תתכוננו למיינדפאק: סדרת האימה הכי מפחידה בנטפליקס היא דוקו

אם חשוב לכם לישון בזמן הקרוב, ותרו על "מפגשים מהסוג המצמרר", מסמך הדוקו הביזארי והחולני ביותר שקיים לצפייה נכון להיום

"מפגשים מהסוג המצמרר", נטפליקס
"מפגשים מהסוג המצמרר", נטפליקס
21 באוקטובר 2018

אם עד לא מזמן התהדר כל חובב זוועות בבקיאותו בז'אנר הפשע האמיתי, הרי שנטפליקס הציבה לאחרונה רף הקרפה חדש לגמרי – סדרת אימה אמיתית. "מפגשים מהסוג המצמרר", ("Haunted", בשמה המקורי וההגיוני יותר), עוקבת אחר סיפוריהם של שישה אנשים שמעידים כי הם רדופים על ידי יצורים על-אנושיים ומאמינים באמיתותו של הסיפור שלהם במאת האחוזים. שדים, רוחות של ילדים מתים, חייזרים ועוד יצורים מעוררי צרחות מלווים את ששת האנשים האלה לאורך חייהם, מאמללים אותם, פוגעים בהם פיזית ומבצעים בהם ניסויים.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
"דה פור" היא שיעמום כרוני
וורנר מדיה תשיק שירות ניו סטרימינג חדש
"משיח" חוזרת לעונה שנייה: כל הפרטים

עד כאן נשמע כמו במה פתוחה לווידויים של סכיזופרנים, וכך גם מעוצב הקונספט של התכנית: בכל פרק נכנס הרדוף התורן, מבט פצוע בעיניו, ומתיישב על כסא בתוך מעין מעגל תמיכה. לאחר שכל האורחים המוזמנים לתכנית מצטרפים, מתחיל הרדוף לחלוק עם יקיריו את הסיפור ששמר בבטן שנים ארוכות. קולו ממשיך להשמע על פני קטעי המחשה שמבויימים כסרט אימה טראשי לכל דבר, ואלה משוחקים היטב ומבויימים באופן כל כך מבעית שהצופה צריך להזכיר לעצמו שמפלצות לא קיימות.

התקף לב לפני השינה. "מפגשים מהסוג המצמרר"
התקף לב לפני השינה. "מפגשים מהסוג המצמרר"

התזכורת הזאת מרגיעה, אבל לא לאורך זמן. בכל אחד מהסיפורים יגיע במוקדם או במאוחר טוויסט שיקפיא לכם את הדם ברמת הקרח בגבות. אם זה קרוב משפחה נוסף שחזה באותה מפלצת, שכנים שהעידו כי הותקפו באופן זהה על ידי אותו חייזר או הופעה של סימנים מיסטיים על עורו של האדם המספר – תגלו כי קיומן של הדמויות הבדיוניות מוכח ומעוגן במציאות. אפשר, כמובן, לחשוד שהמספרים תיאמו עם עדים גרסאות על מנת לזכות בשעת התהילה שלהם על המסך, אבל הרעד שבקול ובמבט שלהם יספיקו כדי לשתול בכם את הפחד המצמית שסיפורי האימה הללו קיימים במציאות. תתחילו לשמוח שאין לכם מרתף בבית.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד