פסט פסט פסט: 10 פסטיבלים שיסייעו לכם לשרוד את החג

החגיגה חוזרת. אינדינגב (צילום: אמיר וייס)
החגיגה חוזרת. אינדינגב (צילום: אמיר וייס)

אנחנו לא רוצים לזרוע דה-מורליזציה בציבור, אבל יתכן שהחגים לא יסתיימו לעולם ונצטרך להיערך בהתאם כדי לשרוד. למרבה המזל חג סוכות ידוע גם כחג הפסטיבלים, ובחרנו כמה מהמוצלחים ביותר שיסייעו לכולנו לצלוח לכל הפחות את השבוע הקרוב. אם תראו את אחרי החגים תגידו לו שאנחנו--

12 באוקטובר 2022

פסטיבל אייקון

רק התחיל וכבר מסתיים מחר (חמישי), ואם תהיו זריזים תספיקו ליהנות ממנו גם הערב (רביעי) – פסטיבל אייקון למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים במהדורתו ה-26, שמתקיימת במתחם בית הספר עירוני א' הסמוך לסינמטק. בתפריט: יריד דוכנים מושלם, הרצאות מרתקות, סרטי ז'אנר אדירים ומשחקי תפקידים למבוגרים ולילדים וכל הגיקים שמדינת ישראל השכילה לייצר. התוכניה המלאה כאן.

שיר של הקמה ופירוק / יובל אלדמע תשובהשולמית בונה איקוןלאנושי ולדרקון,על כן היא מקימה מתחמים,ואין זה סתם כנסכמו…

Posted by ‎Icon Festival פסטיבל אייקון‎ on Tuesday, October 11, 2022

פסטיבל איור וקומיקס

פסטיבל האיור והקומיקס של נחלת בנימין התכנס כבר אתמול (שלישי) ויימשך עד יום שישי עם דוכנים אינספור של קומיקסאים ומאיירים שיציגיו וימכרו מיצירותיהם. ביריד ימכרו בין היתר חוברות, פנזינים, ספרים, קומיקס, גלויות, מדבקות, פרינטים, ציורים מקוריים ובובות, ולטייל לאורכו של מדרחוב נחלת בנימין זה תמיד נחמד, אז תקימו את עצמכם מהספה ולכו לרכוש לעצמכם קצת אמנות ישראלית. עוד פרטים? קחו.

פסטיבל האיור והקומיקס ה-8 יצא לדרך ????

Posted by ‎פסטיבל איור וקומיקס במדרחוב נחלת בנימין‎ on Tuesday, October 11, 2022

פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה

חובבי הקולנוע כבר יודעים: סוכות זה זמן להיות בחיפה. גם אנחנו אוכלים את הראש על פסטיבל חיפה לא מעט השנה, וזה כי הוא מצוין מתמיד, בציר הסרטים המוצגים בו משובח, כיף לברוח מהעיר ואפשר להתענג על כל הטוב הקולנועי הזה עד ה-17.10, הלוא הוא היום האחרון של החגים שהחיינו וקיימנו. מומלץ מאוד לשלב עם סיבוב קולינרי בחיפה. פרטים, כרטיסים ותוכניה מלאה באתר הפסטיבל.

פותחים את הסופש עם סרטים טובים בכמויות ~ מחר, חמישי, בפסטיבל הסרטים >>★ סוסיו של אלוהים | 20:30, טיקוטין | האחים…

Posted by ‎Haifa International Film Festival | פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה‎ on Wednesday, October 12, 2022

אוקטוברפסט

חגיגות הבירה המסורתיות שנולדו בבוואריה התנחלו השנה בארץ במלוא עוצמתן, כשבמוקד החגיגות עומד אוהל אוקטוברפסט שהוקם בפארק התחנה ולא היה מבייש את כיכרות מינכן. חוץ מהרבה בירה טובה, פרנקפורטרים, וינרים וברלינרים, מוזיקה חיה, מזג אוויר נאה ולוקיישן נעים לא צריך כלום. פרטים נוספים כאן.

פסטיבל צלילי ילדות

כן כן, צריך להגיע לחולון בשביל זה, אבל מהי חולון אם לא שכונה דרומית בתל אביב שעוד לא יודעת שהיא שכונה דרומית תל אביב. פסטיבל המוזיקה המקסים בניהולה האמנותי של המוזיקאית האהובה מאיה בלזיצמן מציג תוכניה מגוונת ואיכותית של מוזיקה ומופעים מוזיקליים לילדים ולגדולים ואם תזדרזו תוכלו לבלות בו יפה מחר (חמישי, 13.11) עם כמה מופעים מבטיחים, ביניהם בכורה למופע חדש של תומר שרון. התוכניה המלאה באתר הפסטיבל.

 

הזדרזו לשריין! זה קורה בשבוע הבא: פסטיבל צלילי ילדות 2022! ????‍♀️????מחפשים דרך יפה ושונה לבלות עם הילדים בסוכות? לחשוף…

Posted by ‎תיאטרון חולון‎ on Monday, October 3, 2022

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר

אחרי כמה שנים של ג'עג'וע וסערות פוליטיות באדיבות מירי רגב, הפסטיבל הוותיק לתיאטרון פרינג' בעכו חזר לעצמו בניהולה של דליה שימקו, עם תוכניה עשירה ומלאה בהצגות חדשות, מבטיחות ופרובוקטיביות, ועם הקאמבק חזר גם מתחם הלינה באוהלים ושק"שים כדי לשמח את ליבם וכיסם של חובבי התיאטרון הצעירים. הפסטיבל נפתח אתמול ויימשך עד יום שישי, וכל מה שאתן צריכות לדעת עליו מחכה כאן.

אז היום הראשון של הפסטיבל עבר בהצלחה מרובה קהל רב צבא על הפתחים. ההצגות התמלאו עד אפס מקום .אנשים יצאו בוכים, צוחקים ,…

Posted by Shimko Dalia on Tuesday, October 11, 2022

 

פסטיבל מספרי סיפורים

הפסטיבל הנצחי של יוסי אלפי (כן הוא אבא של גורי תתקדמו) הגיע אל שנתו ה-30 והוא השתלט על תיאטרון גבעתיים כבר בשבוע שעבר וימשיך להפליא בקהל את סיפוריו עד יום שני הקרוב (17.10). אם אתם אוהבים סיפורים או אנשים שמספרים זה המקום להיות בו, בין היתר עם דורי בן זאב, דורון נשר, נתן דטנר ומופע מחווה וסיפורים למירי אלוני. הכרטיסים והתוכניה המלאה מחכים לכם פה.

כך זה נראה ונשמע בחפלה העיראקית שלנו, בפסטיבל מספרי סיפורים יחד עם Sari Alfi – שרי אלפי ????הופעה נוספת— יום שני 17.10…

Posted by ‎פסטיבל מספרי סיפורים יוסי אלפי‎ on Tuesday, October 11, 2022

 

פסטיבל יפוג'אז

אם אתם בעניין של ג'אז – ועכשיו כולם בעניין של ג'אז – זה הפסטיבל בשבילכם. הוא יתחיל מחר (חמישי, 13.10) ויסתיים במוצ"ש, עם 70 70 נגני ג’אז מארה”ב, פינלנד, הולנד, איטליה, קנדה, אוסטריה, אירלנד, תורכיה וישראל ושפע הופעות של ביצועי ג’אז לשירים אלמותיים של להקות הרוק הגדולות בכל הזמנים. פסטיבל יפוג'אז יתרחש בפעם השביעית דווקא בבית ציוני אמריקה הלא יפואי כלל. כל הפרטים והכרטיסים כאן.

פסטיבל יפו להצגות ילדים

בפעם ה-16 מקיים תיאטרון יפו המצוין את הפסטיבל שלו להצגות ילדים בעברית ובערבית, אירוע אדיר של תקווה ויצירה עם תוכניה שמכילה על פי המסורת הצגות איכותיות לילדים עד גיל 12 שאינן מתייחסות אליהם ככרותי אונה. פרט לתוכניית ההצגות בפסטיבל מתקיימים סביב התיאטרון גם אירועי חוצות ותיאטרון רחוב חינם. הפסטיבל ייפתח בשבת ויסתיים ביום שלישי, כך שהוא עשוי להציל אתכם מתלאות החג השני. פרטים נוספים וכרטיסים.

אירועי חוצות בפסטיבל יפו ה-16

במהלך ימי הפסטיבל, יתקיימו לצד ההצגות בתוך התיאטרון גם אירועי חוצות – ללא עלות!15-18.10!בתכנית:????חוויה אינטראקטיבית וחגיגה של מוזיקה, קצב, שחרור וצחוק עם "גורו זוז קידס"????מתאים לגיל 4 ומעלה (יש צורך בליווי מבוגר עד גיל 12) | מתקיים בכל השפות | משך המופע כ-45 דקות????בכורה של ההצגה החדשה "אגדה אדומה" של אנסמבל ג'מאעה! ????מופע שלוקח את סיפור כיפה אדומה למחוזות חדשים במיוחד לילדים, בין הבית ליער בין כיפה אדומה לזאב, מופע מלא בדמיון בשפת הגוף והרחוב.מתאים לכל גיל | הצגה דו לשונית בעברית וערבית | משך ההצגה כ-40 דקות????ובכורה של המופע "נומד" בישראל!????אחרי צעדים ראשונים באירופה הנווד מגיע לארץ, עם מופע ליצנות בשילוב טכניקה קרקסית, קטעי קומדיה ואלתור.מופע מחווה קרקסי לדמות הנווד ולקומדיה פיזית. מופע שמדבר ומבדר ללא מילים.מתאים לכל גיל | הצגה ללא מילים | משך ההצגה כ-40 דקות????קראוון????הצגת ליצנות שובבה ומצחיקה לכל המשפחה, ובמרכזה צמד ליצנים עם מופע נודד אחד. הצגה של תיאטרון אלמינא | מתאים לגיל 3-8 | ללא מילים | משך המופע כ-45 דקות????חלומות גבוהים????מופע קרקס מלא הומור וקסם לכל המשפחה, בכיכובם של צמד החנונים. בואו להציץ מקרוב על עולמם המצחיק, מהמם, ומחסיר הפעימה של החנונים! מתאים לגיל 3 ומעלה | מתקיים בג'יבריש | משך המופע כ-40 דקותתמונות: ניב סמיטליין, קרן מנור, STRAKU Festival – S. Watzkoخلال أيام المهرجان ، تقام فعاليات في الهواء الطلق مجاناً بالاضافة الى العروض داخل المسرح .15-18.10! البرنامج: ????تجربة تفاعلية واحتفالية مشبعة بالموسيقى ,الفرح والضحك مع "جورو زوزو كيدز????مناسب للأعمار من 4 أعوام فما فوق (الاطفال دون 12 سنة يجب أن يكونو بصحبة شخص بالغ ) مدة العرض 45 دقيقة | العرض بجميع اللغات ????عرض احتفالي اول لانسامبل جماعة في عرض "ليلى الحمراء" ????عرض ينقل قصة ليلى الحمراء إلى عوالم جديدة خاصة بألأطفال ، بين المنزل والغابة بين والذئب ، عرض مليء بالخيال في بلغة الجسدوالحركة ومسرح الشارع.مناسب لكل الاعمار | ثنائي اللغة | مدة العرض 40 دقيقة ???? والعرض الاحتفالي الأول في البلاد لعرض "نوماد! ????بعد الخطوات الأولى في أوروبا ، يصل "نوماد" الى البلاد ، مع عرض تهريجي يجمع بين تقنيات السيرك وكوميدية الحركة دون الكلام .مناسب لجميع الأعمار | عرض بدون كللام | مدة العرض 40 دقيقة ????"كرفان" المنزل المتنقل????عرض تهريج مرح ومضحك لجميع أفراد الأسرة ، يتمحور العرض مع زوج مهرجين وعرض متنقل واحد.العرض من تقديم : مسرح ألمينا | الاجيال 3 إلى 8 سنوات| بدون كللام | المدة 45 دقيقة ????أحلام عالية????عرض سيرك خلاب مليء بالفكاهة والسحر لجميع أفراد الأسرة ، بطولة لثنائي مهووس بما يفعل. تعالو وألقو نظرة على عالم المهووسين المضحك والمذهل والذي يحبس الأنفاس!الاجيال: 3 سنوات فما فوق | اللغة: جبريش | مدة العرض حوالي 40 دقيقة الصور: نيف سميثلاين ، كيرين مانور ، س فاتسكر- -STRAKU Festival

Posted by ‎תיאטרון יפו مسرح يافا‎ on Tuesday, October 11, 2022

אינדינגב

אם שרדתם את החגים ושפיותכם עדיין איתכם, בשבוע הבא מחכה לכם הפרס הגדול: פסטיבל אינדינגב ה-15 יחל בחמישי הבא (20.10) ויתפרש על פני שלושה ימים שלמים של מיטב ההופעות שיש לאינדי הישראלי להציע פלוס אפגן וויגז. את כל האהבה לו ולאינדי כבר נתנו כאן, כל מה שנשאר זה להתארגן על משהו ממעט הכרטיסים שנותרו ולהשאיר את החגים הרחק הרחק מאחוריכם. דירטי דיטיילז פה.