הזדמנות אחרונה: מה אוכלים הערב בפסטיבל תל אביב Eat?

טיפת מזל. לאקי צ'יקן בפסטיבל תל אביב Eat
טיפת מזל. לאקי צ'יקן בפסטיבל תל אביב Eat

ההמבורגר של אהרוני, הגירוס של חיים כהן, סיגר חלקי הפנים של יוצא האח הגדול והטוויסט הטורקי - פסטיבל Eat האהוב חוזר העירה, ולנו יש המלצות חמות לכמה מהדוכנים. אז במקום לבזבז את הקיבה שלכם על פלאפל, זה הצ'אנס שלכם לאכול בגבוה, במחיר נמוך

23 במאי 2022

פסטיבל תל אביב Eat בהפקת עירית תל אביב יפו מגשים שוב את כל חלומות הפודית השמנמנה שלנו. עשרות דוכנים יפרסו בגן צ'רלס קלור מהיום (שני) עד יום חמישי ויציעו מנות שף ואוכל רחוב משודרג, במחיר שבדרך כלל קונה לא הרבה יותר מפלאפל. אספנו עבורכם חמישה דוכנים שממש חבל לפספס, פלוס המלצה חמה להגיע מוקדם כדי לטעום כמה שיותר, ולהימנע מהדוחק.

1. אהרוני'ס בורגר

כהכנה לסניף ראשון מחוץ לעיר של הקצביה משינקין ואופנהיימר, השף הישראלי מכולם יגיש בפסטיבל שלוש מנות מנצחות: המבורגר מבקר ישראלי בלחמניה עם שילוש הקדוש של חסה-עגבניה-מלפפון חמוץ, ועם גאודה לבחירה; נגיסי עוף פריך בזיגוג אסייתי עם איולי סרירצ'ה; וצ'יפס הולנדי. יותר מזה לא צריך.

יכין לכם המבורגר. אהרוני (צילום: אנטולי מיכאלו)
יכין לכם המבורגר. אהרוני (צילום: אנטולי מיכאלו)

2. גירוס וכנפיים של חיים כהן

עוד מאסטר שף שיוצא מהמרקע אל המציאות. בדוכן של מסעדת יפו תל אביב תוכלו לקבל פיתה עם גירוס פרגיות, עשבי תיבול וטחינה או עם תבשיל בקר בבישול ארוך, ולקנח בקראק פאי וב-"כנאפה של חיים כהן". בדוכן של דיקסי הוותיקה והאהובה יוגשו הום פרייז, כנפי עוף ועוד מנות מיתולוגיות. בדרכו בין דוכן אחד לשני נסו לתפוס את כהן לסלפי.

מיוון למזה"ת, חיים כהן (צילום: ירון ברנר)
מיוון למזה"ת, חיים כהן (צילום: ירון ברנר)

3. קטאיף של אורן אסידו

אם טרם ביקרתם במסעדת 'Ole, בפסטיבל תוכלו לטעום מיד ראשונה מנות של השף אורן אסידו: קטאייף צוואר טלה, סיגר חלקי פנים ואריסה וסיגר דגים ולימון כבוש. וכן, הוא חמוד אפילו יותר ממה שזכרתם מהאח הגדול.

אורן אסידו. צילום: מיכה לובטון
אורן אסידו. צילום: מיכה לובטון

4. גוזלמה וסוטלאץ' מדילק'ס

לא מצאתם זמן ו/או חניה להגיע לדילק'ס? קבלו את הדוכן בפסטיבל שמציע את מיטב מעדני המטבח הטורקי: גוזלמה (מאפה גבינה/תרד/תפוחי אדמה) עם חריף וביצה, עוגת סולת, סוטלאץ' וכמובן בורקס מים חלומי.

בורקס מים בדילק'ס (צילום שרון בן־דוד)
בורקס מים בדילק'ס (צילום שרון בן־דוד)

5. Free

מארגני הפסטיבל מבטיחים שבדוכנים יש שפע מנות לצמחונים וטבעונים. ומה יעשו נמנעי הגלוטן? יאכלו שניצלונים עם צ'יפס ושלושה מטבלים סודיים, "העראייס של דוד" עם טחינה לבנה, בצל כבוש וקורנישונים וצ'ורוס טבעוני עם טופי קרמל וגנאש שוקולד, כולם ללא אף פירור גלוטן.

תלאביב Eat, גן צ'ארלס קלור, שני-חמישי (23-26.5), 23:00-18:00, פרטים באתר