צפו: סולאנג' נואלס תוקפת את ג'יי זי במעלית

סרטון אבטחה ממעלית במלון בניו יורק מציגה את אחותה של ביונסה משתלחת בג'יי זי ותוקפת אותו פיזית, לכאורה

סולאנג' נואלס
סולאנג' נואלס

אתר הרכילות TMZ חשף לפני מספר שעות סרטון אבטחה ממעלית, בו לכאורה נראית אחותה של ביונסה, סולאנג' נואלס, בעודה מכה נמרצות את ג'יי זי – בעלה של אחותה. הסרטון מציג את מי שנראית כמו סולאנג' נכנסת למעלית עם ג'יי זי ושניות לאחר מכן מתחילה איתו ויכוח. העניינים מתלהטים דיי מהר וסולאנג' מתחילה לחבוט בג'יי זי עם התיק שלה. השומר שנמצא במעלית מנסה להפריד בין השניים, כשסולאנג' מסרבת להתנתק ובועטת בג'יי זי בכל הכוח. הריב ממשיך ומתלהט במה שנראית כמו חתיכת מריבה משפחתית, כל זאת בזמן שביונסה עומדת בצד וכמעט שלא מתערבת בנעשה. צפו בסרטון המלא:

לפי דיווחים באתרים שונים מעבר לים, האירוע התרחש באפטר פארטי לגאלה השנתית שמתקיימת במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, אליה הלכו ביונסה, סולאנג' וג'יי זי. לא ברור מה הוביל לריב, אבל TMZ עוד מדווח שג'יי.זי עזב את המסיבה במכונית נפרדת.

כצפוי, הרשת האמריקאית נכנסה לטירוף מהסרטון, מה שהוביל לשלל ציוצים, פוסטים וממים מצחיקים במיוחד שכוללים בעיטות גבוהות. ההשטאג #WhatJayZSaidToSolange נמצא באחד המקומות המובילים בטוויטר האמריקאי וכמובן שהחלו ההימורים לסיבת הריב. יכול להיות שהיה פה רומן חוצה אחיות?