"האח הגדול" פרק 21: דיירי הבית נכנסים לפרק של "מראה שחורה"

כמו בפרק ההוא בדרמה הדיסטופית, הדיירים נדרשו לדרג אחד את השני ובכך להשפיע על כל צעד שלהם בבית. וגם: הסולחה בין אביבית וסימה והסיבה שאלי יכול ללכת הביתה. "האח הגדול" פרק 21

דניאל משחזרת את תקרית שגריר טורקיה (מתוך "האח הגדול")
דניאל משחזרת את תקרית שגריר טורקיה (מתוך "האח הגדול")
13 ביולי 2018

אחת משיטות ההתססה שהפקת "האח הגדול" הכי מחבבת היא חלוקה למעמדות (זוכרים את משימת הרכבת הממשלה?). אלא שאתמול (חמישי) לא היה מדובר במעמדות פיקטיביים, אלא בסטטוס אותנטי וצורב שכולו פייסבוק IRL: במשימת "בית הלייק הגדול" התבקשו הדיירים לדרג את חבריהם, ושקלול הנקודות הודפס לכל דייר על החולצה. יאללה, מונדיאל השיימינג יוצא לדרך.

את ראש הטבלה תפס אליאב עם הציון המדהים 7, ואת התחתית גירד מושיקו עם ציון מעליב של 1.2. כך הסתובבו הדיירים עם אות קין מודרנית שהכתיבה את האזורים בבית שאליהם מותר להיכנס – לדוגמא, הכניסה לג'קוזי מותרת לבעלי ציון 5 ומעלה. ביטחון עצמי? הכל מתחיל מבפנים? הצחקתם אותנו. או כמו שאלי השיב לסימה, שהכריזה שהיא לא צריכה לייקים: "אז למה את פה?".

אליאב במונדיאל השיימינג (מתוך "האח הגדול")
אליאב במונדיאל השיימינג (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
המצב בבית מתדרדר במהירות
הדיירים החדשים נכנסו – ונחשו מי נשכחה בחוץ
מגי קיבלה את כל האמת בפרצוף

המשימה הקסומה הזאת הובילה לפיצוץ בין השניים. הגולש, שקיבל דירוג נמוך, הודר ממקורות מים חיוניים, כלומר מהג'קוזי והבריכה. לכן הוא עשה את הדבר ההגיוני ומילא לעצמו אמבטיות מוגזמות, כאילו שהפנים הסדוקות של רננה רז מעולם לא רדפו אותו בלילה. סימה העירה לו על הבזבוז, ובתגובה אלי התהפך עליה בקריז של ממש. תירגע נשמה, אתה לא דג לקרדה.

את הפתרון שלו לבעיה הוא גיבה בטיעונים מגוחכים (הוא הכי רגיש למים, לאח הגדול יש תקציב) וגם אחד מוצק (סימה היא אכן לא קדושה מעונה), אבל כשסימה ניסתה להתפייס, הוא הטיח בה שבטוח שלא כולם אוהבים אותה, שהיא צבועה וחסרת רגש. אוקיי, אלי, מבחינתנו אתה לגמרי יכול לצאת מהבית.

סימה מתכסחת עם אלי (מתוך "האח הגדול")
סימה מתכסחת עם אלי (מתוך "האח הגדול")

התקרית האומללה הזאת התרחשה ממש אחרי שהתחלנו לחבב את אלי, שניסה לעודד את רועי. הרומן הרגשי שלו ושל מריה התחיל להתיש אפילו אותם, ורועי נימק בפניה את החלטתו להתרחק: "אני איבדתי את עצמי מתוך אהבה מטורפת אליך". מרטיט. מריה, שנלחצה מהסיטואציה, שאלה בתגובה אם הוא חושב שהיא רצתה להתאהב בו. כן, חברים – חרף כל הסימנים, למריה יש רגשות! מאז "אביב או אייל" לא היינו המומים ככה. השיחה הזאת שברה את רועי, וכשאלי מצא אותו בוכה הוא מיד צלף בו פנינים נוסח "תעשה את הבלגאן פשוט", השווה בחורות לקינוחים ואפילו הציע לרועי לישון איתו.

אלי מעודד את רועי (מתוך "האח הגדול")
אלי מעודד את רועי (מתוך "האח הגדול")

הפרק התוודענו גם לסולחה בין אביבית וסימה, כשהשתיים ניהלו דיון נוקב על הקשר בין אהבה וכסף. עבור אביבית המשוואה פשוטה: היא לא רוצה כסף בלי אהבה, וגם לא אהבה בלי כסף – אלא גם וגם. היא מודה שהיא מחפשת גבר אמיד ושטייפ קאסט של גבר מצליחן עושה לה את זה – אז סחתיין על הכנות. גם סימה מודה שהיא נמשכת לכסף, אבל מוסיפה שכל הקטע הזה של למצוא גבר עם כסף קרה ממש במקרה. מבולבלים? גם ישראל, שהפציר בהן לחדול מהריב המיותר ואיבחן כי שתיהן אומרות את אותו הדבר בדיוק. בינגו.

כזכור (זוכרים, כן?), לפני שבועיים בערך לירז הודחה, אבל מרבית הדיירים התגברו על האובדן בערך שלוש דקות אחרי. עכשיו צריך להתמודד עם הריק שנשאר – ואלי תוהה מה עושים עם הכביסה. בר, שהתנדבה עם דניאל לטפל בנושא, עברה בזריזות לשלב הכעס וקיטרה בקול על זה שלירז יצאה מהבית בלי להעביר חפיפה מלאה על תכניות הכביסה. באמת איך.

ורגע לפני סיום: חברים, השתגעתם? לדרג את מירב 6.7?! גם ככה עלה לה בתקופה האחרונה! בקיצור, יש רשימת הדחה, והיא כוללת את אביבית, אדל, אלי, בר, ישראל, מושיקו ומריה (שכנראה לא באה טוב בעין לדיירים החדשים). עכשיו נותר רק לברר מי זה לעזאזל מושיקו.

לא נגענו

"היא מחברת חשמל זאת" (אלי מפרגן למריה)

"5.2, אסור לך לגעת במכונת הקפה אלא לראותה בלבד" (האח הגדול חומד לצאן)

"אתה ראית אותי פעם פוגעת במישהו?" (סימה הספיקה לשכוח שהייתה איזו דיירת בשם לירז)

עתידות

מיני-חיבור בין תומר ודניאל.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד