לא היינו: ביקורת מזויפת על ההופעה של רדיוהד בפארק הירקון

הערב יגיעו רדיוהד לפארק הירקון ואביב מזרחי כבר היה בעתיד ולא נהנה. עוד ביקורת מזויפת בסדרת הטורים המצליחה של הקיץ

תום יורק, סולן רדיוהד (צילום:  Mark Metcalfe/Getty Images)
תום יורק, סולן רדיוהד (צילום: Mark Metcalfe/Getty Images)
18 ביולי 2017

למרות החום הכבד, פארק הירקון הפך הקיץ לאבן שואבת אמיתית להופעות ענק, ואתמול חתמו את התקופה הזו רדיוהד – ההרכב הבריטי המצליח שהוקם ב-1989 באוקספורדשייר (דרוש מקור).

זה מדהים כי עם כל הכבוד לגאנז הענקיים, רדיוהד היא לא להקה בטור נוסטלגי אלא אחת הלהקות הגדולות בעולם, שמצליחה להישאר רלוונטית מאז אמצע שנות התשעים. יש להם תוכן ולא רק צורה והם חזרו לפה להופעה שלישית – ואף שיר לא הכרתי. אף שיר. עמדתי שם כמו איזה מטומטם, צועק "קרמה פוליס", "היי אנד דריי", ואיזה אחד עם עין עצלה מייבב על הבמה. זה הזמר.

תוכן ולא רק צורה. לצורה אין קשר לשום דבר (צילום: Shutterstock)
תוכן ולא רק צורה. לצורה אין קשר לשום דבר (צילום: Shutterstock)

עוד ביקורות מזויפות:
ההופעה של בריטני ספירס
ההופעה של גאנז אנד רוזס
התוכנית "כל התוכניות"

היו כל מיני שירים שחשבתי שאני מכיר, אבל בסוף זה היה עוד משהו עם צפצופים כאלה והגיטריסט (נשוי לישראלית!) גם עושה קחחח קחחח כזה וסימפולים וכל מיני. מכירים? אז ככה. כל מיני נהי ובכי. כמישהו שמאוד אהב את "קומפיוטר" ו"דה בנדס" באמת שניסיתי להקשיב ולאהוב את "קיד A" וכל אלה, אבל זה שיעמם אותי מדי. אבל אמרתי לעצמי, אולי בכל זאת אלך לפארק ואני אכיר איזה חמישים אחוז מהשירים כך שיהיה לי שיר כן שיר לא והדרן. אבל זה לא קרה.

ככה זה עין עצלה? למצולם אין קשר להופעה (צילום: Shutterstock)
ככה זה עין עצלה? למצולם אין קשר להופעה (צילום: Shutterstock)

יש לומר: זה לא היה כמו בהופעה שלהם שלא הייתי בה בסינרמה בשנת 2000, אז היה באמת נורא משעמם ורציתי למות. פיזית ממש. אבל שם לפחות אבל היה מזגן – בניגוד לפארק הירקון.

הקהל מסביב אולי הכיר את השירים אבל נראה שמעדיף לצלם את הבמה, להצטלם איתה, לעשות סלפי ולצלם אנשים שעושים סלפי כדי להגיד אחר כך "כולם עושים סלפי" ולא באמת חווים למרות שכאילו מה יש לחוות – אני לא מכיר אף שיר!

לקראת הסוף היה שיר שדווקא הכרתי את הפזמון שלו, מ"קומפיוטר", ועשיתי עם השפתיים למרות שלא ידעתי בדיוק את המילים. נראה שאנשים מסביב לא שמו לב והצלחתי להשתלב. בהמשך, התחלתי גם להזיז את הראש קדימה ואחורה כאילו אני מרגיש משהו וזה לא סתם הדבר הזה שקורה, ונראה שבאמת תום יורק קלט את זה וצעק: "ערב טוב תל אביבים", "אנחנו רדיוהד", "פאק פלסטין!".

על הערב הנהדר העיב הסאונד הנוראי של פארק הירקון ומחירי המזון והשתייה: 45 ש"ח כדי לסחוט לפה סמרטוט טבול במים פושרים ו-55 ש"ח (!) כדי ללקק סלעים. חבל.