נס כוס היין

הרוטשה בר, ייחודי ומושקע, מעניק בימים ראשון עד רביעי לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב צמיד שתיה חופשית ב-50 שקלים בלבד. שווה לאללה, ואפשר גם לעשן. ביקורת פאב

רוטשה. צילום" יח"צ
רוטשה. צילום" יח"צ
30 בדצמבר 2013

איפה היינו? רוטשה, רוטשילד 32

לילה. הגיע הזמן לצאת ולבלות עם חברים, אבל לאף אחד לא מתחשק ללכת לפאב השכונתי הקבוע. חיפשנו אחר מקום מיוחד עם אווירה תל אביבית, שנוכל ליהנות בו גם מתפריט אלכוהול וגם מאוכל טעים. מקום עם מוסיקה טובה ברקע, אך כזו שלא תהיה רועשת מדי, כך שעדיין נוכל לשמוע את החוויות של כולם מאותו יום. טלפון אחד ליאיר קלפר, חבר טוב ומקושר, ומצאתי פתרון בשדרת רוטשילד שוקקת החיים.

שירות: את פני קיבל יונתן חצור, אחד הבעלים של הרוטשה בר, ועשה לי סיור קצר. אז נכון שבתור כתבת של 'תזה' קבלתי יחס קצת מיוחד, אבל גם לכם אין מה לדאוג, ניכר שהברמנים חביבים למדי וגם אם אתם לא כתבים שלנו – תזכו ליחס מצוין.

אווירה: ייחודית וקסומה. הבר ממוקם בבניין יפיפה שעבר שיקום ושיחזור. מרפסת גבוהה ומרווחת ממנה תוכלו להשקיף מגבוה על כל המתרחש בשדרה, ויש גם רחבה פנימית עם בר נוסף, אורות מעומעמים, מוזיקת אווירה בווליום הנכון ועיצוב מגניב.

אוכלים ושותים: יש ה-כ-ל. מגוון סוגי האלכוהול והאוכל במחירים סבירים פלוס, ובהחלט מבינים את הקהל הסטודנטיאלי שרוצה לצאת וגם לסיים את החודש. אפשר לבחור בין שישה מסלולים שונים של שתייה חופשית – כך למשל, אם בחרתם במסלול "הסטודנט המתנשא שחש שיצריו של האדם חזקים מתבונתו" במחיר 79 ש"ח אתם יכולים ליהנות מערק, היניקן, גולדסטאר וגוורץ חופשי כל הערב, יחד עם הטבות נוספות של צ'ייסר ספיד ופרימיום במחירים מוזלים. אבל אפשר לבלות גם ב-50; הסטודנטים של תל אביב מקבלים הטבה בלעדית בימים ראשון עד רביעי: צמיד ב-50 ש"ח בלבד הכולל יין אדום/לבן, קאווה ולמבורסקו חופשי כל הלילה (בהצגת תעודת סטודנט). מדד טובורג-גולדסטאר: חצי ג' ב-28, אבל למי אכפת? יש אלכוהול ללא תחתית.

קהל: הרוטשה שווה את ההשקעה לפני היציאה, תבואו יפים ועם קצת שיק. כפכפים או מוקסינים? כפכפים.

עישון: מותר על המרפסת, ככה שאם אתם מעשנים – הרווחתם את האזור היותר שווה, אם כי המרפסת פתוחה, אז עשן הסיגריות לא כל כך מורגש. בפנים לא מעשנים. תו חוג הסרטן: התקבל.

פיק–אפ: הבר אמנם לא מעוצב כבר פיק-אפ, אבל יש הרבה יפים ויפות. אז אם ראיתם בחורה חמודה והתאהבתם ממבט ראשון, אף אחד לא יעצור בעדכם מלגשת ולבקש את המספר שלה. אגב, גם לבחורות מותר לגשת, כן? טלפון או יד ימין? טלפון.

ניקיון: מטבח ושירותים נקיים. שירותי בנים ובנות נפרדים. יש שירותי נכים. למקלחת או למיטה? למיטה.

סיכום: מקום עם סטייל, מושקע עם מחשבה, רומנטי לדייט, מגניב ליציאה עם חברים, טעים ומגוון באלכוהול, לא מרושש את חסכונות הבנק ומתחשב באדיבות בכיסו של הבליין. חניה זולה ברחוב יהודה הלוי ב-3 ש"ח. בהחלט עשה לי חשק להביא את החברים ולהמליץ לכם להגיע.

ציון: 5 (מתוך 5)