ההופעה של Guns N' Roses הוקדמה וציבור שומרי השבת זועם

בהודעה מטעם הלהקה שתופיע בפארק הירקון בשבת הקרובה, הוכרז כי ההופעה תתארך לשלוש שעות וחצי ותוקדם לשעה 20:00. המעריצים צוהלים - חוץ משומרי השבת שלא יוכל להגיע בזמן

להקת גאנז אנד רוזס בקליבלנד, 2012. צילום: GettyImages
להקת גאנז אנד רוזס בקליבלנד, 2012. צילום: GettyImages
10 ביולי 2017

להקת Guns N' Roses הודיעה היום (שני) כי היא מתכננת הפתעה למעריצים הישראלים: ההופעה שתתקיים בשבת הקרובה בפארק הירקון בתל אביב, תיארך שלוש שעות וחצי. בשל הארכתה, תוקדם שעת תחילת ההופעה בחצי שעה, לשעה 20:00. "בשורה משמחת מאוד לכל רוכשי הכרטיסים", הודיעה ההפקה, "הופעתה של הלהקה בישראל סוגרת את סיבוב ההופעות האירופי. בהמשך להודעת הלהקה, המפיקים מתבקשים להודיע כי שעת ההופעה הוקדמה". "בשורה" כינו זאת בהפקה, אבל עבור הציבור הדתי מדובר בידיעה לא ממש משמחת.

איך היתה ההופעה הקודמת בפארק הירקון? בריטני ספירס בישראל – ביקורת

דוד (39) מהיישוב אלעד, שומר שבת, שכר דירה בתל אביב במיוחד לקראת ההופעה של גאנז אנד רוזס, וכעת, לדבריו, ייאלץ לבטל את ההזמנה ואת הכרטיסים. "זה מאוד מעצבן אותי. זו להקה שגדלתי עליה מגיל צעיר, פשוט חוסר התחשבות", אומר דוד. "שכרתי דירה בתל אביב כדי להעביר בה את השבת ולהגיע בזמן להופעה, ועכשיו אני נאלץ לבטל אותה ואת הכרטיס שקניתי ב-900 ש"ח לגולדן רינג".

דניאל מפתח תקווה מצטרף גם הוא לזעמו של דוד. "מאז שאני מכיר את הלהקה חלמתי שהם יגיעו להופעה בארץ ואוכל לראות אותם בלייב, חשבתי שהחלום הזה הולך להתגשם גם עבורי", הוא מספר. "כששמעתי שההופעה מתוכננת למוצאי שבת, הכנתי את עצמי לכך שאני אפספס את ההתחלה, אבל אמרתי לעצמי שאין מצב שאפסיד את ההופעה. היה הרבה יותר נחמד אם היתה יותר מודעות לחלק של הדתיים ברצון להשתתף בהופעה, שאינו שונה מרצונם של החילונים".

ומה תגובתה של ההפקה? מארבל תקשורת נמסר בתגובה: "הפקת המופע מתנצלת מאוד בפני קהל שומרי השבת ונערכה להחזרה מלאה של מחיר הכרטיס באופן מידי ללא עמלת טיפול וללא כל חיוב נוסף. החלטת הלהקה אינה נתונה לדיון מול ההפקה המקומית. בשל העובדה שההופעה חייבת להסתיים בשעה 23:30, בהתאם לאישור שקיבלנו מהרשויות, לא נותרה בידינו ברירה אלא להתחיל את ההופעה בשעה 20:00. שוב אנו מביעים את התנצלותנו העמוקה בפני הקהל שומרי השבת. חברת הכרטיסים טיקט מסטר ערוכה לטיפול מידי במוקד השירות שלה בטלפונים 9964*. לשומרי שבת שעדין יהיו מעוניינים להגיע לאחר צאת השבת תסייע ההפקה ככל שניתן. פרטים ניתן יהיה לקבל במוקד טיקטמאסטאר״.