תל אביב בחינם: כושר וטיפוח

פתחו בלוג, לכו לכל מקום ברגל ובקשו דוגמיות. כך תישארו יפים וחטובים בלי לפתוח את הכיס

תל אביב בחינם: טיפוח
תל אביב בחינם: טיפוח
17 בנובמבר 2014

מוכנים להשתתף בניסוי

נכון שזה עלוב, נצלני וכמעט תמיד תהיה מעורבת בזה צללית כחולה – אבל תחת לחץ זמן וכסף אפשר להוציא שגרת טיפוח של שבועיים מסיבוב של רבע שעה בדיזנגוף סנטר. יועצות היופי בסופר פארם ובאיל מקיאג' יאפרו, טסטרים של בשמים יטשטשו את ארומת ההתחככות בהמון הפוקד את הקניון, ולסיום – ביקור קצר בללין יחליק את עור הידיים בתקופה יבשה זו של השנה. חשוב להתנסות.

פתחו בלוג וקחו נשימה עמוקה

כדי לפתוח בלוג בימינו לא צריך יותר מדי – קצת כישורים טכנולוגיים, יכולת כתיבה סבירה פלוס ומוטיבציה. אבל הדברים שתקבלו בחינם כן יעלו לכם – בנתחים נכבדים מהנשמה שלכם ובשיחות סרק עם יחצנים. מכיוון שרק בלוגרים אחדים בארץ הגיעו למעמד שבו הם אשכרה מקבלים דברים במתנה ממותגים מובילים, תצטרכו לכוון נמוך ולפנות להרבה מקומות עד שתקבלו משהו ראוי לסיקור. 

ההמלצה שלנו? לכו על בלוג טיפוח. הרבה יותר קל להשיג דוגמיות של מוצרי קוסמטיקה ואיפור מאשר בגדים או ארוחות במסעדות, ואפילו לא צריך לפתוח בלוג של ממש. מספיק לעשות ביקורות יוטיוב. רוצים בכל זאת לקבל דברים שווים יותר? תתכוננו להשקיע. ככל שהבלוג ייראה רציני ויצבור יותר עוקבים ברשתות החברתיות, כך תוכלו להשיג סוואג של ממש.

[tmwdfpad] 

שיעור ניסיון

כמעט כל מכון או סטודיו שמכבד את עצמו מאפשר לדגום שיעור או שניים ללא תשלום. מיוגה וריקוד על עמוד ועד להתעמלות קרקע למבוגרים – פשוט הרימו טלפון ובקשו להגיע לשיעור ניסיון.

לצורך הדגמה בלבד

כל חברת קוסמטיקה מוציאה טריליון דוגמיות של מוצריה החדשים לטובת קידום מכירות. בדומה לחפיסות חינמיות של גלולות שהגינקולוג שולף מהמגירה, גם כאן הטריק הוא לדעת לבקש. ברשתות הגדולות נדיר למצוא דוגמיות שיחולקו לכל דכפין, אבל חנויות שמציעות מבחר מוצרים ספציפי יותר, כמו קילס ואפריל, הן בעלות יד קלה יותר על האריזות המיניאטוריות. טיפ לחסרות הבושה: גם הרשתות הגדולות ביותר, כמו סופר פארם או מאק, יחלקו דוגמיות או ימלאו צנצנות קטנטנות אם יידחקו לפינה על ידי לקוחה נחושה.

הרחוב הוא ארונך

מה אתם עושים עם כל הבגדים שנמאסו עליכם ולא הצלחתם למכור לאף אחד בקורדרוי? נכון, מתעצלים לקחת לוויצ״ו ופשוט מורידים לרחוב. מחוץ לחנויות יד שנייה, בכניסות לבניינים, בפינות רחוב וליד מתנ״סים תוכלו למצוא שלל אוצרות וינטג' עזובים. הוראות כביסה: הרתחה.

לכו על ירוק

בימים שבהם כדי לקנות גלון דלק צריך למכור את הרכב והליכה של 20 דקות תשרוף לכם שעה ורבע בתחבורה ציבורית, יש מיליון סיבות לעבור לאופציה הירוקה. תל אביב קטנה והכל קרוב לכל, כך שנסיעת אופניים (עלות חד פעמית) או הליכה קלילה (חינם לחלוטין) הן אופציות נהדרות. כמאמר הקומיקאי סטיבן רייט – כל מקום הוא במרחק הליכה אם יש לכם מספיק זמן.

קחו ותנו

שוקי קח־תן הם למעשה שוקי החלפות, שנעים משוק אידיאולוגי שבו כל אחד מביא מה שהוא רוצה ולוקח מה שהוא רוצה, עד אתרים מסודרים שבהם מקבלים מטבעות וירטואליים עבור הפריטים, שבאמצעותם ניתן לרכוש פריטים אחרים – כדוגמת מאמאזון מרקט לאימהות, ואפליקציית החלפות הבגדים Trench שנתמכת על ידי קבוצת פייסבוק פעילה שחברותיה עורכות מסיבות החלפות מדי פעם. ההיצע מרגיש לרוב קצת כמו שאריות של אחרים, אבל כמו בכל דבר בחיים, המתמידים הנכונים להתפשר יוכלו לאתר מציאות.

חדר הכושר הכי אוורירי בעיר

ברחבי תל אביב, כמו במגוון ערים ברחבי הארץ, פזורים מתקני כושר נאים לשימוש חופשי. נכון, זה קצת ג'יפה ואף אחד לא מנגב מהם את הזיעה בסוף היום, אבל איש לא יאיץ בכם לסיים, את הריח הדחוס של חדרי הכושר מחליפים 400 כיווני אוויר והכי חשוב – אין דמי מנוי. באתר העירייה תוכלו למצוא רשימה מקיפה של מיקומי המתקנים.