות של המיקסולוג הספרדי סנטיאגו אורטיז ג'אקום, ילד הפלא של ענף הקוקטיילים הספרדי המחזיק בארבעה ברי קוקטיילים מובילים במדריד ובברצלונה. בארוחות המשותפות הוא יציג תפריט משקאות על בסיס טקילה פטרון. מחיר לאדם 459 ש"ח (כולל מים ושתיה חמה). לקוחות אמריקן אקספרס נהנים ממכירה מוקדמת ומהנחה בסך 100 ש"ח תמורת הטבת בונוס.
הרכבת 29, 8-30.6 (חמישי-שישי), הזמנות באתר