אירועי השבוע בתל אביב יפו, 4-10.6

עוד שבוע של אירועים בתל אביב, והפעם תוכלו ליהנות בדוכני שבוע הספר, לעשות קצת ספורט בירקון, להירגע עם יוגה בנמל תל אביב או לראות את ההצגה החדשה הקאמרי

4 ביוני 2015

חמישי, 4.6

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים

סינמטק תל אביב, 31.5-6.6, זוג כרטיסים ב-30 ₪ לסרטי הפסטיבל למחזיקי כרטיס דיגיתל. פרטים מלאים באתר הבית

פסטיבל סרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הוא אחד הפסטיבלים הנחשבים בתחומו בעולם. במסגרת הפסטיבל נערכות תחרויות שונות ואירועי קולנוע. מעל למאה סרטים מבתי ספר לקולנוע ברחבי העולם יוצגו בפסטיבל במספר תחרויות ומסגרות. בין אורחי הפסטיבל השנה: האל הארטלי ("אמון הדדי"), דילן טיכנור ("מגנוליה", "משפחת טננבאום"), מישל פרנקו ("אחרי לוסיה"), רישארד לנצ'בסקי ("אידה"), רם ברגמן ("מלחמת הכוכבים: הפרק השמיני"), קייט ברנאו ("דם אמיתי", "בית הקלפים") ואפי בראון (("Dear white people".

שישי, 5.6

GO ירקון

פארק הירקון, מ-6:00 בבוקר, למחזיקי כרטיס דיגיתל 20% הנחה בהרשמה למקצים השונים, פרטים נוספים

גו ירקון

אירוע ספורט של החברות טמבור ושוונג שבו משובלים פעילויות ספורט במים וביבשה בסביבות פארק הירקון. יתקיימו מקצי חתירה בקיאקים, גלשן סאפ, ריצה וקיאקטלון – שילוב של ריצה וחתירה.

שישי Live בנמל יפו

נמל יפו, מ-12:30, כניסה חופשית

אביב-קיץ 2015 בנמל יפו- מדי שישי יתקיים הפנינג על קו החוף, בו יתקיימו הופעות חיות של הרכבים מוכרים וצעירים מרחבי הארץ. היום יופיעו The Teen Spirits במסיבה חיה ומקפיצה של מיטב להיטי שנות ה-90 ועלמה זהר בהופעה עם כל להיטיה. בנוסף יהיו במקום שוק מעצבים אורבני בו ישתתפו מעצבים צעירים ולוהטים, ו-Food trucks של מיטב השפים שיציעו אוכל ויאטנמי, אמריקאי, ישראלי ועוד.

 

שבת, 6.6

הקרנת גמר ליגת האלופות

מתחם שרונה, 20:00, כניסה חופשית

גמר ליגת האלופות

הקרנה מיוחדת של משחק הגמר של ליגת האלופות עם ברצלונה נגד יובנטוס על מסך ענק במתחם שרונה. הישיבה לצד שולחנות עם בירה קרה (בתשלום) והרבה חשמל באוויר.

ראשון, 7.6

שבוע הספר 2015

כיכר רבין, ימים א'-ד' 23:00-18:00, ה' 00:00-18:00, שבת – מצאת השבת ועד 00:00

שבוע הספר_H

יריד שבוע הספר העברי בתל אביב יתקיים בכיכר רבין, בתאריכים 3-13 ביוני. ביריד יימכרו במחירים מוזלים מגוון ספרים של כל הוצאות הספרים בארץ, ויתקיימו אירועים נלווים לכל המשפחה.

בנוסף לדוכני הספרים המסורתיים יציע היריד מגוון אירועי תרבות וחוויה לכל המשפחה, ביניהם הצגות על פי ספרות מופת ישראלית לילדים ונוער, פעילויות יצירה ומופעים מוסיקליים.

על במת הילדים יציגו מדי ערב שני מופעים, בשעות 18:15, ו-19:15, הצגות ילדים ומופעים של להקת צעירי תל אביב. עוד במתחם ספרייה ניידת עם מאות ספרי קריאה, מחצלות ופופים לקריאה באוויר הפתוח, פיסול בבצק סוכר ואנימטור שיצייר חלומות.

בנוסף יוצב ביריד בכיכר השנה לראשונה "קיר ציטטות נעלם" – גריד עשוי עץ ופלסטיק של מדפים קטנים, עליהם מונחים לוחות עץ קטנים נשלפים. על לוחות העץ מופיעות ציטטות של סופרים, משוררים והוגים גרמניים ועבריים בארבע שפות (עברית ערבית אנגלית וגרמנית), והציבור יוזמן לקחת אותם ולשמור לעצמו, עד ל"היעלמות" הקיר.

שני, 8.6

גם הוא באצילים

הקאמרי, 20:30, 150-230 ש"ח

מר ז'ורדן, מתעשר חדש, מתעקש לנצל את עושרו על מנת להתקדם ולהשתייך לחברה הגבוהה. הפער בין הרגליו כסוחר פשוט לבין רצונו להשתייך למעמד הגבוה הוא מקור ללעג על חשבונו. סאטירה נוקבת מאת מולייר המנסה לגנות את האובססיביות של האדם בחברה שנשלטת ע"י הממון.

שלישי, 9.6

יוגה בנמל תל אביב

נמל תל אביב, 18:30, כניסה חופשית

יוגה בנמל תל אביב_H

לרגל חודש היוגה בדק שבנמל תל אביב, יתקיימו שיעורי יוגה פתוחים לקהל הרחב על הדק, מול השקיעה. רק להביא מזרון אישי, לבוא וליהנות משקיעה שלווה ויפה בשיעור יוגה מבית "אלהיוגה".

רביעי, 10.6

הופעה חיה של "יורופאלש"

תיאטרון הקוביה שבמרכז הגאה – גן מאיר, טשרניחובסקי 22, 20:00 ו-22:00, כרטיס אחד ב-50, 2 ב-90, למחזיקי כרטיס דיגיתל: 50% הנחה, לקניית כרטיסים: 03-5252896, או באתר

ה"יורופלאש" היא קבוצה ישראלית של תשעה גברים ושתי נשים, במופע ראוותני ומקורי של שירים, ריקודים והומור מתחרויות האירוויזיון.