רינת ביקשה באד בוי, אז הביאו לה פרויקט מחויבות אישית

לפחות זה לא איתמר וקארין. רינ"חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12
לפחות זה לא איתמר וקארין. רינ"חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12

הבחורה הפיקחת והקולית שתמיד תשיג אלכוהול חינם ונמשכת לדושים שודכה לבחור עם קו שיער בעייתי וכריזמה שלילית שהוצג כ-"בעל לב טוב", אבל בפועל בעיקר עשיר. ובינתיים, מעיין עושה את כל הטעויות. ריקאפ חתונמי שנכנס עמוק ללב, ולא שוכח לנגב רגליים בכניסה

15 במאי 2022

לא משנה מה יקרה העונה הזו, את הסיוט שנקרא קארין ואיתמר חתונמי כנראה לא יצליחו לשחזר. וכמו במשל הרב והעיזים, הפרספקטיבה הופכת עד כה את העונה הזו להרבה יותר נינוחה וכיפית לצפייה. את רינת ודניאל החליטו המומחים לשדך כי לשניהם יש סו-קולד "לב טוב" ו"ערכים", וההתאמות הופכות יותר ויותר לפעולה בצופים בנושא עזרה לזולת. כמו בפרק הקודם עם מאי ומשה, לא ברור מה אמור לחבר בין שני האנשים האלו, וזה עוד לפני שראינו את ההומואים.

דניאל הוא ילד שמנת לבית נובורישי שעבר לפלורנטין ומאכיל הומלסים. המילה "לב טוב" נאמרה בהקשר שלו מספר דו ספרתי של פעמים, אך למרות שהפרומו ניסה לצייר אותו כמין לוחם צדק – יורש לאימפריית יהלומים שבחר ללמוד ביו-רפואה במקום לעבוד בעסק המשפחתי – אני לא קונה את זה שהאלטרואיסט העשיר הזה רווק כי הוא "לא מצא מישהי שחשובים לה אותם ערכים כמוהו", בחייאת.

אל תהיה כזה פסימי. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12
אל תהיה כזה פסימי. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12

מה שכן, דניאל מגלם אולי את הפעם הראשונה בתוכנית שגבר מפחד שהאשה היא זו שלא תימשך אליו – יש לו פגם בדיבור, התנהלות גמלונית וכריזמה שלילית. הוא עוד מוסיף ואומר שבטינדר בנות מחליקות אותו שמאלה כי האישיות שלו לא עוברת, אז תחשבו שהשמאלה זה עוד בלי קשר לכל מה שצוין לעיל. זו כמובן אנקדוטה קטנה בתוך תעודת הזהות שלו, ולא נראטיב שלם לפרק כמו שהיה לנו עם מעין. חבל שלא לחצו לו על הנקודה הזו יותר ואמרו שאף מעצב חליפות לא רוצה להלביש את הפרצוף המכוער שלו, אבל למאבק הפמיניסטי יש עוד דרך ארוכה ללכת.

>>כבר בפרק הקודם ידענו שמעין הולכת ליפול

מעין אגב, חופרת לעצמה בור ועומדת כבר על שתי טעויות: הראשונה, קרבה פיזית אינטימית מדי לשלב בקשר בו היא נמצאת עם בן. לא שאני איזו שמרנית, אבל כל בחורה שעברה דבר או שניים יודעת שלא מזדיינים בדייט ראשון – לא כי אנחנו צדיקות גדולות, אלא פן הגבר יאבד עניין בהיעדר הצורך המתמשך בכיבוש. אני בספק שמעין ובן שכבו, אבל את התהליך בו הוא מנסה להתקרב אליה ולעשות את המעבר למיטה היא כבר לא תקבל, מה שמשאיר אותה עם מעט קלפים לרכך אותו במהלך ה-42 יום.

מי שמשחקת באש בסוף נכווית. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12
מי שמשחקת באש בסוף נכווית. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12

מעין אולי מאפשרת את הקרבה הזו כי היא נחושה להוכיח לעצמה ולבן שהוא נמשך אליה, מה שמוביל אותנו אל הטעות השנייה – היא שואלת את בן אם הוא אהב את מה שהוא ראה בחופה, כאילו היא לא יודעת שלא שואלים שאלות שלא רוצים לקבל עליהן תשובה. בן עונה בצורה הכי מושלמת שאפשר לבקש, שהיא לא מודל היופי האידיאלי בעיניו ולא מי שהוא היה מחפש להתחיל איתה ברחוב אבל שזה מאחוריו, ומעין מקשה עם "למה לא אמרת למשפחה שלך 'הכל בסדר אני נמשך אליה'?". בן עונה לאשה שעד לפני רגע הייתה מרשימה שהחרמנות שלו היא לא עניינו של אף אחד. זה כבר מאוחר מדי, מעין נכנסת ללופ לא נעים על הדברים שהיא הוציאה מבן ביוזמתה. זה מבאס בעיקר כי האמנתי שעם כמות הביטחון העצמי שהיא הפגינה עד כה, נושא המראה יחדול להיות אישיו ויישאר קבור בפרק הפתיחה. יקומו הנשים שילינו על העריכה, אבל את ההתייחסות הזו מעין הביאה על עצמה.

חזרה ליהלומן והאחות: רינת היא משב רוח מרענן בנוף של חתונמי – היא באר-שבעית, טקסט-בוק-כוסית ונראית מישהי שכולנו היינו רוצות כחברה, יודעת איפה לעשות בנייה, חמצון, וחומצה בשפתיים, אוהבת אסטרולוגיה וגולשת. היא פיקחת וקולית, מסוג הבחורות שיעזרו לך לנסח הודעה לבחור והיציאות איתן תמיד יכללו את המקומות הכי שווים ואלכוהול חינם. היא מצהירה על עצמה שהיא נמשכת לבאד בויז (כמו אהובתינו דנה מאהבה חדשה) וחברה שלה מתקנת ל-"לא פנויים רגשית". בנות, לא כל דוש שהיה בקרבי הוא "באד בוי", מי שישמע עם איזה עבריינים אתן יוצאות. הילד הכי רע בתל אביב זה איזה עמרי שעושה ארבע שאכטות ביום, גר בדירה מטונפת ורוצה להשתדרג ל-250 סמ"ק, בבקשה בואו לא נוזיל את המושג ונקרא לילד בשמו – אפס עם בעיית מחויבות.

אדוני, שחרר את הכלה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12
אדוני, שחרר את הכלה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך, קשת 12

עניין המשיכה בזיווג הנוכחי היא אישיו יותר גדול מכל הזוגות שקדמו, דניאל לא יכול לעמוד בחופה עם שלט "עשיר", אז כל מה שנשאר לו זה קו שיער בעייתי וחוסר הבנה של המושג "הסכמה" כשהוא מחבק אותה פעם אחר פעם בלי היענות מצידה. סביבתה של רינת לא מאכזבת ומרכלת עליו ברוסית תוך כדי החופה (!), יש תמורה לאגרה. הבילד אפ שיצרה העריכה לחתונה של מעין ובן התממש דווקא אצל דניאל ורינת, מה גם ש"החתן שכולו נשמה", כפי שאמר הפרומו, הוא בעצם סטודנט לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בביו רפואה.

כלומר, כל השטות הזו על הבחירה ללכת לתחום אחר ולא בשביל הכסף נחשפה – בטח שלא בשביל הכסף, הרי בכל 59 הדקות לא נאמר לנו במה הוא עובד. יכול להיות שבגיל 31 הבחור לא מחזיק בעבודה קבועה? וחי על אבוש כמו שהנרקומנים חיים מהחמשגיות שלו? את רינת זה לא ממש מעניין. היא בורחת ממנו לסיגריה ומסננת "לא לא לא לא". זה לא שהיה צריך להביא לה באד בוי, אבל לפחות לא פרויקט מחויבות אישית. וכדי לדעת מה קרה אחרי נצטרך לחכות לשני, כי ברוב חוצפתם קשת תקעו "המשך יבוא" כאילו זה סערת המז'לוף בסברי מרנן ולא פורמט קבוע. לפחות אין את איתמר וקארין, לפחות זה.

לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? מזל שלאחיות שלנו ב"את" יש ריקאפ גברי למהדרין