עונת הפיילוטים בטלוויזיה האמריקאית – כל הסדרות החדשות, המחודשות והמבוטלות

סוף שבוע דרמטי עבר על חובבי הטלוויזיה האמריקאית, עם הכרזת הרשתות על עונת הפיילוטים הקרובה. אספנו את הסדרות המשונות והמסקרנות ביותר ואת הרשימה המלאה של הסדרות שחודשו ובוטלו

טינה פיי
טינה פיי
11 במאי 2014

סוף השבוע האחרון הביא עמו בשורות גדולות לחובבי הטלוויזיה. רשתות השידור האמריקאיות הודיעו על עתידן של סדרות רצות ועל שלל סדרות שיוצאות לדרך עם פיילוט, וסביר להניח שיכנסו לחיינו בשנה הקרובה. מי חודשה? מי נזרקה לפח באכזריות ואיזו סדרה חדשה היא המוזרה מכולן? סיכום חדשות הטלוויזיה:

סדרות חדשות

 Unbreakable Kimmy Schmidt \\ NBC

אחרי שנה וקצת של מנוחה, הצמד שהביא לנו את "רוק 30", טינה פיי ורוברט קרלוק, חוזרים לרשת שגידלה אותם עם סדרה בעלת רעיון מעט, בואו נגיד, תמוה. קימי שמידט חייה חיים מוגנים ומנותקים עד שיום אחד היא עוזבת הכל ובורחת לניו יורק, העיר האהובה על פיי. שם שמידט פוגשת את טיטוס (טיטוס בורגס, ד'פואן מ"רוק 30"), זמר שחור וגיי צעקני שעובד כאחד מנגני הרחוב של טיימס סקוור. אה, כמעט שכחנו, החיים המוגנים ההם? היו בכת קיצונית שמאמינה ביום הדין הקרב.

 Gotham \\ FOX

המלחמה הבלתי נגמרת בין ענקיות הקומיקס DC ומארוול ממשיכה גם על המסך הקטן. אחרי שמארוול מינפו את המותג של "הנוקמים" עם "סוכני שילד", הגיע תורם של DC לגזור קופון על המותג המצליח ביותר שלהם – האביר האפל. "גות'אם", בהובלתו של יוצר "המנטליסט", היא סדרת מקורות קלאסית שתספר איך העיר האגדית זכתה לשמה ותעקוב אחרי מערכת היחסים של המפקח גורדון וברוס וויין בצעירותם. הסדרה תציג את עלייתם של הנמסיס הקלאסיים של בטמן כמו הפינגווין, קאטוומן, טו-פייס וכמובן הג'וקר. עוד לא ברור אם הית' לדג'ר יקח חלק בהפקה.

CSI: Cyber \\ CBS

סדרת המז"פ הותיקה זכתה בעבר לשתי סדרות ספין-אוף שסחטו את המיץ מכל הטריק הזה של "סרוק את הזירה, תמצא טיפה של דם/זרע/ריר והופ, הפושע זה האורח הכי מפורסם". אחרי ששתיהן בוטלו בשנים האחרונות, כנראה שהיוצרים השתעממו, אז הם החליטו להעביר את עולם הזיהוי הפלילי לתוך העולם הדיגיטלי, בהובלת פטרישה ארקט. התכוננו להרבה סייבר בוליינג, #AfterSex סלפי ואינסוף שוטים של אצבעות מקלידות במהירות לא סבירה. זה מה שהילדים מבינים.

 Allegiance \\ NBC

יחד עם "סברי מרנן", שתזכה לגרסה אמריקאית בשם "Your Family or Mine", הסדרה הזו היא הייצוא השני מישראל שכבר אושר לשידור בארצות הברית בסבב הפיילוטים הנוכחי. רק שבניגוד לסברי מרנן שתשודר ברשת הכבלים TBS, הגרסה הזו ל"תא גורדין" תשודר ברשת הארצית NBC. כדרמה שמציפה את הפחד האמריקאי מתאי טרור סודיים, הסיפור על הפטריוט שמשפחתו הם למעשה מרגלים רוסיים ותיקים צפויה לעורר עניין רב, יחד עם ההצלחה הגדולה של "הומלנד". וכן, סיבוב הדאווין האחרון של פוטין בהחלט לא יזיק לאבי ניר וחבריו.

Mission control \\ NBC

כל סדרה שמובלת על ידי קריסטין ריטר היא הימור מוצלח מבחינתנו, אבל כזו שמופקת על ידי וויל פארל ונוצרה על ידי דיוויד הורנסבי ("פילדלפיה זורחת"), היא בכלל חינגה. הסדרה מתמקדת במלחמת המינים שמתקיימת בין מהנדסת נאס"א לבין צוות המדענים/אסטרונאוטים שהיא מובילה. הבעיה? היא אישה וכל העניין מתקיים בזמן המרוץ לחלל בשנות ה-60. אנחנו מניחים שפרק הסיום מתוכנן להיות שחזור מדויק שיסביר איך נשים זייפו את הנחיתה על הירח.

קריסטין ריטר
קריסטין ריטר

iZombie \\ CW

גם לנו נמאס כבר מסדרות בית חולים. עוד פעם הסיפור הנדוש של הסטודנטית לרפואה שעובדת אצל פתולוג כדי שתהיה לה גישה למוח אנושי כי היא זומבית, אבל אז היא מגלה שכל מוח שהיא צורכת מספק לה הצצה על זיכרונותיו של הנפטר ובכך היא פותרת פרשיות רצח. רגע, מה? הסדרה ההזויה הזו הופכת למסקרנת ביותר מרגע שמבינים שמדובר בעיבוד של יוצרי ורוניקה מארס לקומיקס באותו השם. נחזיק אצבעות להופעת אורח של קריסטין בל באיפור זומבי.

שרדו לראות עוד עונה

NBC
"רווק פלוס ילד"
"הרשימה השחורה"
"חניבעל"
"מחלקת גנים ונוף"
"The Voice"

FOX
"Bob's Burgers"
"בונז"
"אמריקן איידול"
"ברוקלין 9-9"
"איש משפחה"
"Glee"
"The Following"
"מינדי"
"הבחורה החדשה"
"הסימפסונס"

ABC
"נאשוויל"
"סקנדל"
"רוקדים עם כוכבים"
"סוכני שילד"
"מקום טוב באמצע"
"משפחה מודרנית"
"היה היה פעם"
"האנטומיה של גריי"

CBS
"מרוששות"
"המפץ הגדול"
"CSI"
"אלמנטרי"
"האישה הטובה"
"מבוקש"
"הישרדות"
"שני גברים וחצי"

The CW
"החץ"
"היפה והחיה"
"המקוריים"
"יומני הערפד"
"על טבעי"

נחתכו בגרזן הרשתות

NBC
"קומיוניטי"
"Revolution"
"מייקל"
"שון מציל את העולם"

FOX
"Dads"
"לגדל את הופ"
"The X Factor"

ABC
"פרברי הגיהנום"
"ארץ הפלאות"

The CW
"יומני קארי"